Головна сторінка

Лада 2103

Роки випуску: 1972 - 1984

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Лада 2103
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Конотопське об’єднане управління Пенсійного фонду України Сумської області - начальник відділу обслуговування громадян
Петропавлівська районна державна адміністрація - Головний спеціаліст відділу діловодства і контролю
22 державна пожежно-рятувальна частина ГУ ДСНС України у Херсонській області - командир відділення
ДПРЧ-12 м.Олександрія ДПРЗ-2 УДСНС України у Кіровоградській області - водій
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України - головний спеціаліст
БОРЩІВСЬКИЙ РВК - ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ МОБІЛІЗАЦІЙНОГО ВІДДІЛЕННЯ
Тарутинський районний суд Одеської області - помічник судді
Управління соціального захисту населення Олександрійської районної державної адміністрації - державний соціальний інспектор
Державне підприємство " Могилів-Подільське лісове господарство" - майстер лісу обходу №3 Котюжанського лісництва
Регіональне відділення ФДМУ по Одеській області - Головний спеціаліст відділу оренди державного майна
Усього знайдено - 12914

ВАЗ-2103 - дорожча модифікація ВАЗ-2101, і якщо "копійка" побудована на базі Fiat 124, то в основу "трійки" лягла концепція Fiat 124 Speciale, люксової версії італійського прототипу, але, звичайно, зі своїми, оригінальними доробками і переробками, що додавали автомобілю візуальне враження відчутно більше висококласної і комфортабельною машини. Перші зразки були зібрані ще в 1972 році, але серійне виробництво нової моделі почалося тільки в 1973 році. З точки зору ергономіки і дизайну, в порівнянні з раніше створеним ВАЗ-2101, зміни в ВАЗ-2103 робили цей автомобіль більш елегантним і стильним, плюс до всього, він мав ряд прогресивних технічних рішень. Протягом дванадцяти років виробництва з конвеєра було випущено 1 304 899 цих автомобілів. До появи "шістки" ВАЗ-2103 вважався комфортної і престижною моделлю ВАЗа. Найбільш разючі відмінності 2103 від 2101 стосувалися салону. В "трійці" простір над головою збільшений на 15 мм, а відстань від стелі до сидіння складає 860 мм. В автомобілі встановлена абсолютно нова і набагато більш інформативна панель приладів - з годинником, манометром тиску масла, тахометром. Якщо у "копійки" в салоні залишалися незакритими ділянки фарбованого металу, в "трійці" вони були заховані під пластиковими накладками. У багажнику була використана обробка з формованого пластика. В кращу сторону відрізнялися і комфортабельні сидіння. Змінені матеріали оббивки салону сприяли також кращої шумоізоляції, та й візуально додавали салону більш високу якість. Широкі підлокітники на дверях і в центрі заднього сидіння надавали пасажирам небувалий для малолітражки комфорт.

Півторалітровий 75-сильний двигун ВАЗ-2103 дозволяв досягти швидкості в 100 км / год за 19 секунд, що для свого часу вважалося дуже непоганим показником. На експортні модифікації ВАЗ-21033 і ВАЗ-21035 встановлювалися, відповідно, 1,3-літрові двигуни ВАЗ-21011 потужністю 69 к.с. або більш економічний 64-сильний мотор ВАЗ-2101. Однойменний же двигун ВАЗ 2103 не просто став головним для цієї моделі, але і застосовувався для установки на автомобілі наступних поколінь - ВАЗ 2106, 2121, 21053, 2107. З 1974 року "трійка" брала участь в різних міжнародних ралі, де її екіпажі не раз завойовували призові месця.

Ходова частина ВАЗ-2103 конструктивно ідентична всій "класиці". Спереду - двохважіль підвіска, а ззаду - нерозрізний міст. Завдяки високому кліренсу і м’яким пружинам "трійка" володіє непоганим запасом ходу підвіски, відмінно проковтує ями, та й в цілому поведінку автомобіля на дорозі досить комфортно, проте мала зворотна реакція керма знижує інформативність на високих швидкостях - це знову-таки особливість всієї ВАЗівської "класики".

У плані безпеки ВАЗ-2103 відрізнявся рядом більш сучасних порівняно з "копійкою" рішень. Наприклад, тут стали встановлювати вдосконалену гальмівну систему з вакуумним підсилювачем гальм і автоматичним регулюванням зазорів між задніми гальмівними колодками і барабаном. Це підвищило експлуатаційну надійність і безпеку автомобіля. З початком випуску "трійки" нормою стало і наявність ременів безпеки, правда, поки тільки передніх. А травмобезопасниє втоплені ручки дверей спочатку розроблялися саме для цієї моделі, але заради уніфікації були застосовані і на ВАЗ-2101 і ВАЗ-2102.

ВАЗ-2103 був по всіх позиціях більш виграшний варіант в порівнянні з "копійкою" і протягом ряду років вважався одним з кращих вітчизняних автомобілів. На жаль, за 12 років випуску автомобіль практично не модернізувався і кінця виробництва виглядав вже порядком застарілим. Однак, за великим рахунком, всі наступні зразки ВАЗа просто були подальшим копіюванням і експлуатацією раніше досягнутого успіху "трійки". Сьогодні ця модель, так само як і "копійка", входить в розряд раритетних зразків автомобілебудування радянської епохи, серед яких у продажу іноді можна зустріти і повністю автентичні зразки в хорошому стані.