Головна сторінка

Honda Stream

Роки випуску: 2009 - 2014

Ринок: Японія

Honda Stream першого покоління був на внутрішньому ринку першопрохідцем в категорії компактних мінівенів з трьома рядами сидінь, що вміщають семеро людей. Зберігши свою приналежність до даної категорії, у другому поколінні автомобіль став ще більш комфортним і зручним в експлуатації.

Дизайн "морди" виконаний в тому ж пізнаваному стилі, що і у Stepwgn і Odyssey. Кузов став нижче - його висота становить 1545 мм (в переднеприводном варіанті), а знижений центр ваги сприяє кращій стійкості. Здається неймовірним, що в такій низькій машині можуть з комфортом розміститися сім дорослих людей, але це так. Весь секрет у новій, плоскою конструкції підлоги (так званий "bathtub floor") - рівень підлоги однаковий на всіх рядах сидінь. Особливо очевидна ефективність такої конструкції на третьому ряду, який, до речі, можна скласти одним рухом. З приходом другого покоління Stream перетворився дуже сильно, і не менш помітно всередині, де з’явилася нова, більш функціональна передня панель, ще більш зручне рульове колесо спортивного типу, знову ж таки, більш зручні типу сидіння з хорошою бічною підтримкою, немов охоплюють вершника, забезпечуючи спортивну посадку. У базовій комплектації Х автомобіль оснащений електропакетом, кондиціонером з повністю автоматичним режимом і салонним фільтром, рульовою колонкою з регулюванням по куту нахилу і вильоту, тонованими вікнами.

Покупцям пропонувався дуже великий вибір опцій, що дозволяє довести автомобіль "до розуму": навігація з жорстким диском, люк, литі колісні диски, ксенонові фари, круїз-контроль, протиугінна система, камера заднього огляду, запуск двигуна з кнопки, електропривод сидінь, аерообвес і т.д. У 2009 році змінено дизайн решітки радіатора і обробки сидінь, покращено якість матеріалів. Додані нові модифікації: "RST" з двома рядами сидінь (п’ять місць) і "Gi" з удосконаленою системою безпеки. З 2011 року автомобіль став шестимісним - другий ряд Stream обзавівся, крім центрального підлокітника, ще й лотком між сидіннями.

На відміну від попереднього покоління, де базовим силовим агрегатом служив 1,7-літровий двигун D17A (якщо бути точніше, об’ємом 1668 "кубиків"), новий Stream обзавівся мотором R18A (SOHC16) об’ємом 1,8 літра (1799сс). Даний двигун потужністю 140 к.с. пропонується з 5-ступінчастою автоматичною коробкою передач, в тому числі і в повноприводному варіанті. Для частини дорожчих комплектацій RSZ і для G-серій призначається вже дволітровий мотор SOHC16 з чотирма циліндрами моделі R20A, потужність якого на догоду екологічним показникам стала трохи скромніше, ніж у дволітрового агрегату K20A попереднього покоління - 150 к.с. проти 154-158. Цей мотор комплектується "автоматом" або "варіатором", причому в першому випадку мова йде тільки про модифікаціях з повним приводом.

Підвіска Honda Stream зберегла тип конструкції попереднього покоління - амортизаційні стійки попереду і подвійний поперечний важіль ззаду. Оскільки Stream створювався як автомобіль з орієнтованими в спортивний ухил характеристиками, то і відповідним чином були модернізовані вузли: підвищена жорсткість підвіски, мінімізовані кути крену і т.п. При тому ж розмірі колії (1470 мм) колісна база автомобіля стала ще більше - 2740 мм (збільшилася ще на 20 мм), що краще відбилося на стійкості. Колишнім залишився і дорожній просвіт - 150 мм.

Суттєво покращилася безпеку Stream - якщо у випробуваннях компанії NASVA (Японія) перше покоління отримало п’ять зірок з шести за захист водія і переднього пасажира, то новий Stream заслужив шести зірок в обох позиціях. При цьому в випробуваннях брала участь базова версія, за замовчуванням оснащена системами ABS, EBD і Brake Assist, фронтальними подушками водія і переднього пасажира, ременями безпеки з преднатяжителями і обмежувачами навантаження. У максимальному же оснащенні Stream пропонує ще більш високий рівень захисту. Це бічні подушки і шторки безпеки, система електронного контролю стійкості, антипробуксовочна система.

Ще перший Honda Stream виділявся із загального числа мінівенів своїм стрімким приземистим виглядом, швидше за які натякають на спортивний універсал нової формації, та ще сімейної спрямованості. Stream другого покоління продовжив "спортивну тематику", притаманну багатьом автомобілям марки Honda. При цьому покупець може вибирати необхідну йому версію під необхідні потреби - з різною трансмісією, двигуном і навіть різною кількістю посадочних місць. Благо, широка пропозиція по даному поколінню дозволяє легко зробити цей вибір.