Головна сторінка

Hyundai H1

Роки випуску: 2015 - т.ч.

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Hyundai H1
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Херсонський Державний Завод " Палада" - Керівник відділу матеріально-технічного забеспечення
Херсонський Державний Завод " Палада" - Керівник відділу матеріально-технічного забеспечення
Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Одеса" - Начальник варти окремого пожежного поста
ККП Маріупольтепломережа - Начальник Левобережного теплофікаційного району
ККП Маріупольтепломережа - Начальник Левобережного теплофікаційного району
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області - Начальник управління
Херсонський Державний Завод " Палада" - Керівник відділу матеріально-технічного забеспечення
ККП Маріупольтепломережа - Начальник Левобережного теплофікаційного району
Херсонський Державний Завод Палада - Керівник відділу матеріально-технічного забеспечення
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області - Начальник управління
Усього знайдено - 15

Рестайлінг Hyundai H1 другого покоління (TQ) трохи перетворив зовнішній вигляд автомобіля (нагадаємо, Hyundai H1 є послідовником Hyundai Grace і випускається з 1997 року, друге покоління - з 2007 року). В результаті модернізації передньої частини автомобіль отримав нові бампери і грати радіатора. Хоча розташування протитуманних фар не змінилося, змінилася їх форма. Змінився також дизайн колісних дисків. Усередині зміни помітні за оновленою панелі приладів зі зміненою конфігурацією органів управління в центральній консолі. Цілком очікувано, що нововведення торкнулися і оснащення автомобіля, який отримав складаний ключ з дистанційним керуванням, нову аудіосистему, триступеневий підігрів водійського сидіння і інші функції. Перегляду піддалася і лінійка комплектацій. На російському ринку Hyundai H-1 тепер пропонується, починаючи з комплектації Comfort D. У цій версії автомобіль має ручки дверей в колір кузова, передні протитуманні фари, литі диски 16" з гумою 215/70, тканинну оббивку сидінь, бортовий комп’ютер, управління аудіосистемою на кермі, Bluetooth, аудіопристр 2DIN (Радіо + CD + MP3 + USB / AUX), центральний замок, електропакет стекол і дзеркал, гідропідсилювач керма і систему підігріву паливного фільтра, підігрів зовнішніх дзеркал і передніх сидінь, регулювання керма і сидіння водія по висоті, додатковий обігрівач салону. Верхні комплектації мають на увазі наявність автоматичної коробки передач. У версії Active автомобіль пропонує денні ходові вогні, поліпшену обробку салону, зсувне бічне вікно (для 2-го ряду сидінь), підігрів керма, кондиціонер з роздільним керуванням (кабіна / салон). У максимальній комплектації Business: бічний захисний молдинг, двоколірна забарвлення кузова, шкіряна оббивка сидінь, плафон освітлення задньої частини салону на світлодіодах (6 кольорів), що охолоджується бардачок, клімат-контроль з роздільним керуванням (кабіна / салон).

Hyundai Н-1 в РФ пропонується з 2,4-літровим бензиновим двигуном потужністю 173 к.с. і 2,5-літровим турбодизелем, доступним в двох варіантах потужності: 116 і 170 к.с. Втім, бензинова версія після рестайлінгу протрималася недовго - до березня 2016 року. Більшої уваги заслуговують дизельні агрегати, оснащені турбонагнітачем із змінною геометрією. Базовий з них оснащується 6-ступінчастою "механікою" і видає 116 к.с. при 3800 об / хв і максимальний крутний момент 343 Нм при 1500-2250 об / хв. Максимальна швидкість в цій модифікації - 154 км/год, розгін до 100 км / год - за 22,1 сек. Більш потужний мотор комплектується 5-ступінчастою АКПП, видає 170 к.с. при 3600 об / хв і крутний момент 441 Нм при 2000-2250 об / хв. Максимальна швидкість - 180 км/год, розгін до 100 км / год - 14,4 сек.

Всі модифікації автомобіля задньопривідні, але в топової версії Н-1 оснащується автоматичним блокуванням заднього диференціала - ця опція дозволяє збільшити крутний момент на тому колесі, у якого краще зчеплення з дорогою (варто зазначити, що в 2013 році відбулося відродження 4WD-версій, але вони випускаються тільки на внутрішньому корейському ринку). Підвіска - незалежна McPherson попереду і пружинна залежна ззаду. Великі потужні гальмівні диски (тут гальма дискові спереду і ззаду) забезпечують краще уповільнення при повному завантаженні автомобіля. Незважаючи на те, що довжина автомобіля більше 5 метрів (5150 мм), мінімальний радіус повороту не перевищує 5,6 метрів. Мінімальний дорожній просвіт - 190 мм. Колісна база - 3200мм.

За безпеку Hyundai Н-1 в стандартній комплектації відповідають фронтальні подушки водія і переднього пасажира, преднатяжители передніх ременів безпеки, системи розподілу гальмівного зусилля (EBD) і антиблокувальна (ABS). Починаючи з версії Active в штатне оснащення входить система електронного контролю стійкості (ESP). У цій же комплектації доступні задні датчики паркування. У топової версії Hyundai Н-1 додатково запропонує круїз-контроль.

Hyundai H-1 дуже функціональний і здатний виконувати найрізноманітніші завдання. У салоні передбачені місця для восьми пасажирів, для чого ззаду встановлено два ряди тримісних диванів. Передній пасажир може пересісти на другий ряд, не виходячи з автомобіля. Сидіння заднього ряду складаються, перетворюючи авто в вантажну машину. При необхідності можна повністю демонтувати задні сидіння. Мінімальний обсяг багажника становить 851 л, але після трансформації салону він збільшується до 3295 літрів. Варто відзначити, що під ім’ям Starex цей автомобіль також відомий по дуже численному б / у контингенту з Південної Кореї - на внутрішньому ринку цей мінівен випускається в дуже широкій лінійці модифікацій і комплектацій.