Головна сторінка

Hyundai i30

Роки випуску: 2015 - 2017

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Hyundai i30
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Східне територіальне управління - офіцер відділу командних пунктів
Національна гвардія України військова частина 4114 - Старший офіцер групи бойової і спеціальної підготовки
відділ культури Васильківської міської ради - головний спеціаліст
Черкаська центральна районна лікарня - головний лікар, депутат Черкаської районної ради
Оболонський районний суд міста Києва - суддя
Оболонський районний суд міста Києва - суддя
8 Державна пожежно-рятувальна частина Управління ДСНС України у Волинській області - диспетчер
Національна академія Національної гвардії України - офіцер магістратури
Черкаська центральна районна лікарня - головний лікар, депутат Черкаської районної ради
Національна академія Національної гвардії України - офіцер магістратури
Усього знайдено - 47

У 2015 році стартував продаж рестайлінгового універсалу Hyundai i30. Автомобіль створений на базі хетчбека, але відрізняється великими габаритами і містким багажником. У порівнянні з дорестайлинговой версією розміри автомобіля не змінилися: довжина - 4485 мм, ширина - 1780 мм, висота - 1500 мм. Колісна база новинки - 2650 мм, а дорожній просвіт - 15 сантиметрів. Обсяг багажника становить 528 літрів, а при складених сидіннях заднього ряду (складаються щодо 60/40 і утворюють рівну підлогу) він збільшується втричі - до 1642 літрів. Для російського ринку з 2015 року доступний тільки один варіант мотора - бензиновий об’ємом 1,6 літра (130 к.с.), який поєднується з шестиступінчастою коробкою передач: автоматом або механікою. У порівнянні з дорестайлинговой версією було вирішено відмовитися від поставок дизельних модифікацій з двигуном 1.6 (128 к.с.). Тепер витрата палива універсалу в місті становить 8,8-9,5 літра, а на трасі - 5,4-5,5 літра. Обсяг паливного бака новинки - 53 літри. Мотор, що встановлюється на універсал Hyundai i30, відповідає екологічному стандарту Euro-IV. Швидкісні показники універсала поступаються хетчбеку: межа швидкості машини - 192 км/год з механічною коробкою передач і 190 км / год з коробкою автомат. До сотні універсал Хендай ай 30 розганяється за 10,8 секунди (з АКПП на секунду повільніше).

Автомобіль випускається з переднім приводом, на авто встановлюється незалежна підвіска зі стабілізаторами поперечної стійкості. Спереду стоїть McPherson, ззаду - багаторичажка. Гальма на машині дискові (спереду встановлені вентильовані). В окремих версіях доступне електронне гальмо.

Універсал Хендай ай 30 створений на спільній з Kia Ceed платформі, але має більш спортивним дизайном. Цього йому допомагають домогтися оригінальна решітка радіатора і фари. У порівнянні з попередньою версією автомобіля універсал Hyundai i30 зовні змінився незначно: трохи змінилося оформлення бампера і передніх фар. У салоні в люксової комплектації встановлюється оптитронная комбінація приладів Supervision.

Для російського ринку універсал Hyundai i30 випускався в чотирьох комплектаціях: Comfort, Classic, Active і Vision. C механічною коробкою передач поставляється тільки базова комплектація Classic.

Версія Classic включає електропідсилювач керма, передні протитуманні фари, електропривод і підігрів бічних дзеркал, можливість регулювання рульового колеса в двох напрямках, електросклопідйомники, подушки безпеки (шторки, бічні, фронтальні), кріплення ISOFIX, кондиціонер , CD-програвач з шістьма динаміками і бортовий комп’ютер. Оббивка салону виконана з тканини. На допомогу водієві встановлені антиблокувальна система (ABS) і система розподілу гальмівного зусилля (EBD).

Версія Active відрізняється наявністю світлодіодних ходових вогнів, рейлінгов на даху, шкіряного обплетення рульового колеса, двухзонного клімат-контролю. Скло в автомобілі виконані з захистом від ультрафіолету. Для допомоги водієві передбачений більший вибір електронних систем: системи допомоги при старті на підйомі і електронного контролю стійкості.

Комплектація Comfort відрізняється наявністю пристрою hands free. Люксовая комплектація Vision оформлена набагато багатше. У ній є кольоровий дисплей, оббивка салону не тканинна, а комбінована, передбачена додаткова подушка безпеки для колін водія. В автомобілі доступна система адаптивного освітлення дороги (AFS), а електропідсилювач працює в трьох режимах.