Головна сторінка

Hyundai H1

Роки випуску: 2007 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Hyundai H1
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ПАО "Дніпрополімермаш" - Виконавчий директор
Приватний підприємець - депутат Новомихайлівської сільської ради
Хустський ВП ГУНП в Закарпатській області - старший інспектор з ювенальної превенції
Господарський суд Одеської області - Суддя
ЧЕРНІГІВСЬКЕ ОБ’ЄДНАНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ - ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ ПРИЗНАЧЕННЯ, ПЕРЕРАХУНКУ ТА ВИПЛАТИ ПЕНСІЙ № 2
ГУНП у Львівській області - оперуповноважений
приватний підприємець/депутат сільської ради - приватний підприємець/депутат сільської ради
Сенчанська сільська рада - Сільський голова
Правобережне об’єднане управління Пенсійного фонду України в м. Києві - головний спеціаліст
Відділ адресно-довідкової роботи ГУДМС України в Одеській області - Старший інспектор
Усього знайдено - 530

У 1997 році на зміну застарілої моделі Hyundai Grace прийшов більш сучасний Hyundai H-1. Для європейського ринку модель випускалася як H-1 або H200. У 2007 році було представлено нове покоління автомобіля (TQ). Випускалося кілька версій машини: мікроавтобус, мінівен і фургон. Авто відомо під різними назвами, в Європі як Хендай Н-1, а на азіатському ринку як Starex або Grand Starex (12-місцева пасажирська версія). У порівнянні з дебютним поколінням автомобіль сильно змінився. У нього з’явилися нові фари спереду і ззаду, оновилася решітка радіатора і бампера, додалася друга зсувні двері. Задні двері відкриваються шляхом підняття вгору, що нечасто зустрічається на автомобілях подібного класу. Усередині Hyundai H-1 стало більше вільного простору, був підвищений рівень комфорту в салоні. Передбачені місця для восьми пасажирів, для чого ззаду встановлено два ряди тримісних диванів. Передній пасажир може пересісти на другий ряд, не виходячи з автомобіля - додатковий простір забезпечується за рахунок розташування важеля перемикання передач на центральній консолі. Для ринку Hyundai H-1 випускався в декількох комплектаціях. У початковій, з з турбодизелем об’ємом 2,5 літра (116 к.с.) І механічною коробкою передач, автомобіль пропонується у виконанні Base, куди включені кондиціонер, аудіосистема з управлінням на кермі, електросклопідйомники, електродзеркала, обігрів водійського крісла, додатковий обігрівач салону , протитуманні фари, легкосплавні диски. Топова версія Comfort отримує бензиновий двигун і додасть такі опції, як кермо і важіль КПП, оброблені шкірою, зсувне бічне вікно для другого ряду сидінь, двобарвне забарвлення кузова, ударозащітной накладку між колесами. Салон передбачає шість варіантів підсвічування; консоль між водієм і переднім пасажиром може бути обладнана складаний підставкою для стаканів і пляшок і т. д.Hyundai Н-1 другого покоління в РФ пропонувався з бензиновим мотором 2.4 (173 к.с.) і дизельними агрегатами 2.5 (116 і 170 кінських сил ). Двигуни відповідають екологічному стандарту Євро-4. Витрата палива на бензинових модифікаціях становить 14,5 літра в місті і 9,1 - на шосе. Дизельні версії споживають в місті 10,2-11,5 літра палива, а на трасі - 6,2-7,5 літра. Обсяг паливного бака складає 75 літрів. На машину може встановлюватися чотирьох- або п’ятиступінчаста коробка автомат, п’яти- або шестиступінчаста механіка. Максимальна швидкість цього авто складає 180 км/год, при розгоні до сотні мінімум за 14,5 секунди. Цих показників кореєць досягає з мотором 2.5 (170 к.с.) і п’ятиступінчастою МКПП.

Всі модифікації автомобіля задньопривідні, від повнопривідних версій було вирішено відмовитися після закінчення випуску першого покоління. Підвіска Н-1 - незалежна McPherson попереду і пружинна залежна ззаду. Гальма на машині встановлені дискові в комплекті з механічним стоянковим гальмом, при цьому великі потужні гальмівні диски забезпечують відмінну уповільнення при повному завантаженні автомобіля. У порівнянні з попередником Н-1стала нижче, а його довжина і ширина істотно виросли. Довжина тепер становить 5150 мм, колісна база - 3200 мм, а дорожній просвіт - 19 сантиметрів. Незважаючи на велику довжину кузова, мінімальний радіус повороту не перевищує 5,6 метрів.

В плані безпеки Hyundai Н-1 в базовому оснащенні пропонує фронтальні подушки водія і переднього пасажира. На допомогу водієві встановлені система розподілу гальмівного зусилля (EBD) і антиблокувальна система (ABS). У версії Dynamic для підвищення безпеки встановлена система електронного контролю стійкості (ESP). Автомобіль пройшов краш-тест, проведений організацією KATRI уряду Південної Кореї, під керівництвом ANCAP, де показав хороші результати.Hyundai H-1 дуже функціональний і здатний виконувати найрізноманітніші завдання. Сидіння заднього ряду складаються, перетворюючи авто в вантажну машину. При необхідності можна повністю демонтувати задні сидіння. Мінімальний обсяг багажника становить 851 л, але після трансформації салону він збільшується до 3295 літрів. З 2015 року пропонується рестайлинговая версія Hyundai H-1. Варто відзначити, що під ім’ям Starex цей автомобіль відомий по дуже численному б / у контингенту з Південної Кореї - на внутрішньому ринку цей мінівен випускається в дуже широкій лінійці модифікацій і комплектацій.