Головна сторінка

Honda Odyssey

Роки випуску: 2003 - 2006

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Odyssey
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області - Головнгий державний аудитор відділу контроль в сфері органів влади, оборони, правоохоронних органах та за місцевими бюджетами
Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області - Головнгий державний аудитор
Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області - Заступник начальника відділу контролю в органах влади, оборони, правоохоронних органах та за місцевими бюджетами
Звенигородський відділ поліції Головного управління Національної поліції Черкаської області - інспектор з контролю за обігом зброї відділу дозвільної системи Звенигородського ВП ГУНП
Звенигородський відділ поліції Головного управління Національної поліції Черкаської області - інспектор з контролю за обігом зброї відділу дозвільної системи Звенигородського ВП ГУНП
Звенигородське обєднане управління Пенсійного фонду України Черкаської області - головний спеціаліст відділу призначення, перерахунку та виплати пенсії
Звенигородський відділ поліції Головного управління Національної поліції Черкаської області - інспектор з контролю за обігом зброї відділу дозвільної системи Звенигородського ВП ГУНП
Державна аудиторська служба України - головний державний аудитор
Звенигородський відділ поліції Головного управління Національної поліції Черкаської області - інспектор з контролю за обігом зброї відділу дозвільної системи Звенигородського ВП ГУНП
Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області - провідний спеціаліст відділу з питань призначення та перерахункій пенсій №6 Управління застосування пенсійного законодавства
Усього знайдено - 15

Odyssey став засновником буму на "мінівени" в Японії. 3-е покоління цього автомобіля, яке почало випускатися в 2003 році, за популярністю не поступається своїм попередникам. Як і раніше, Odyssey - це мінівен з 7-ю посадочними місцями в три ряди, кузов якого комплектується дверцятами і задніми "воротами". Але в рамках удосконалення моделі з урахуванням запитів ринку його висота була кілька зменшена і стала в цілому складати 1550 мм. Це позитивно вплинуло на зручність парковки: якщо раніше ці мінівени могли паркуватися тільки на звичайних міських стоянках, то цю модель зі зменшеною висотою стало можливим паркувати на характерних для Японії 2-ярусних стоянках, де існують обмеження по висоті. 

Щоб зменшити висоту автомобіля без втрати комфортабельності, Honda застосувала нові технології, що дозволяють опустити підлогу, що вже було використано на Fit. Також був спроектований абсолютно новий паливний бак і вдосконалена підвіска - вона стала міцніше і компактніше. 

Сидіння 3-го ряду можуть автоматично забиратися під підлогу. За рахунок того, що висота автомобіля зменшилася, він придбав агресивний зовнішній вигляд. Оформлення кузова можна порівняти зі спортивними універсалами. Так само як і в другому поколінні моделі, тут випускається спортивна модифікація Absolute, на якій використовуються 17-дюймові колісні диски. Odyssey Absolute має скоріше спортивні, а не характерні для мінівенів ходові характеристики. Оснащується він тільки рядним 4-циліндровим двигуном DOHC об’ємом 2.4 л.