Головна сторінка

Hyundai i40

Роки випуску: 2015 - 2017

Ринок: Україна

i40 - це ще одна спроба Hyundai після провалу другої Sonata застовпити собі місце в сегменті D. Чому тільки там? На ринку Північної Америки непогано продається Sonata 2010 модельного року. А для Старого світу на тій же платформі розроблений седан і універсал трохи менших розмірів. Основний упор - в оснащенні. Стандартне включає в себе двозонний клімат-контроль, все склопідйомники з "автоматами", датчик дощу, сім подушок безпеки, включаючи колінну водійську, мультифункціональний кермо, обшитий шкірою, і датчики паркування по колу. Що говорити про верхній комплектації: електроручнік, обігрів обода керма, система автопарковки, сидіння з розвиненою бічною підтримкою, адаптивне освітлення. Підвіска i40 (McPherson спереду і багатоважільна ззаду) переглянута, автоматична коробка - 6-ступінчаста ("механіка" доступна тільки на седані), а основні технічні нововведення - в моторах. Вони повністю оновлені. Це 1,7-літрові дизелі віддачею в 115 або 136 к.с., два "безпосередніх" мотора (1,6 л / 135 к.с. і 2,0 л / 177 к.с.) і спеціально підготовлений для нашої країни дволітровий двигун з розподіленим уприскуванням і потужністю 150 сил. 

В березні 2015 року i40 був вперше представлений на автосалоні в Женеві. Екстер’єр моделі отримав ряд нововведень. Йдеться про видозміненій решітці радіатора з чітко вираженими шістьма гранями і великою кількістю ламелей. Також автомобіль отримав біксенонові фари з блоком ходових вогнів нової форми, світлодіодні протитуманні фари, новий вид задніх LED-ліхтарів. Зміні піддався і дизайн колісних дисків.

Обладнання салону моделі доповнено аудіосистемою "третього покоління" з USB і AUX, а також кольоровим сенсорним TFT-дисплеєм (діагоналлю 4,3 дюйма) з виведенням на нього зображення з камери заднього виду (для окремих комплектацій). Також автомобіль оснащений оновленим підлокітником для задніх пасажирів зі спеціальною ємністю для зберігання. Оновилася обробка рульового колеса, центрального підлокітника і важеля перемикання коробки передач.

Лінійка двигунів оновленого i40 поповнилася новим силовим агрегатом. Тепер до раніше доступним бензиновим моторам Gamma 1.6 GDI D-CVVT (135 к.с., 165 Нм) і Nu 2.0 MPI D-CVVT (149,6 к.с., 193 Нм) додався дизельний 141-сильний U2 об’ємом 1, 7 літра (141 к.с., 340 Нм), який пропонується в парі з семиступінчастою роботизованою коробкою передач з двома зчепленнями 7DCT. Седан доступний з будь-яким з трьох моторів, для універсала 1.6 GDI не пропонується.