Головна сторінка

Лада 2110

Роки випуску: 1996 - 2007

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Лада 2110
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Конотопське об’єднане управління Пенсійного фонду України Сумської області - начальник відділу обслуговування громадян
Ужгородське РВП Ужгородського ВП ГУНП в Закарпатській області - Інспектор СРПП
ФОП - ФОП
Депутат Куп’єватівської сільської ради, механізатор ФГ "Фаворит 2007" - Депутат
Управління Пенсійного фонду України в Новоукраїнському районі Кіровоградської області - начальник відділу обслуговування громадян
Департамент суспільних комунікацій Київської міської державної адміністрації, управління з питань внутрішньої політики та зв"язків з громадськістю - начальник відділу з питань місцевого самоврядування
СДПІ з ОВП у м.Луганську МГУ ДФС - завідувач сектору перевірок ризикових платників відділу аудиту
Нижньодністровський національний природний парк - майстер з охорони природи
Борівська селищна рада - Секретар селищної ради
Решетилівська селищна рада Полтавської області - депутат селищної ради сьомого скликання
Усього знайдено - 18605

Перші роботи над автомобілем ВАЗ-2110 почалися ще в 80-х роках - макет з’явився в 1983 році, а прототип був створений в 1984 році! Але тоді розробка була відкладена на догоду більш реального розвитку проекту "Самара". І хоча роботи над машиною, яка могла б стати флагманом модельного ряду ВАЗ і родоначальником нового покоління автомобілів передньопривідного типу, продовжували вестися, тільки в 1992 році з’явився перший дослідний екземпляр. Впровадженню його в виробництва завадили економічні обставини. Серійне виробництво почалося в 1996 році. Автомобіль, який відкрив собою сімейство "Lada 110" вигідно відрізнявся від інших вітчизняних машин даного класу сучасним дизайном та інтер’єром, просторим салоном і поліпшеними експлуатаційними характеристиками. З появою "десятки" у покупців російських автомобілів вперше з’явилася можливість скористатися наступними технічними нововведеннями: регульованою рульовою колонкою, іммобілайзером, бортовим комп’ютером. На відміну від попередніх моделей, в автомобілі ВАЗ-2110 закладені нові оригінальні розробки: застосування оцинкованого металу для деталей кузова, що найбільш піддаються корозії, кріплення капота на газових упорах, система уловлювання парів бензину, вентильовані гальмівні диски і ряд інших нововведень. Була передбачена можливість установки кондиціонера, яким серійно комплектується частина машин. У комплектації "норма" автомобіль отримав електричні склопідйомники, забарвлення кузова емалями типу "металік", велюрову оббивку сидінь і дверей, підголовники на задньому сидінні. У комплектації "люкс" автомобілі додатково оснащуються литими колісними дисками розмірності 14 дюймов, бортовим комп’ютером, системою обігріву передніх сидінь, зовнішніми дзеркалами заднього виду з електроприводом і обігрівом, протитуманними фарами. "Десятку" спочатку комплектували карбюраторними 1,5-літровими 69-сильними двигунами ВАЗ-21083, що в сукупності з високим ступенем уніфікації по ряду вузлів і агрегатів з вже випускаються автомобілями кілька спрощувало власникам експлуатацію і обслуговування. Базовим же став власний двигун ВАЗ-21100 (73 к.с.), 8-клапанний карбюраторний робочим об’ємом 1,5 л. Модель з 8-клапанним 79-сильним двигуном об’ємом 1,5 л з розподіленим уприскуванням палива має індекс ВАЗ 21102. Такий двигун забезпечує достатні показники і по потужності, і по крутний момент, при помірній витраті палива. Максимальна швидкість автомобіля досягає 170 км/год, а розгін до "сотні" займає 14 секунд. Для більш активних водіїв була розроблена 16-клапанна версія бензинового двигуна робочим об’ємом 1,5 л потужністю 94 к.с., з двохвальною головкою циліндрів, що забезпечує підвищені показники тяговооруженности. Автомобіль, обладнаний таким мотором, має індекс ВАЗ 21103, максимальна швидкість складає вже 185 км/год, а розгін до "сотні" займає всього 12,5 сек. Оснащувалася машина також моторами об’ємом 1,6 і 2 літри (спортивна модифікація 21106) потужністю 81-89 і 150 к.с.

Передня підвіска - незалежна з телескопічними гідравлічними амортизаторними стійками. Задня - напівзалежна, пружинна, зі скручується балкою. Конструкція багато в чому повторює предшественніцум "дев’ятку", але в порівнянні з седаном 21099 у "десятки" були значно поліпшені експлуатаційні характеристики, в тому числі витрата палива, в основному за рахунок зменшення коефіцієнта аеродинамічного опору. Істотним кроком вперед став і місткий багажний відсік (480 л) з широкими можливостями трансформації: люк в задньому сидінні і кришка багажника, яка доходила до бампера, дозволяють перевозити довгомірні грузи.

Значно підвищилася і безпеку "десятки" в порівнянні з попередніми їй моделями. Наприклад, автомобіль отримав змінювані по висоті верхні кріплення ременів безпеки, водійську подушку в окремих комплектаціях. Запорукою меншого гальмівного шляху стали вентильовані дискові гальма передніх коліс. Автомобіль має більш безпечну силову структуру салону, з додатковими брусами жорсткості в дверях, що забезпечує міцність "клітини" з пасажирами. Хоча без окремих недоліків і тут не обійшлося, все ж за сукупністю параметрів "десятка" - найбезпечніший з усіх сучасних їй вітчизняних автомобілів. "Десятці" судилося вступити на конвеєр в складний період - почалося поступове завоювання ринку автомобілями іноземного виробництва, в тому числі уживаними, що демонструють зовсім інший рівень надійності і оснащення. Але для консервативного російського покупця велику роль в популярності цього автомобіля грала не стільки ціна і її співвідношення до якості, скільки висока ступінь ремонтопридатності і можливість ремонту в гаражних умовах. Що дозволило "десятці" залишатися самим престижним і дорогим вітчизняним автомобілем аж до появи нової моделі "Лада Пріора".