Головна сторінка

Лада 2106

Роки випуску: 1975 - 2005

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Лада 2106
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Ковельська ОДПІ - Начальник управління податків та зборів з юридичних осіб
Петраківська сільська рада - депутат сільської ради
Овідіопольська районна державна адміністрація Одеської області - Головний спеціаліст
Городоцька РОТЧХУ - патронажна медсестра
ДВГРЗ ДСНС України - Командир відділення
Мохнатинська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області - Головний бухгалтер
Шаргородська районна державна адміністрація - Державний реєстротор юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців сектору з питань державної реєстрації Шаргородської РДА
Чогодарівська сільська рада Ширяївського району Одеської області - Сільський голова Чогодарівської сільської ради Ширяївського району Одеської області
53 державна пожежно-рятувальна частина 2 державного пожежно-рятувального загону з охорони об’єктів м. Лисичанськ Головного управління ДСНС України у Луганській області - водій 53 державної пожежно-рятувальної частини 2 державного пожежно-рятувального загону з охорони об’єктів м. Лисичанськ Головного управління ДСНС України у Луганській області
ЦПОСІ та КНП - Начальник станції
Усього знайдено - 72322

ВАЗ-2106, або "шістка", стала одним з наймасовіших та найпопулярніших вітчизняних автомобілів, можна сказати, легендою вітчизняного автопрому. У грудні 1975 року з конвеєра Волзького автомобільного заводу зійшов перший ВАЗ-2106 - фактично рестайлинговая версія ВАЗ-2103 з кузовом типу седан і заднім приводом. Модернізація "трійки" повинна була попутно знизити витрати на виробництво за рахунок зменшення використання дорогих хромованих деталей, але з іншого боку, були прийняті рішення, які дали змогу значно омолодити зовнішність автомобіля і зберегти його престижність. Змін зазнали переднє облицювання, задня панель багажника, бампера, ковпаки коліс, бічні покажчики поворотів, вентиляційні решітки. Збереглися "фірмові" бічні молдинги, як ніби підкреслюють сильніший вид. Крім того, в автомобілі з’явилися оригінальні задні ліхтарі - покажчики поворотів, габаритних вогнів, стоп-сигналів і вогнів заднього ходу об’єднані в одному корпусі і конструктивно скомбіновані з освітленням номерного знака. ВАЗ-2106 мав містким салоном з зручними сидіннями та інформативною панеллю приладів. За радянських часів "шістка" вважалася не тільки найпотужнішим (тут стояв двигун 1,6 літра) автомобілем в своєму класі, але і найкомфортнішим - передні сидіння автомобіля отримали регулюються по висоті підголовники, змінилася оббивка дверей. В кінці 1980-х років на заводі освоїли модифікацію 21065 з безконтактною системою запалення, карбюратором "Солекс", галогеновими фарами, покращуваною оббивкою. Найдорожчі версії комплектувалися обігрівом заднього скла, радіоприймачем, червоним протитуманним ліхтарем. Експортні версії автомобіля комплектувалися модифікованими бамперами з вбудованими підфарниками, деякі забезпечувалися очисниками і омивачами зовнішніх фар.

ВАЗ-2106 оснащувався двигунами об’ємом 1,3 л, 1,5 л, 1,6 л. Перші покупці цього авто повинні були оцінити не тільки комфорт салону, але і динаміку нового автомобіля. З 80-сильним двигуном робочим об’ємом 1,6 літра машина розганяла до 152 км / год - для свого часу відмінний показник. Відповідно змінилися характеристикам була адаптована трансмісія. У 1979 була запущена оновлена версія 21061. Ця модель оснащувалася 1,5 літровим 71-сильним двигуном. У 1982 році на ВАЗ 2106 стали ставити модернізовані 75-сильні двігателі. Довжина автомобіля 4166 мм, ширина 1611 мм, висота 1444 мм, дорожній просвіт 170 мм. Обсяг багажника - 345 літрів, але часто власники машин цим не обмежувалися і ставили ще й багажник на дах, таким чином, розв’язуючи проблеми практичність і "універсальності". Ходова частина ВАЗ-2106 конструктивно ідентична всій "класиці". Спереду - двохважіль підвіска, а ззаду - нерозрізний міст. Завдяки високому кліренсу і м’яким пружинам "шістка" володіє непоганим запасом ходу амортизаторів, відмінно проковтує ями, та й в цілому поведінку автомобіля на дорозі досить комфортно, проте мала зворотна реакція керма знижує інформативність на високих швидкостях.

В плані безпеки ВАЗ 2106 став трохи кращою за попередню ВАЗівської "класики". З стандартного устаткування - ремені безпеки, травмобезопасноє рульове колесо, підголівники сидінь. У другій половині 1990-х рр. безпеку машини була підвищена: стали встановлюватися інерційні ремені і штатний протитуманні фари. Якщо ж говорити про сьогоднішні мірки, то пасивна безпека задньопривідних автомобілів ВАЗ, не виключаючи "шістки", знаходиться на дуже низькому рівні. Це і зрозуміло - все-таки розробка йде корінням ще в 60-ті роки минулого століття.

Автомобіль зняли з конвеєра 28 грудня 2005 року, незадовго до того (у 2001 році) передавши виробництво з ВАЗа на заводи в Сизрань і Іжевськ. Підтвердженням дуже високу популярність "шістки" і її більш високого престижу служить хоча б той факт, що при майже однаковому терміні життя на конвеєрі з "п’ятіркою" (30 років проти 31 року), "шісток" було випущено в 2 рази більше (4,4 мільйона проти 2 мільйонів). В кінці свого життя Іжевська "шістка" з новим інжекторним двигуном (21067) стала недорогою моделлю малого середнього класу - доступніше її була тільки малолітражних "Ока". Сьогодні невисока вартість цих машин робить їх як ніколи більш доступними.