Головна сторінка

ЛАЗ 695Н

Роки випуску: 1973 - 2008

Ринок: Україна

Особи, що задекларували ЛАЗ 695Н
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Веселівська районна рада Запорізької області - Депутат, фізична особа-підприємець
Індустріальне ВП ДВП ГУНП в Дніпропетровській області - оперуповноважений сектору кримінальної поліції
ДП "Київоблстандартметрологія" - заступник генерального директора
Державна служба України з безпеки на транспорті - Заступник директора департаменту - начальник управління контролю на автомобільному та міському електричному транспорті Департаменту державного контролю
ПП "Марценюк В.М." - директор/ депутат Переяслав-Хмельницької міської ради
Комунальна організація "Благоустрій" м. Подільськ - Директор
Вінницька районна державна адміністрація - Голова Вінницької районної державної адміністрації
ДРОГОБИЦЬКЕ ДЛГП ГАЛСІЛЬЛІС - МАЙСТЕР ЛІСУ
Державна служба України з безпеки на транспорті - Заступник директора департаменту - начальник управління контролю на автомобільному та міському електричному транспорті Департаменту державного контролю
ДП НАЕК "Енергоатом", ВП "Южно-Українська атомна електростанція" - начальник відділу охорони праці та безпеки руху автротранспортного господарства
Усього знайдено - 56
Отримавши з 1973 р. нову передню панель кузова з більш високими лобовими стеклами машина стала називатися ЛАЗ-695Н. Втім, в серію ця модель пішла лише в 1976 році, до цього ж випускалася попередня модифікація. Машини ЛАЗ-695Н кінця 70-х - початку 80-х років мали невеликі віконця зовні над дверима в салон для підсвічуються написів "Вхід" і "Вихід", на пізніших машинах вони були скасовані. Також ранні автобуси ЛАЗ-695Н відрізняються від новіших машин формою і розташуванням задньої світлотехніки.