Головна сторінка

Hyundai Equus

Роки випуску: 2010 - 2013

Ринок: Україна

Cедан представницького класу Hyundai Equus другого покоління (VI) дебютував на Женевському Моторшоу в березні 2009 року. Від машини першого покоління, що використовує передній привід (Equus серії LZ випускався з 1999 року для внутрішнього корейського ринку, де покликаний був скласти конкуренцію німецьким автомобілям класу "люкс"), новий Equus відрізняється у всьому.Технічно він побудований на задньопривідній платформі Hyundai Genesis.Крім того, збільшився в розмірах. Поліпшив оснащення (наприклад, вперше для Hyundai обладнаний пневмоподвеской з електронним управлінням - EAS). Отримав нові потужні двигуни. Однак, незважаючи на всі відмінності, головне, чим він завдячує своєму попереднику, - завойована на внутрішньому ринку репутація, яка забезпечила Equus популярність не тільки в Південній Кореї, а й дозволила успішно вийти на міжнародний ринок. 

Equus був запропонований в двох модифікаціях - з 3,8-літровим V6 і 4,6-літровим V8. Як годиться розкішному автомобілю, Hyundai Equus отримав безліч функцій, розрахованих на найвимогливіших покупців.

Автомобіль також отримав 18-дюймові колеса, шкіряний салон, індивідуальні задні крісла з масажною системою для правого заднього пасажира, підігрів керма, холодильник, аудіосистему з 17 динаміками і багато іншого.

Базовий двигун початкової серії другого покоління Equus - 3,8-літровий V6 має віддачу по потужності 290 к.с. (6200 об / хв) і максимальний крутний момент 358 Нм (при 4500 об / хв). Він розганяє автомобіль до максимальної швидкості 240 км / год і за 7,3 сек. - до 100 км/год. Витрата бензину АІ-95 складе 14,3 л / 100 км у міському циклі і 7,5 л / 100 км в заміському.Більш потужний силовий агрегат - 4,6-літровий V8 видає вже 372 к.с.потужності (при 6500 об / хв) і 451 Нм крутного моменту (при 3500 об / хв).

Він також розганяє автомобіль до максимальної швидкості 240 км / год, а розгін до 100 км / год займе всього 6,4 сек. Обидва двигуни комплектуються 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач.Hyundai Equus має незалежну підвіску - спереду і ззаду задіяні п’ятиважельна конструкції з полегшеного алюмінію.Разом з компанією ZF-SACHS були розроблені інноваційні селективні амортизатори Amplitude Selective Dampers (ASD).Пневматична підвіска має електронне управління і дозволяє звести до мінімуму крен кузова і розгойдування, а також змінювати дорожній просвіт і жорсткість амортизаторів за бажанням водія. 

Крім того, автомобіль обладнаний адаптивним рульовим управлінням, електромеханічним гальмом стоянки, вентильованими дисковими гальмами спереду і ззаду.Салон Hyundai Equus обладнаний дев’ятьма поду безпеки, включаючи і колінну подушку. Крім того, тут є повний набір активних систем (антиблокувальна, розподілу гальмівного зусилля, електронний контроль стійкості, контроль тяги), інтелектуальна система допомоги при парковці, круїз-контроль, система адаптивного освітлення дороги, індикатор падіння тиску в шинах. Equus успішно пройшов краш-тести, зокрема, фахівці Американського інституту дорожньої безпеки (IIHS) поставили найвищі оцінки при лобовому і бічних ударах, при наїзді ззаду і в разі перевороту автомобіля.З появою седана Equus значно посилилися позиції компанії Hyundai.