Головна сторінка

Honda Odyssey

Роки випуску: 2008 - 2011

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Odyssey
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Військова прокуратура Західного регіону Львівського гарнізону - прокурор військової прокуратури Львівського гарнізону Західного регіону України
ДСНС України у Львівській області - провідний інспектор Шевченківського РВ м. Львова ГУ ДСНС України у Львівській області
ГУ Держпродспоживслужби у Львівській області - провідний інспектор відділу карантину рослин
ДСНС України у Львівській області - провідний інспектор Шевченківського РВ м. Львова ГУ ДСНС України у Львівській області
ГУ Держпродспоживслужби у Львівській області - провідний інспектор відділу карантину рослин
Комунальний заклад Пологовий будинок Дубенської міської ради - Головний лікар
ДСНС України у Львівській області - провідний інспектор Шевченківського РВ м. Львова ГУ ДСНС України у Львівській області
ГУ Держпродспоживслужби у Львівській області - провідний інспектор відділу карантину рослин
Комунальний заклад Пологовий будинок Дубенської міської ради - Головний лікар
ДСНС України у Львівській області - провідний інспектор Шевченківського РВ м. Львова ГУ ДСНС України у Львівській області
Усього знайдено - 13

У четвертому поколінні цей мінівен з трьома рядами сидінь прийняв чергову серію змін, покликаних поліпшити споживчі властивості моделі. Автомобіль отримав більш низьку платформу і знижений центр ваги, тим самим ще більше підняв свої ходові якості. Екстер’єр Odyssey справляє враження спортивної потужності, на яке працюють динамічний силует і V-подібне оформлення передньої частини кузова. Салон досить просторий, а огляд значно покращено за рахунок більш вузьких стійок. В цілому, в порівнянні з попередньою серією висота і ширина салону залишилися незмінними, а в довжину він додав близько 60 мм. Так що і пасажири третього ряду не матимуть проблем з розміщенням ніг - місця тут достатньо. У підлозі багажника є ніша, в яку можна скласти третій ряд сидінь, при цьому утворюється плоский підлогу. Нове покоління було запропоновано покупцям в комплектаціях M, L, Li і додатково спортивний Absolute. У базовій комплектації автомобіль оснащений рульовою колонкою з регулюванням вильоту і кута нахилу, ксеноновими фарами, заднім спойлером і склоочисником, системою двозонного клімат-контролю, системою навігації з HDD і мультіінформаціонним дисплеєм. Люк і литі диски пропонуються в якості опції. Всі автомобілі йдуть без аудіо - вибір системи і конфігурації залишається за покупцем. До складу дорогих модифікацій Li включені круїз контроль, 16-дюймові легкосплавні диски, трехзональная автоматична система кондиціонування, електропривод водійського крісла, адаптивний круїз-контроль. Спортивна модифікація Absolute вигідно відрізняється поліпшеною обробкою інтер’єру, аеродинамічними зовнішніми панелями, литтям на 18 дюймів. У 2009 році стандартним для всіх автомобілів став пакет Comfort View Package, в який входять гідрофільні дзеркала бокового огляду з підігрівом, передні бічні стекла з водовідштовхувальним покриттям.

В спортивної модифікації Absolute Odyssey оснащується 2,4-літровим двигуном потужністю 206 к.с. і підрульовими пелюстками перемикання передач. Звичайні ж Odyssey оснащені двигуном того ж літражу, але потужність його становить 173 к.с. Модифікація Absolute комплектується виключно автоматичною п’ятиступінчастою коробкою передач, всі інші пропонують вибір між варіатором (передній привід) або "автоматом" (4WD). Absolute так само може бути в переднеприводном або повноприводному (потужність 204 к.с.) виконанні. У 2009 році модель досягла рівня 25-процентного зниження витрати палива за японськими нормативам 2010 року та отримала пільги з податку на придбання і податку на вагу.

Підвіска Odyssey - повністю незалежна двохважіль на обох осях. В цілому шасі Odyssey забезпечує мінімальну зміну кліренсу і крену, приносячи водієві і пасажирам відчуття повного комфорту. Для спортивного Absolute, як це прийнято завжди, збережена більш жорстка настройка підвіски. З огляду на, що платформа автомобіля залишилася колишньою (збережені розмір колісної бази і довжина осей), мінімальний радіус розвороту зберіг своє значення - 5,4 метра, цілком гідні для міського автомобіля з довжиною кузова 4800 мм. А для візуального спрощення процесу парковки Odyssey отримав систему кругового огляду - ідеальний помічник в обмежених пространствах. Якщо говорити про безпеку Honda Odyssey, то в першу чергу слід згадати про інноваційні рішення. Зокрема, передні стійки кузова зроблені за допомогою технології гідравлічної витяжки, що дозволило звузити їх до 30% і забезпечити кращий огляд. Крім того, автомобіль в штатному порядку обзавівся системою Motion Adaptive EPS, в якій об’єднані система стабілізації VSA і електропідсилювач рульового механізму. При несприятливих дорожніх умовах, в разі втрати керованості під час занадто швидкого проходження поворотів або екстреного гальмування, ця система автоматично створює допоміжне зусилля на кермовому колесі, підказуючи водієві правильний напрямок для повороту керма. Ну і, зрозуміло, на високому рівні залишається набір звичних систем і засобів. У стандартному оснащенні це передні подушки безпеки, активні підголовники, ABS з EBD і допоміжної системою гальмування (BAS), кріплення дитячого крісла. Опції - бічні подушки і шторки безпеки.

З урахуванням високого рівня комфорту, якості і надійності, а також заслуженою репутації марки, старі праворульние Honda Odyssey є гідною альтернативою багатьом новим мінівенам аналогічного класу, ціни на які, як правило, дуже високі, а технічна начинка часто не настільки хороша. Правда, в цій генерації Odyssey пропонує тільки один об’єм двигунів, але вони різні за потужністю, і навіть зі 173-сильним базовим мотором японський мінівен має прекрасну динамікою. Достатня пропозиція і по повнопривідним версіями.