Головна сторінка

Hyundai i30

Роки випуску: 2012 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Hyundai i30
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
НПКГ"Зоря"-"Машпроект" - заступник начальника ВППВ
Державна екологічна інспекція у Харківській області - головний спеціаліст - державний інспектор з охорони навколишнього природного середовища Харківської області
ГУ ДФС у Полтавській області - заступник начальника управління аудиту
Державна архітектурно-будівельна інспекція України - головний інспектор будівельного нагляду
Управління Державної казначейської служби України у Володарському районі Київської області - начальник відділу-головний бухгалтер відділу звітності та бухгалтерського обліку
КП "Бізон-тех 2006" - менеджер
Управління Держпродспоживслужби в Оржицькому районі - Головний спеціаліст відділу безпечності харчових продуктів та ветеринарії
Державне підприємство "Дніпродзержинське лісове господарство" - Директор
Мринська сільська лікарська амбулаторія загальної практики сімейної медицини - Сімейний лікар
Адміністрація Заводського району Кам’янської міської ради - Заступник начальника відділу забезпечення життєдіяльності району
Усього знайдено - 2111

Помітна зовнішність, створена європейськими дизайнерами, оновлена технічна начинка і мета - наблизитися щодо попиту до лідерів C-класу. Ось що таке хетчбек і універсал i30 другого покоління. Хетчбек випускається в двох варіантах кузова - 3-дверний і 5-дверний. Версія 3DR, що з’явилася трохи пізніше, відрізняється від своїх побратимів по модельній лінійці не тільки кількістю дверей, але і рядом інших особливостей. Автомобіль позиціонується як "емоційний хетчбек" і має більш динамічною зовнішністю, щоб залучити молодих покупців. Від "пятідверки" і універсала його відрізняє більш агресивний передній бампер з оригінальними протитуманними фарами, видозмінена радіаторна решітка, легкосплавні диски ексклюзивного дизайну. Трьохдверний Hyundai i30 може мати під капотом два варіанти двигуна, обидва бензинові: об’ємом 1,4 л ("механіка") і 1,6 л ("механіка" або "автомат") Базова комплектація трьохдверного i30 - Start (тільки з мотором 1,4 л) має підігрів передніх сидінь, електросклопідйомники, електропривод і підігрів зовнішніх дзеркал, кондиціонер і CD / MP3-магнітолу з чотирма динаміками. Сидіння водія можна налаштувати по висоті. Кермо оснащене електропідсилювачем, регулюється по вильоту і куту нахилу. Спинки задніх сидінь складаються в пропорції 60:40, а під підлогою багажника укладено повнорозмірне запасне колесо. Проміжна версія Classic запропонує обидва варіанти двигуна і можливість установки "автомата", а також передбачає зовнішні ручки в колір кузова, легку тонування вікон з сонцезахисної смугою на вітровому склі (можливо скління з UV-фільтром), центральний підлокітник водія з боксом, гачки в багажному відсіку, роз’єми USB і AUX, CD / MP3-плеєр з шістьма динаміками і управлінням на кермі. Верхня комплектація Active - це більш просунутий набір систем безпеки, центральний замок з ДУ, важіль КПП і рульове колесо з обробкою шкірою.

Базовий двигун оснащується 6-ступінчастою "механікою", має обсяг 1,4 л і має потужність 100 к.с. при 5500 об / хв (крутний момент 137 Нм при 5500 об / хв). Він розганяє автомобіль до максимальної швидкості 182 км / год, розгін до 100 км / год - за 13,2 сек. Більш потужний 1,6-літровий агрегат видає 130 к.с. при 6300 об / хв (крутний момент 157 Нм при 6300 об / хв) і розганяє автомобіль до максимальної швидкості 192 км / год і до 100 км / год за 10,9 сек. з "механікою" і за 11,9 сек. в комбінації з "автоматом". Витрата палива в змішаному циклі складе 6,1 л / 100 км з 1,4-літровим мотором і 6,4-6,8 л / 100 км з 1,6-літровим.

Автомобіль побудований на модернізованій платформі Hyundai-Kia J4 / J5 . Ходову частину Hyundai i30 відрізняють передня незалежна підвіска McPherson і задня незалежна многричажная. Колісна база в порівнянні з попередником не змінилася, але, незалежно від кількості дверей, хетчбек трохи виріс в довжину (з 4245 мм до 4300 мм), завдяки цьому обсяг багажника збільшився з 340 до 378 л, при цьому в двомісному варіанті його обсяг складе 1316 літрів. Автомобіль має дискові гальма спереду і ззаду, електропідсилювач рульового управління. Кількість оборотів керма до упорів - 2,85, мінімальний радіус розвороту складає 5,3 м. У порівнянні з європейською версією для російського i30 трохи змінені настройки підвіски, дорожній просвіт збільшений на 10 мм.

У базовій комплектації Hyundai i30 другого покоління досить непогано "упакований" в плані наявності систем безпеки і запропонує: фронтальні подушки безпеки для водія і переднього пасажира, кріплення ISOFIX, ремені з натяжителем, системи ABS, ESS (попередження водіїв ззаду при екстреному гальмуванні). Комплектація Active додає до цього списку бічні подушки і шторки безпеки, системи HAC (допомога при старті в гору), ESP (стабілізація курсової стійкості), VSM (управління стабілізацією) і BAS (допомога при гальмуванні) .

У другому поколінні Hyundai i30 став цікавішим у усіх відношеннях, включаючи змінився в кращу сторону екстер’єр, якість збірки і матеріалів. Правда, на відміну від універсалу і п’ятидверного хетчбека, трьохдверна модифікація пропонується в меншій кількості комплектацій. З 2015 року випускається рестайлінговая версія другого покоління.