Головна сторінка

ЛАЗ 695НГ

Роки випуску: 1985 - 2008

Ринок: Україна

Особи, що задекларували ЛАЗ 695НГ
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Іллічівський районний суд міста Маріуполя Донецької області - Суддя
фізична особа-підприємець - присяжний засідатель
фізична особа-підприємець - присяжний засідатель
фізична особа-підприємець - присяжний засідатель
фізична особа-підприємець - присяжний засідатель
ФОП Бобровський В.В., ПП "Хутірське" - ФОП, директор
ФОП Бобровський В.В., ПП "Хутірське" - ФОП, директор
ФОП Бобровський В.В., ПП "Хутірське" - ФОП, директор
ФОП Бобровський В.В., ПП "Хутірське" - ФОП, директор
Підгаєцька районна державна адміністрація Тернопільської області - голова Підгаєцької районної державної адміністрації
Усього знайдено - 96
ЛАЗ-695НГ - перший радянський серійний автобус з силовою установкою на газоподібному паливі. На початку 1970-х років в СРСР було прийнято рішення про необхідність розвитку робіт з переведення автотранспорту на стиснутий природний газ. Після 1981 року було прийнято ряд постанов, спрямованих на форсоване виробництво газобалонних автомашин, будівництво мережі автомобільних газонаповнювальних компресорних станцій і виготовлення необхідного для них обладнання. ЛАЗ-695НГ розроблений на основі конструкції серійного автобуса ЛАЗ-695Н і являє собою безкапотну міський автобус середнього класу з заднім розташуванням двигуна. Основними відмінностями від базової моделі є силова установка (ЛАЗ-695НГ оснащений багатопаливним двигуном ЗІЛ-138І з можливістю використання в якості палива бензину і стисненого природного газу, а також комплектом газової апаратури виробництва Рязанського заводу автомобільної апаратури) і ковпак над задньою частиною даху (під яким розміщені балони зі стисненим газом). В результаті, в порівнянні з ЛАЗ-695Н, висота автобуса ЛАЗ-695НГ збільшилася з 2950 до 3100 мм, маса - з 6850 до 7525 кг. Основним паливом був метан високого тиску (стиснений до 200 атмосфер), який з балонів по трубопроводах подається в редуктор, що знижує тиск. З редуктора газоповітряна суміш надходить в двигун.