Головна сторінка

Hummer H3

Роки випуску: 2005 - 2010

Ринок: США

Особи, що задекларували Hummer H3
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ГУ Державної казначейської служби України у Київській області - Головний спеціаліст сектору казначейських операцій, відділу фінансових ресурсів
ГУ Державної казначейської служби України у Київській області - Головний спеціаліст сектору казначейських операцій, відділу фінансових ресурсів
ФО-П Баранюк Василь Прокопович - ФО-П Баранюк Василь Прокопович
Прокуратура Харківської області - Начальник Купянського відділу Ізюмської місцевої прокуратури
ДП "Ченівецьке лісове господарство" - Лісничий
ЦВКС "Хмільник" - Завідувач приймальним відділенням
Волинський окружний адміністративний суд - заступник голови суду
Луцька міська рада (Збройні сили України, ПриватБанк) - Депутат (Військовослужбовець, Заступник керівника напрямку персоналізації ПК ГО)
Бродщинська сільська рада - депутат сільської ради
Лозівська місцева прокуратура Харківської області - прокурор Лозівської місцевої прокуратури Харківської області
Усього знайдено - 103

Випуск Hummer H3 почався в 2005 році, хоча про перші тести машини було оголошено ще в 2003 році, коли автомобіль проходив початковий етап доведення конструкції. Побудований на платформі GMT345, однією з Chevrolet Colorado і GMC Canyon, він відрізняється грубою "армійської" зовнішністю, продовжуючи лінію споріднення з першої "цивільної" моделлю компанії, відомої під назвою Hummer H1 зразка 1992 року, і його послідовником H2 (2002-2009). Рубані форми, короткі передній і задній звіси, значний дорожній просвіт, широкий кузов - такі коротко головні особливості цього непростого автомобіля. Під капотом - потужні і досить ненажерливі двигуни (хоча навряд чи це бентежить фанатів марки): рядні 5-циліндрові об’ємом 3,5 або 3,7 літра або 5,3-літровий агрегат V8. Збірка Hummer H3 крім рідного заводу в США (Шрівпорт, Луїзіана) здійснювалася в Порт-Елізабет (ПАР) і російському Калінінграді. Незважаючи на свій грубий зовнішній вигляд, Hummer H3 відноситься до добре оснащеним автомобілів, чому повністю відповідає його комплектація. Особливо це стає зрозуміло, якщо заглянути в салон, де присутні шкіряна обробка, мультимедійна система з DVD-програвачем, навігацією, чейнджером на 6 дисків. Електропривод пропонується, можна сказати, для всього: дзеркала, сидіння, склопідйомники. Система кондиціювання оснащена клімат-контролем, передбачений обігрів дзеркал, всілякі місця для зберігання, в максимальному оснащенні навіть присутній розважальна система для задніх пасажирів. Задні сидіння складаються (в пропорції 60/40), дозволяючи збільшити багажне відділення.

Найскромніший з двигунів, що можна зустріти під капотом Hummer H3, - рядний 5-циліндровий мотор Vortec об’ємом 3,5 л. Його максимальна потужність - 223 л.с (при 5600 об / хв), крутний момент - 305 Нм (при 2800 об / хв). У тандемі з 5-ступінчастою МКПП він забезпечує "максималку" в 180 км/год, а розгін з місця 100 км / год за 10,0 секунд. Після рестайлінгу його змінив більш потужний Vortec робочим об’ємом 3,7 л, який має запас в 245 к.с. (При 5600 об / хв), крутний момент досягає 328 Нм (при 4600 об / хв). Цей мотор комплектується або 5-ступінчастою "механікою", або 4-діапазонним "автоматом" і забезпечує розгін до 100 км / год за 9,8 секунди. Також Hummer H3 2008 модельного року міг оснащуватися атмосферним двигуном V8 робочим об’ємом 5,3 л. Він видає максимальну потужність 305 к.с. (При 5200 об / хв) і крутний момент 434 Нм (при 4000 об / хв). Цей двигун оснащений 4-діапазонним "автоматом" Hydra-Matic 4L60 з електронним управлінням і забезпечує розгін з місця до 100 км / год за 8,2 секунди, при максимальній швидкості в 165 км/год.

Hummer H3 використовує рамну конструкцію, його передня підвіска побудована по двохважелем схемою з надійними торсионами, задня підвіска - багатоважільна, пружинна. З позашляховим пакетом автомобіль отримує блокування заднього диференціала, 33-дюймові позашляхові шини, більш жорсткі настройки підвіски. Для рестайлінгової версії 2008 року система повного приводу опціонально має можливість установки переднього блокується диференціала. Hummer H3 має колісну базу 2842 мм, а у версії пікап (H3T) - 3409 мм. Радіус розвороту - 5,65 м. Габаритні розміри: довжина - 4778 мм, ширина - 1 897 мм, висота - 1872 мм (після рестайлінгу - 1859 мм). Пікап H3T має в довжину 5403 мм. Дорожній просвіт автомобіля становить 230 мм. Гальма - дискові (передні вентильовані), рульове управління оснащено гідропідсилювачем. Якщо говорити про безпеку, то Hummer H3 оснащений звичним набором ABS + EBD і системою допоміжного гальмування, передбачені система контролю тяги, фронтальні подушки безпеки, а в опціях - бічні подушки. З 2008 року стандартом стала наявність бічних подушок і повнорозмірних шторок безпеки, системи курсової стійкості. Крім цього, позашляховик може бути оснащений системою допомоги при початку руху в гору Hill Start Assist, датчиками тиску в шинах, камерою заднього огляду та іншим обладнанням. Завдяки продуманій системі захисту, в краш-тестах NHTSA отримав п’ять зірок з п’яти за безпеку водія, чотири - за пасажирів.

Hummer H3 користується високою репутацією серед поціновувачів справжніх позашляховиків. Автомобіль має комфортну підвіску, при цьому дорожній просвіт і можливості повнопривідної трансмісії не викликають ніяких сумнівів в здатності реально долати бездоріжжя. У недоліках моделі числяться погана оглядовість, складність потрапляння в салон, високий витрата палива, дорозі обслуговування. Виробництво Hummer H3 тривало аж до 2010 року, коли в зв’язку з погіршенням фінансовим становищем General Motors, бренд був принесений в жертву економічних міркувань. Однак є надія, що проект Hummer HX, презентований у 2008 році спадкоємець моделі, що отримав назву H4, все-таки отримає свій розвиток.