Головна сторінка

Hyundai Grand Santa Fe

Роки випуску: 2016 - 2018

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Hyundai Grand Santa Fe
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Апарат Верховної Ради України - помічник-консультант народного депутата України
Заповітненська сільська рада - головний бухгалтер
ФГ Горового Віктора Володимировича - Голова
Фастівський міськрайонний відділ Державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Київській області - Заступник начальника
Фастівський міськрайонний відділ Державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Київській області - Заступник начальника
Фастівський міськрайонний відділ Державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Київській області - Заступник начальника
Новопсковька районна рада 7 скликання - депутат Новопсковської районної ради
Музиківська сільська рада - завідувач сектору соціального захисту та медичного обслуговування
ТОВ Укравіт - Комерційний директор
Державне спеціалізоване лісозахисне підприємство "Івано-Франківськлісозахист" - Начальник відділу кадрів, діловодства та охорони праці
Усього знайдено - 52

Оновлений Hyundai Grand Santa Fe змінився досить істотно, особливо це помітно по передній частині автомобіля - він отримав новий капот і фари, новий бампер і решітку радіатора з додалася планкою, вертикальні секції світлодіодних ходових вогнів, хромовані вставки в оформленні. Ззаду нововведення помітні по іншому оформлення блоків ліхтарів і також додати хрому. В цілому автомобіль придбав більш солідний зовнішній вигляд і досить помітно відрізняється від звичайного Santa Fe - це зроблено для того, щоб хоча б візуально дистанціювати Grand від 5-місцевої версії. Зрозуміло, подовжена версія відрізняється доробкою силових елементів кузова. А крім того, Grand Santa Fe має більш високий рівень оснащення в базовій комплектації: початкова версія Family приблизно відповідає третьої за рівнем комплектації Dynamic звичайного Santa Fe. Отже, в комплектації Family оновлений Grand Santa Fe запропонує: шини 235/60 R18 на легкосплавних дисках, ксенонові фари, протитуманні фари, рейлінги, дзеркала з підігрівом і електроприводом, підігрів зони склоочисників, тоновані стекла ззаду; шкіряний салон, електропідігрів передніх і задніх сидінь, електропривод водійського крісла по 12-ти напрямках, двозонний клімат-контроль з системою іонізації повітря (+ дефлектори обдування пасажирів другого ряду), аудіосистему з 5-дюймовим сенсорним дисплеєм, СD / MP3-плеєр з радіо , 6 динаміків, Bluetooth, панель приладів Supervision з кольоровим TFT-дисплеєм. Комплектація Style включає навігацію з 8-дюймовим екраном, інтелектуальний електропривод багажних дверей, кнопку запуску двигуна, преміальну аудіосистему з десятьма динаміками, підсвічування зовнішніх ручок, електропривод сидіння пасажира, пам’ять налаштувань для двох водіїв (сидіння і зовнішні дзеркала). У комплектації High-Tech - адаптивні фари, шини 235/55 R19, панорамний дах і шторки на вікнах задніх дверей, вентиляція передніх сидінь, окремий кондиціонер для пасажирів третього ряда.

Двигунів у оновленого Grand Santa Fe, як і раніше, два: дизельний 4 -ціліндровий 2,2 CRDi і бензинова "шістка" 3,0 GDI Lambda II, яка змінила 3,3-літровий мотор. Дизельний двигун модернізований в порівнянні з попередником - тепер він видає максимальну потужність 200 к.с. (Раніше було 197 к.с.), а крутний момент піднявся з 436 Нм до 440 Нм. Ці начебто незначні зміни зробили дизельний варіант швидше: час розгону скоротилося з 10,3 до 9,9 сек. Витрата знизився з 10,3 до 10,1 л / 100 км (в міському режимі). 3-літровий бензиновий двигун має тієї ж потужністю, що і колишній 3,3-літровий (в російській специфікації вона обмежена на "податковому" рівні 249 к.с.), а крутний момент зменшився до 306 Нм (колишня модифікація видавала 318 Нм ). Від цього трохи постраждали динамічні характеристики: розгін до 100 км / год збільшився з 8,8 сек. до 9,2 сек. Зате покращилася економічність - витрата в міському циклі знизився з 14,6 до 14,1 л / 100 км. Трансмісія, як і раніше, варіантів не передбачає: тільки 6-ступінчастий гідромеханічний "автомат" і повний привід.

Схема підвіски "Гранда" аналогічна Santa Fe: McPherson спереду і підвіска ззаду. Однак настройки зазнали змін, щоб, з урахуванням збільшеної колісної бази, зберегти необхідну керованість і маневреність. Автомобіль оснащений електронним стоянковим гальмом, дисковими гальмами (передні вентильовані), електропідсилювачем рульового управління із змінним передавальним відношенням. Незважаючи на наявність повного приводу, Grand Santa Fe швидше призначений для складних дорожніх умов, ніж для бездоріжжя - дорожній просвіт невеликий (180 мм), а в порівнянні з оригінальною версією колісна база розтягнута на додаткові 100 мм. Зате більше вільного простору для пасажирів в салоні, а об’єм багажного відділення варіюється від 176 літрів при трьох рядах сидінь до 634 л. з двома, і до 1842 л. в 2-місному варіанті (у 5-місцевого Santa Fe - 585/1680 літрів) .

З систем безпеки Grand Santa Fe в комплектації Family пропонує системи ABS + EBD, комплекс ESC + VSM (cистема стабілізації з двоступінчастим відключенням і система управління стабілізацією), систему допомоги при екстреному гальмуванні, а також фронтальні подушки для водія і пасажира, передні бічні подушки і шторки для трьох рядів. Комплектація Style підвищує безпеку за рахунок наявності колінної подушки водія, системи моніторингу сліпих зон. Пакет опцій "Advanced", доступний для комплектацій Style і High-Tech, включає систему автоматичного екстреного гальмування, інтелектуальний дальнє світло і круїз-контроль, систему стеження за розміткою.

Рестайлінг дозволив Grand Santa Fe посилити позиції на ринку. Автомобіль став дорожче попередника, але частково це компенсується вдалим дизайном, більш сучасною начинкою і підвищився, рівнем оснащення. Дизельна модифікація, яка пропонує збалансований набір характеристик, користувалася високим попитом і раніше, але тепер дизельний "Гранд" став ще жвавіше.