Головна сторінка

Hyundai i30

Роки випуску: 2012 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Hyundai i30
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
НПКГ"Зоря"-"Машпроект" - заступник начальника ВППВ
Державна екологічна інспекція у Харківській області - головний спеціаліст - державний інспектор з охорони навколишнього природного середовища Харківської області
ГУ ДФС у Полтавській області - заступник начальника управління аудиту
Державна архітектурно-будівельна інспекція України - головний інспектор будівельного нагляду
Управління Державної казначейської служби України у Володарському районі Київської області - начальник відділу-головний бухгалтер відділу звітності та бухгалтерського обліку
КП "Бізон-тех 2006" - менеджер
Управління Держпродспоживслужби в Оржицькому районі - Головний спеціаліст відділу безпечності харчових продуктів та ветеринарії
Державне підприємство "Дніпродзержинське лісове господарство" - Директор
Мринська сільська лікарська амбулаторія загальної практики сімейної медицини - Сімейний лікар
Адміністрація Заводського району Кам’янської міської ради - Заступник начальника відділу забезпечення життєдіяльності району
Усього знайдено - 2111

Помітна зовнішність, створена європейськими дизайнерами, оновлена технічна начинка і мета - наблизитися щодо попиту до лідерів C-класу. Ось що таке хетчбек і універсал i30 другого покоління. На відміну від 3-дверного або 5-дверного хетчбека, універсал, завдяки характерній формі задньої частини кузова, пропонує значно більший простір для багажу. При цьому він зберігає всі елементи яскравої зовнішності нового i30. Притягувати погляди до автомобіля покликана дизайнерська концепція "Струмуючі лінії", яка створює спортивний та енергійний образ. У той же час універсал має деякі відмінності в екстер’єрі. Наприклад, особлива форма задніх ліхтарів підкреслює складну геометрію ліній кузова, завершуючи стрімкий силует автомобіля. На російському ринку i30 в кузові універсал оснащується бензиновими двигунами об’ємом 1,6 л в поєднанні з "механікою" або "автоматом", також пропонується модифікація з дизельним двигуном того ж об’єму і автоматичною коробкою передач.

В найпростішій комплектації Classic універсал i30 запропонує шини 195/65 R15 на сталевих дисках, галогенні фари, підігрів і електропривод бічних дзеркал, кермо з регулюванням по нахилу і вильоту, кнопки управління аудіосистемою на кермі, тканинну оббивку салону, розділовий підлокітник спереду, підігрів передніх сидінь, електросклопідйомники спереду і ззаду, кондиціонер, CD / MP3-плеєр з 6 динаміками. Дорожчі комплектації запропонують легкосплавні диски, протитуманні фари, комбіновану оббивку, електропривод водійського сидіння, систему Hands free, клімат-контроль. У найдорожчому виконанні автомобіль має ксенонові фари з омивачами, світлодіодні ходові вогні, шини 205/55 R16, бічні дзеркала з повторювачами покажчиків повороту, обігрів керма, систему навігації з камерою заднього огляду і багато іншого.

Універсал Hyundai i30 другого покоління до рестайлінгу пропонує два варіанти двигуна. Бензиновий 1,6-літровий агрегат видає потужність 130 к.с. при 6300 об / хв (крутний момент 157 Нм при 6300 об / хв) і розганяє автомобіль до максимальної швидкості 192 км / год і до 100 км / год за 10,8 сек. з "механікою" і за 11,8 сек. в комбінації з "автоматом". Витрата палива в змішаному циклі складе 6,7 л / 100 км. Ще один варіант - турбодизель з тим же об’ємом 1,6 л, який оснащується тільки 6-ступінчастою АКПП і при максимальній потужності 128 к.с. (При 4000 об / хв) видає значні 260 Нм крутного моменту (при 2750 об / хв), забезпечуючи серйозну економію палива - 5,8 л / 100 км в змішаному режимі. Максимальна швидкість з цим мотором - 185 км/год, розгін до 100 км / год - 12,1 сек.

Автомобіль побудований на модернізованій платформі Hyundai-Kia J4 / J5. Ходову частину Hyundai i30 відрізняють передня незалежна підвіска McPherson і задня незалежна многричажная. Колісна база в порівнянні з попередником не змінилася, але універсал відрізняють збільшені габаритні розміри. Він трохи перевершує хетчбек в довжину (4485 мм проти 4300 мм) і висоту (1500 мм проти 1470 мм). Обсяг багажника в стандартному положенні задніх сидінь складає 528 літрів, а в двомісному варіанті салону його обсяг збільшується до 1642 літрів (для порівняння: хетчбек має об’ємом 378/1316 літрів). Автомобіль має дискові гальма спереду і ззаду, електропідсилювач рульового управління. Кількість оборотів керма до упорів - 2,85, мінімальний радіус розвороту складає 5,3 м. У порівнянні з європейською версією для російського i30 трохи змінені настройки підвіски, дорожній просвіт збільшений на 10 мм.

У базовій комплектації Hyundai i30 другого покоління досить непогано "упакований" в плані наявності систем безпеки і запропонує: фронтальні подушки безпеки для водія і переднього пасажира, кріплення ISOFIX, ремені з натяжителем, системи ABS, ESS (попередження водіїв ззаду при екстреному гальмуванні). Верхні комплектації додають до цього списку бічні подушки і шторки безпеки, системи HAC (допомога при старті в гору), ESP (стабілізація курсової стійкості), VSM (управління стабілізацією) і BAS (допомога при гальмуванні), систему адаптивного освітлення дороги, задній парктронік. у другому поколінні Hyundai i30 став цікавішим в усіх відношеннях, включаючи змінився в кращу сторону екстер’єр, якість збірки і матеріалів. На відміну від хетчбека, невелике збільшення довжини і висоти кузова забезпечило універсалу не тільки додаткову надбавку в обсязі багажника, а й збільшило простір над головою водія і пасажирів - все це робить його максимально зручним в сімейному користуванні. На російському ринку автомобіль становить конкуренцію бестселерів гольф-класу - Ford Focus і VW Golf. З 2015 року пропонується рестайлинговая версія другого покоління.