Головна сторінка

ЛАЗ 695

Роки випуску: 1956 - 2008

Ринок: Україна

Особи, що задекларували ЛАЗ 695
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Фізична особа-підприємець Кухлєєв О. В. - Фізична особа-підприємець
фізична особа-підприємець - присяжний засідатель
фізична особа-підприємець - присяжний засідатель
КП"Управління будинками Кіровоградської міської ради" - Головний інженер
Кременчуцький об"єднаний міський військовий комісаріат - фахівець
Прокуратура Закарпатської області - прокурор відділу
Херсонський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги - Головний бухгалтер
Прокуратура Закарпатської області - прокурор відділу
Регіональний сервісний центр МВС в Херсонській області - Провідний спеціаліст відділу організації реєстраційно-екзаменаційної роботи та взваємодії із суб’єктами господарювання
Фізична особа підприємець - депутат Фастівської міської ради
Усього знайдено - 53
ЛАЗ-695 «Львiв» - радянський і український міський високопольні автобус середнього класу Львівського автобусного заводу. Автобус не раз піддавався модернізацій, в основному зі змінами у зовнішньому вигляді корпусу, але при цьому загальна розмірність і компоновка кузова і основні агрегати автобуса залишалися колишніми. Найзначнішим зміною щодо базового першого покоління 695 / 695Б / 695Е / 695Ж була модернізація передньої і задньої частини в два етапи - спочатку у другому поколінні 695М була змінена задня частина (з заміною одного великого «турбінного» повітрозабірника ззаду даху на двоє бічних «зябер» ) при майже незмінною передній масці, а потім третє покоління 695Н / 695НГ / 695Д отримало також і осучаснену передню частину ( «зализана» форма змінилася на «козирькові»). Крім того, змінювалися заводські емблеми і междуфарное простір на передку (як від покоління до покоління, так і в межах поколінь; наприклад, в третьому - від алюмінієвої фальшрадиаторной решітки до такої ж чорно-пластмасової і потім повного її видалення), фари і підфарники, передні бампера, ковпаки коліс та інше.