Головна сторінка

ЛАЗ 699Р

Роки випуску: 1978 - 2002

Ринок: Україна

Особи, що задекларували ЛАЗ 699Р
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ТОВ "Технооко", ФОП Шалай О.В. - Директор
Петропавлівський відділ Павлоградської місцевої прокуратури Дніпропетровськоїобласті - прокурор Петропавлівського відділу Павлоградської місцевої прокуратури Дніпропетровськоїобласті
Західно - Донбаська об"єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, сектор по роботі з персоналом - завідувач сектору
Західно - Донбаська об"єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, сектор по роботі з персоналом - завідувач сектору
виконавчий комітет старокостянтинівської міської ради - секретар міської ради
Розівська районна рада Запорізької області - Заступник голови Розівської районної ради Запорізької області
Підгаєцька районна державна адміністрація Тернопільської області - голова Підгаєцької районної державної адміністрації
Підгаєцька районна державна адміністрація Тернопільської області - голова Підгаєцької районної державної адміністрації
Виконавчий комітет Могилівської сільської ради - депутат
Фізична особа-підприємець - Фізична особа-підприємець. Депутат Сарненської міської ради
Усього знайдено - 122
У 1978 році на зміну автобусу ЛАЗ-699Н прийшов новий великий туристичний автобус ЛАЗ-699Р. Але по-справжньому масовий випуск ЛАЗ-699Р почався в 1983 році, коли за рахунок зменшення випуску ЛАЗ-697Р розгорнулося великосерійне виробництво ЛАЗ-699Р. До 2002 року, поки тривало виробництво цього автобуса, він не раз піддавався модернізаціям і природно змін у зовнішньому вигляді, але при цьому кузов і основні агрегати автобуса залишалися колишніми. Автобуси ЛАЗ-699Р перших випусків можна відрізнити за алюмінієвої фальш-радіаторних гратах на передку, а в найбільш ранніх автобусів (приблизно до 1981 року) ще були «москвичевським» прямокутні фари і маленька квадратна емблема з буквою «Л» всередині. З 1981 року фари замінили круглими, а емблема стала виглядати як велика літера «Л» в крузі. Але в цей же час, у першій половині 80-х років паралельно проводився невеликими партіями автобус ЛАЗ-699Р у виконанні «люкс», в основному для обслуговування різних високих державних установ. Відмінною особливістю таких автобусів не бракувало зовнішніх декоративних деталей з чорної пластмаси (фальш-решітка радіатора, ковпаки коліс, повітрозабірник на даху), а також передній бампер з вбудованими протитуманними фарами. В кінці 80-х років на автобусах скасували алюмінієву фальш-радіаторну решітку, а з 1993 року на автобусах перестали встановлювати водійські двері в лівому борту. На деякі автобуси ЛАЗ-699Р останніх років випуску із заводу могли встановлюватися мости з дисковими колесами. Виготовлявся до 2002 року. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%90%D0%97-699