Головна сторінка

Лада 2104

Роки випуску: 1984 - 2012

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Лада 2104
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Головне управління Державної фіскальної служби у Сумській області - головний державний податковий інспектор сектору комунікацій відділу організації роботи
ГУ ДСНС України у м. Києві - водій
пенсіонер - персіонер
Пустовітівська сільська рада - Депутат
військова частина 1474 - ІПС 3 категорії-навідник протитанкової застави
22-ДПРП 10-ДПРЧ Управління ДСНС України у Тернопільській області - Водій 22-ДПРП 10-ДПРЧ Управління ДСНС України у Тернопільській області
Шипівецька сільська рада - Сільський голова Шипівецької сільської ради
51 Державна пожежно рятувальна частина 1 державного пожежно рятувального загону з охорони об’єктів (м.Сєвєродонецьк) Головного Управління ДСНС України у Луганській області ) - Начальник караулу
Чортківська районна державна адміністрація - голова
ФОП Легкобит - Директор
Усього знайдено - 25359

Лада 2104 (ВАЗ-2104) - задньопривідний автомобіль з кузовом універсал. Перший випуск "четвірки" відбувся в 1984 році, коли ця модель прийшла на зміну універсалу ВАЗ-2102, хоча до 1985 року обидві моделі випускали паралельно. Якщо говорити про концепцію створення "четвірки", то за основу її була взята модель седана ВАЗ-2105, з метою уніфікації та зниження витрат на виробництво. Тому "четвірка" успадкувала від "п’ятірки" практично всі елементи і вузли, а для посилення жорсткості кузова на подовженій даху з’явилися виштамповки. Як і попередник 2102, новий автомобіль став дуже популярним в якості місткою вантажопасажирської малолітражки для самої невибагливі категорії покупців. Доступна ціна, невибагливість в експлуатації, ремонтопридатність забезпечили йому дуже довге життя на конвеєрі. Стандартна комплектація ВАЗ-2104 виглядає досить скромно, як і базова модель ВАЗ-2105. Однак у порівнянні з 2102, що була по суті "копійкою" в кузові універсал, деякий прогрес все ж був. Автомобіль отримав оригінальні великі задні фари, зручну полку багажного відсіку. На "четвірку" стандартно встановлювався обігрів заднього скла, а пізніше в базову комплектацію увійшов і задній склоочисник. Хоча модель отримала обробку салону від 2105, на деякі модифікації встановлювали приладові панелі і сидіння від люксової ВАЗ 2107. Одна з найпопулярніших модифікацій - ВАЗ-21043 з двигуном 2103. Цей покращений варіант обладнаний більш сучасним електрообладнанням, зручними водійським і пасажирськими сидіннями, з урахуванням побажань покупця автомобіль міг бути укомплектований нестандартної приладовій дошкою, а в салоні використана високоякісна оббивка з міцних матеріалів.

Автомобіль отримав в оснащення карбюраторний двигуни ь 2105 об’ємом 1,3 літра потужністю 64 к.с. в комбінації з 4-ступінчастою коробкою передач. Але по моторам пропонувалося велика різноманітність і інших варіантів. Взагалі, треба відзначити, що "четвірка" була дуже багата на модифікації з різними двигунами. Це може бути самий малопотужний ВАЗ-2101 (1,2 літра) і більш потужні ВАЗ-2103 і ВАЗ-2107, в більш сучасних варіантах пропонували 5-ступінчасту КПП. Пропонувалася "четвірка" і з дизельним мотором, причому в двох варіантах - версія 21045 (1,5 л, 53 к.с.) і 21048 (1,8 л, 63 к.с.), а також з інжекторними моторами.

Відмінною рисою "четвірки" є посилена задня підвіска, завдяки чому вантажопідйомність універсала склала 455 кг. Задні двері "четвірки" піднімається вгору, зручна жорстка полку може служити для перевезення легких предметів, крім того в комплектацію автомобіля входить відкидне заднє сидіння, що дозволяє в складеному стані значно збільшити обсяг багажника авто - з 345 до 1230 л. Велика майданчик і отвір дверей створюють всі зручності для легкого розміщення вантажу. Крім того, на базі автомобіля випускалася малими партіями версія пікапа ВАЗ-21043-33 вантажопідйомністю 450 кг.

В плані безпеки ВАЗ 2104 практично нічим не відрізняється від решти ВАЗівської "класики". З обладнання - тільки ремені безпеки. Конструкція заднього сидіння, петлі подушки і спинки, а також механізм фіксації спинки сконструйовані таким чином, щоб витримати перевантаження при дорожньо-транспортній пригоді. В цілому ж пасивна безпека задньопривідних автомобілів ВАЗ, не виключаючи "четвірки", за сучасними мірками знаходиться на дуже низькому рівні. Це і зрозуміло розробка йде корінням ще в 60-і роки минулого століття, коли не існувало таких суворих норм і вимог, як сьогодні.

Радянська автопромисловість випускала не так багато машин, а універсалів ще менше, хоча потреба в такому типі кузова була досить висока . Тому не дивно, що ВАЗ 2104 здобув славу відмінного сімейного автомобіля в епоху відсутності серйозної конкуренції, коли п’ятидверний "Москвич" і "Волга" випускалися в набагато менших кількостях, а "ІЖ-комбі" з кузовом типу "ліфтбек" і зовсім не стояв поруч з "четвіркою" за рівнем якості і комфорту. Тільки коли на вітчизняний ринок хлинули іномарки, "четвірка" вже не могла витримувати натиск, оскільки давно і безнадійно застаріла. Універсали нових поколінь були набагато "універсальніше".