Головна сторінка

Honda Stream

Роки випуску: 2003 - 2006

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Honda Stream
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Кадровий центр Збройних Сил України - начальник відділу
Снятинський районний суд Івано-Франківської області - судя
Апеляційний суд Черкаської області - суддя апеляційного суду Черкаської області
ДП завод "Арсенал" - Начальник КБ
Райківецька виправна колонія №78 - молодший інспектор (технік з обслуговування інженерно-технічних засобів охорони) відділу ІТЗО звязку та інформатизації
ФОП - керівник
Прокуратура Закарпатської області - Прокурор прокуратури Закарпатської області з міжнародно-правових доручень
Господарський суд Івано-Франківської області - секретар судового засідання
військова частина А3796 - старший інженер групи
Апеляційний суд Черкаської області - суддя апеляційного суду ЧЕркаської області
Усього знайдено - 74

Stream був створений на основі 7-го покоління Honda Civic. Цей автомобіль має 5-й розмір кузова за класифікацією внутрішнього японського ринку і комплектується сім’ю посадочними місцями, розташованими в три ряди. Назва моделі перекладається як "потік" або "струмок" - і як би на підтвердження цього, автомобіль має стрімкий, закінчений, досконалий дизайн, відмінною рисою якого є "спортивна розкіш", підкреслюється плавними обрисами кузова. Особливо варто відзначити гарну форму задньої частини машини, що створюється за рахунок збігають ліній, що йдуть від даху до заднього бамперу. Салон Stream комфортний і зручний. Крім того, автомобіль має бездоганну систему безпеки і прекрасні ходові характеристики, які до сих пір не зустрічалися ні в одному компактному універсалі з трьома рядами сидінь. Stream може подарувати своєму власникові незабутні відчуття спортивної їзди. Автомобіль пропонує досить просторий салон зі зручними кріслами, причому сидіння другого ряду вільно рухаються по окремості. Багажник, якщо третій ряд складний, має в довжину 1060 мм, якщо ж повністю скласти ще й сидіння другого ряду, його розмір у довжину збільшується до 1780 мм. Якщо говорити про слабкі місця автомобіля то це, швидше за все, суцільний третій ряд - подвійне сидіння складається і розкладається тільки цілком, що знижує можливості трансформації. Як це прийнято на внутрішньому ринку, Honda Stream передбачає широке розмаїття комплектацій, де в топовом варіанті пропонується клімат-контроль, електролюк, дистанційний ключ, навігаційна система з DVD і телевізором, камера заднього огляду і т.д. Особливий шик - розважальний мультимедійний комплекс для задніх пасажирів, з великим екраном, навушниками, пультом дистанційного керування. Після першого рестайлінгу 2003 року в модельній гаммі з’явилася одна з найцікавіших модифікацій -комплектація Absolute, вже сама назва якої дає зрозуміти, що набувач може розраховувати на дуже високий рівень оснащення. Крім того, це спортивна комплектація, вона має вдосконалену підвіскою і відмінною аеродинамікою.

Оснащується Stream двома типами двигунів: 1,7-літровим рядним 4-циліндровим SOHC VTEC і 2-літровим рядним 4-циліндровим DOHC i-VTEC. Потужність першого мотора становить 130 к.с., і він комплектується 4-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Потужність другого двигуна спочатку становила 154 к.с. і йшов він в комбінації з 4-ступінчастою або 5-ступінчастою АКПП. З 2003 року додався варіатор, а потужність двигуна в поєднанні з ним виросла до 156 к.с., в поєднанні ж з "автоматом" - до 158 "коней". У плані ефективності витрати палива найкраща версія Stream - це передньопривідний Absolute, як не дивно, з найпотужнішим дволітровим двигуном, але в поєднанні з варіатором: в специфікаціях виробника заявлена норма витрати - до 15 км на одному літрі. У всіх інших версій з "автоматами" цей же показник лежить в межах 13-14,2 км / л.

Незалежна підвіска Stream приємно здивує своєю комфортністю, що поєднує в собі помірну жорсткість, завдяки чому автомобіль має гарну керованістю і стійкістю. Спереду - стійки Макферсон, ззаду - двохважеля підвіска. Правда, тільки більш дорогі автомобілі оснащуються і переднім, і заднім стабілізаторами - це привілей знову ж комплектацій Absolute і дволітрових версій S. У решти - тільки передній стабілізатор. Але, з іншого боку, Absolute позбавлений того переваги, яке комусь може здатися важливим - повного приводу, який у інших версій Stream передбачений з обома двигунами, а в комплектації S ще і з трансмісією S-Matic з можливістю ручного перемикання передач.

В плані безпеки навіть за сучасними мірками перше покоління Stream виглядає цілком гідно, особливо ті автомобілі, що були випущені після рестайлінгу 2003 року. У стандартне оснащення входять антиблокувальна система гальм ABS з розподілом гальмівних зусиль EBD і системою допоміжного гальмування BAS. На всіх версіях, крім G, пропонуються ксенонові фари, що дають кращий розподіл світла вночі або під час дощу. Автомобіль володіє кузовом підвищеної міцності, обладнаний підсилювачами жорсткості в дверях, ременями безпеки з преднатяжителями і обмежувачами навантаження, кріпленнями дитячого крісла, фронтальними і передніми бічними подушками безпеки.

Говорити про характеристики першого покоління Honda Stream неможливо без розуміння того, наскільки сучасним цей автомобіль був для свого часу. І сьогодні його гідності на тлі багатьох конкурентів по класу і по ціні залишаються тими ж: безпека, економічність, динаміка і комфорт. Завдяки цьому старі Stream, в розмаїтті представлені на ринку, мають велику популярність і серйозну репутацію в якості відмінного і недорогого сімейного авто.