Головна сторінка

Honda Odyssey

Роки випуску: 2001 - 2003

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Odyssey
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Звенигородський відділ поліції Головного управління Національної поліції Черкаської області - інспектор з контролю за обігом зброї відділу дозвільної системи Звенигородського ВП ГУНП
ДП Прозорро - начальник навчального відділу
Звенигородський відділ поліції Головного управління Національної поліції Черкаської області - інспектор з контролю за обігом зброї відділу дозвільної системи Звенигородського ВП ГУНП
Звенигородське обєднане управління Пенсійного фонду України Черкаської області - головний спеціаліст відділу призначення, перерахунку та виплати пенсії
Міністерство Економічного Розвитку і Торгівлі - директор департаменту регулювання публічних закупівель
Звенигородський відділ поліції Головного управління Національної поліції Черкаської області - інспектор з контролю за обігом зброї відділу дозвільної системи Звенигородського ВП ГУНП
Звенигородський відділ поліції Головного управління Національної поліції Черкаської області - інспектор з контролю за обігом зброї відділу дозвільної системи Звенигородського ВП ГУНП
Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області - провідний спеціаліст відділу з питань призначення та перерахункій пенсій №6 Управління застосування пенсійного законодавства
Звенигородський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) - провідний спеціаліст Звенигородського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Звенигородський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) - провідний спеціаліст Звенигородського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ)
Усього знайдено - 10

Друге покоління Odyssey продовжило концепцію свого попередника, який завоював величезну популярність в Японії. Якщо говорити про оформлення та оснащенні цієї моделі, то воно практично не відрізняється від попередньої. Так що мова йде скоріше про глибоку модернізацію, ніж про концептуально нової моделі. Другий Odyssey відрізняється збільшилися розмірами кузова, який як і раніше комплектується чотирма дверцятами, плюс задні "ворота"; салон - шести чи семи посадочними місцями, розташованими в три ряди. Автомобіль став на 85 мм довшим і на 10 мм ширше, за рахунок чого збільшилася і ширина салону, а ось в довжину внутрішній простір стало трохи скромніше - 2740 мм проти 2810 у попереднього покоління. Все оснащення Odyssey ретельно відібрано та вдосконалено виходячи з побажань користувачів першого покоління моделі. Використання важеля перемикання передач, розташованого на рульовій колонці, збільшене внутрішній простір, сидіння третього ряду з підголовниками, здатні забиратися під підлогу, вдосконалена підвіска, яка дарує властивий седанам комфорт при русі, жорсткий кузов - все це практично не змінилося і було присутнє і в попередньому поколінні моделі , показуючи тим самим високий клас Odyssey, але було доопрацьовано і покращено. Модель пропонувалася в трьох традиційних комплектаціях S, M і L. У 2000 році додатково до M була додана комплектація MQ з газорозрядними фарами, шкіряним кермом, додатковими високочастотними передніми динаміками. У комплектації L Odyssey оснащений навігаційною системою з 7-дюймовим дисплеєм і ТБ-тюнером, двозонним клімат-контролем, круїз-контролем, обробкою під дерево, опціонально - звуковою системою BOSE з 8 динаміками, шкіряним салоном і т.д. Більш розкішним модифікаціям серії Prestige VG і VZ покладається трилітровий мотор і різні "бонуси" топового оснащення. Крім цього, з 2001 року покупцям була запропонована комплектація Absolute, що йде з обома двигунами. Ця версія Odyssey крім відточеною налаштованої підвіски відрізняється 17-дюймовими дисками, спеціальним спойлером, поліпшеною шумоізоляцією і іншими опціями, що випливають з її спортивної орієнтації.

Як і попереднє, це покоління Odyssey випускалося в передньо-або повноприводному варіанті і оснащувалося одним з двох двигунів SOHC з ремінним приводом: рядним 4-циліндровим об’ємом 2,3 літра і потужністю 150 к.с. або 3-літровим двигуном типу V6 потужністю 210 к.с. Коробка передач - 4-ступінчаста автоматична з електронним управлінням (S-Matic) для комплектацій з базовим мотором. Для комплектацій з трилітровим двигуном покладалася 5-ступінчаста автоматична КПП з електронним управлінням (S-Matic) - зауважимо, що Odyssey став першим автомобілем Honda, який отримав саме таку комбінацію з трилітровим мотором. Основні заходи щодо поліпшення витрати палива Odyssey - наявність системи зміни фаз газорозподілу VTEC і механізму блокування гідротрансформатора АКПП. Втім, з урахуванням того, що обважнює машини витрата в порівнянні з попереднім поколінням трохи підвищився. Найекономічніший Odyssey здатний проїхати до 11 км на одному літрі палива, самий ненажерливий Absolute 3,0 - 8,6 км.

Підвіска Odyssey зберегла той же тип конструкції - повністю незалежна, на подвійних поперечних важелях. Колісна база не змінилася, мінімальний радіус розвороту Odyssey теж залишився колишнім - 5,7 метра. Модернізована версія Absolute із заниженим центром ваги і більш жорсткою налаштуванням за своїми ходовим характеристикам більше нагадує автомобіль європейського виробництва. Все ж головна стратегія цієї модифікації легко укладається в прагнення розробників забезпечити максимальне задоволення від водіння на будь-яких швидкостях. Повний привід, пропонований для всіх модифікацій, - Real Time 4WD, що підключається автоматично при пробуксовці задніх коліс.

Обладнання безпеки Odyssey включає в себе наявність в штатному виконанні подушок безпеки водія і переднього пасажира; антиблокувальної системи гальм (ABS), системи електронного розподілу гальмівних сил (EBD) і "дотормажівателя" (Brake Assist); триточкових ременів безпеки всіх трьох рядів сидінь і фіксаторів дитячого крісла. Основою для машини служить кузов підвищеної міцності, встановлені підсилювачі жорсткості в дверях. Краш-тест компанії NASVA (Японія) в 2001 році показав хороший рівень захисту - п’ять зірок з шести за захист водія і стільки ж за переднього пасажира.

Друге покоління Honda Odyssey стало ще популярнішим попереднього, при тому що сьогодні різниця в ціні старих автомобілів цих двох поколінь аж ніяк не така суттєва, а ось вибір значно більше. Перевага за 2,3-літровими модифікаціями - саме вони складають левову частку асортименту. Більш рідкісні - трилітрові версії топових комплектацій, та ще на повному приводі, але саме вони дозволять насолодитися тією розкішшю Odyssey, яка не застаріла і на сьогоднішній день. Можна згадати і вкрай рідкісні леворульние екземпляри - але це швидше ексклюзив.