Головна сторінка

Лада 2107

Роки випуску: 1982 - 2012

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Лада 2107
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Сектор спеціального зв’язку ГУНП в Херсонській області - головний спеціаліст
Управляння Пенсійного фонду України в місті Херсоні - завідувач першого сектору прийому та обслуговування громадян віддялу обслуговування громадян
Вищий господарський суд України - головний спеціаліст
Романівський районний суд - Консультант
Плотичанська сільська рада - Сільський голова
Новояричівська селищна рада - спеціаліст по землевпорядкуванню
ВП "Хмельницька АЕС" - Заступник начальника транспортного цеху із залізничного транспорту
військова частина 9971 - дільничний інспектор прикордонної служби 2 категорії
Хорошівський ЦПМСД - Головний лікар
Військова частина А2467 - Начальник групи ВОХОР
Усього знайдено - 63190

ВАЗ 2107 - легковий, п’ятимісний, чотиридверний, з суцільнометалевим несучим кузовом седан. Автомобіль являє собою модифікований люксовий варіант на основі базової моделі сімейства - ВАЗ 2105. Перший автомобіль цієї моделі зійшов з конвеєра автозаводу ще в 1982 році. В інших країнах ВАЗ-2107 продавався під назвами Lada Nova, Lada Riva, Lada 1500. Починаючи з 2001 року ВАТ "АВТОВАЗ" став випускати дві модифікації ВАЗ 2107. Це моделі 21070 і 21074, які розрізняються своєю комплектацією. Перша - автомобіль в його класичному варіанті з півторалітровим мотором. Друга модифікація - 21074 - більш сучасна модель з двигуном 1,6 літра, яка, в свою чергу випускалася в комплектаціях "норма" (21074-01) і "люкс" (21074-02). При небагатому виборі автомобілів за радянських часів, Лада 2107 виробляла сприятливе враження більш високим, у порівнянні з іншими моделями рівнем оснащення, особливо якщо доводилося порівнювати з базовою версією 2105. Модернізована приладова панель машини закрита антивідблиску склом, і на подовжену панельну консоль виведені тахометр, додаткові прилади та датчики, зокрема покажчик тиску масла, що було вельми актуально для автомобілів тих років (з 1988 року він замінений економетрії). Крісла водія і пасажира виконані з урахуванням всіх законів ергономіки і повністю відповідають фізіологічним особливостям людського тіла, з особливостей - висока спинка об’єднана з підголовником. На "торпедо" додані дефлектори холодного повітря, розташовані по центру. Більш виграшно виглядають пластикові бампери з хромованими накладками. Змінилася форма капота і кришки багажника. Окремі елементи салону і кузова були спеціально виготовлені для ВАЗ-2107.

Двигун розташований в передній частині поздовжньо. Привід зчеплення - гідравлічний. Коробка передач - механічна, трехвальная, п’ятиступінчаста (четирехступінчата на автомобілях ВАЗ 2107 ранніх випусків). Крутний момент от коробки передач до заднього ведучого мосту передається двохвальною карданної передачею. Спочатку на автомобіль навіть ставили двигун від "копійки", зустрічалися і екзотичні варіанти з інжекторним двигуном 1,7 літра, що випускалися, головним чином на експорт, рідкісні машини з роторно-поршневим двигуном і т.д. Але типовим все-таки став набір карбюраторних двигунів сімейства 2103/06. Півторалітровий ВАЗ-2103 (1450 куб.см.) - чотиритактний, карбюраторний, рядний, з верхнім розташуванням розподільного вала і 8 клапанами. Для приводу ГРМ використовується двухрядная втулочно-роликовий ланцюг. Максимальна потужність - 71,4 к.с. при 5600 об / хв. Двигун ВАЗ-2106 (1570 куб.см.) є результатом доопрацювання двигуна ВАЗ-2103 з метою збільшення потужності, що було досягнуто шляхом збільшення діаметра циліндра до 79 мм. В результаті потужність зросла до 74,5 к.с. До кінця випуску автомобіль отримав систему розподіленого вприску.

Передня підвіска автомобіля ВАЗ 2107 незалежна, багатоважільна. Задня - залежна, з жорсткою балкою, з’єднаної з кузовом однієї поперечної і чотирма поздовжніми реактивними штангами. Досить "м’яка" підвіска досить енергоємна і комфортна при їзді, але тільки в розумних швидкісних межах. Робоча гальмівна система автомобіля ВАЗ 2107 - з двоконтурним гідравлічним приводом з вакуумним підсилювачем. Гальмівні механізми передніх коліс - дискові, задніх - барабанні. Гальмо стоянки - ручний з тросовим приводом на гальмівні механізми задніх коліс. Обсяг багажника 2107 становить 358 літрів, що є досить непоганий цифрою, хоча, звичайно, через глибокого борту, зручності для навантаження мінімальні. Дах автомобіля дозволяє закріпити додатковий багажник з завантаженням до 50 кг, ніж незмінно користувалися численні дачники і любителі далеких путешествій.Спершу автомобіль пропонував сучасні рішення з безпеки - травмобезопасная рульова колонка, інерційні ремені безпеки. При максимально дозволеної завантаженні і швидкості 80 км / год гальмівний шлях машини при екстреному гальмуванні автомобіля становить 43,2 м, що для свого часу було дуже хорошим показником. Підігрів заднього скла і зміни внутрішнього дизайну ВАЗ 2107 дозволили поліпшити оглядовість в порівнянні з моделями більш раннього виробництва.

Не дивлячись на те, що ВАЗ-2107 фактично являє собою розробку ще 60-ті років в якості одного з нащадків знаменитої "копійки", автомобіль користувався високим попитом навіть у відносно недавній період. Сьогодні седан ВАЗ 2107 може становити інтерес виключно як бюджетне транспортний засіб, чим користуються покупці, які не бажають витрачати гроші на більш дорогі машини і морально готові навіть до ремонту "на колінах". Ще один варіант - тюнінгові експерименти, до яких прекрасно володіє численне "Вазівський" сімейство.