Головна сторінка

Лада 2111

Роки випуску: 1997 - 2009

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Лада 2111
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Городищенська сільська рада - Головний бухгалтер
33 державна пожежно-рятувальна частина Головного управління ДСНС України у Луганській області - пожежний-рятувальник
Лебединська сільська рада - Депутат сільської ради
пенсіонер - депутат сільської ради
Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) - Головний спеціаліст відділу промисловості Департаменту промисловості та розвитку підприємництва
Прокуратура Миколаївської області - прокурор відділу представництва інтересів громадянина або держави в суді та при виконанні судових рішень
Голопристанське обєднане управління Пенсійного фонду України Херсоснкьої області - Головний спеціаліст
Регіональна філія "Південна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" СП "Служба вагонного господарства" - Начальник технічного відділу
Державна прикордонна служба - старший офіцер
депутат сільської ради - депутат
Усього знайдено - 18582

Лада 2111 - перший передньопривідний вазовский універсал. Він вперше зійшов з конвеєра в 1998 році. Універсал зберіг всі технічні переваги "десятки", але при цьому пристосований до перевезень невеликих вантажів, а просторий салон і містке багажне відділення дозволяють використовувати автомобіль в якості зручного транспортного засобу для подорожей на природу або поїздок за місто. У порівнянні з "десяткою" помітно подовжений кузов машини. Також вона стала трохи вище, що теж збільшило вантажомісткість. На даху встановлено рейлінги, що дає можливість перевозити на верхньому багажнику вантаж вагою до 50 кг. Вперше у вітчизняному автомобілі використані дуже зручні задні сидіння: на відміну від колишніх вітчизняних універсалів, у Лада 2111 спинку заднього дивана можна розкласти по частинах (1: 2), як це прийнято на більшості сучасних іномарок, завдяки чому ззаду можна розмістити і вантаж, і пасажира. Пристойний обсяг багажного відсіку - 490 літрів - може збільшуватися до 1420 л. Загальна вантажопідйомність автомобіля 500 кг - це трохи вище, ніж у ВАЗівської "четвірки". Для ВАЗ 2111 були передбачені три заводських комплектації - "стандарт", "норма" і "люкс". "Норма" має на увазі стандартну комплектацію з додаванням іммобілайзера, центрального замка, електросклопідйомники на передніх дверях, атермальниє стекол. Варіант "Люкс" помітно комфортабельніше і багатше. Салон такого автомобіля обшитий велюром, а для більшої зручності водія автомобіль оснащений системою автоматичного управління обігрівачем, яка в автоматичному режимі прогріває салон, підтримуючи задану температуру. А бортова система контролю стежить за рівнями технічних рідин, станом гальмівних колодок, справністю лампочок в системі зовнішнього освітлення та навіть за правильністю закривання дверей, оповіщаючи водія про несправності спеціальними сигналами. Топової комплектації покладався навіть підігрів сидінь, підсилювач рульового керування.

Автомобіль може бути оснащений двигунами об’ємом 1,5 і 1,6 літра потужністю 73-93 к.с. в залежності від модифікації. Розрізняють версії 21111 з карбюраторним двигуном (від ВАЗ-21083) обсягом в 1,5 л; 21112 має 8-клапанний 1,6-літровий двигун з розподіленим уприскуванням палива потужністю 80 л.с .; 21113 - модель з шестнадцатіклапанним мотором об’ємом 1,6 л підвищеної потужності 91 к.с. 21114 має двигун робочим об’ємом 1,6 л потужністю 89 к.с., який відповідає екологічним нормам "Євро-2". Всі двигуни комплектувалися 5-ступінчастою механічною коробкою передач.

Оскільки "десятий" сімейство конструктивно продовжило розвиток концепції Лади "Самари", то і конструкція підвіски у автомобілів ідентична. Спереду - стійки типу "Мак-Ферсон" зі стабілізатором поперечної стійкості, ззаду - балка, що скручується з поздовжніми важелями. Завдяки подовженій базі і напівзалежної задній підвісці поведінка автомобіля на високих швидкостях характеризується впевненим і стабільним рухом, плавністю й м’якістю ходу. Дуже великі надії покладалися на повнопривідний універсал ВАЗ-21116 - подібні машини впевненіше почуваються на дорогах з різними видами покриттів і в складних погодних умовах, а це якість не могло не привернути інтерес російського автолюбителя. Але висока ціна і різні виробничі проблеми завадили проекту отримати належний розвиток, так само як і виробництву "Тарзана-2" - автомобіля, що був гібрид "одинадцятої" на агрегатах "Ниви".

Вагомо підвищилася безпека "десятого" сімейства в порівнянні з попередніми йому моделями ВАЗу, що підтвердив краш-тест ВАЗ 2110, проведене журналом "Авторевю" в 2002 році. І, хоча без окремих недоліків не обійшлося, все ж за сукупністю параметрів "десятка" і її модифікації - більш безпечні автомобілі, ніж "Самара". Вони отримали змінювані по висоті верхні кріплення ременів безпеки. Інтер’єр теж продуманий. Козирок комбінації приладів округлої форми, низька передня панель зроблена з м’якого матеріалу. Все це позитивно позначається на безпеці як водія, так і пасажира при ударі. Автомобіль має безпечну силову структуру салону, з додатковими брусами жорсткості в дверях, що забезпечує міцність "клітини" з пасажирами при бічному зіткненні.

Російский споживач не був розпещений пропозицією вітчизняних "універсалів", особливо в пострадянський час. Довгі роки випускалася практично єдина модель - "четвірка". І поява нового представника в "десятому" сімействі бачилося очікуваним і довгоочікуваним. Але реальність виявилася суворішою - консервативно налаштований покупець в основі своїй продовжував орієнтуватися на заднеприводную "четвірку", а ті, хто вже міг дозволити собі іномарку в кузові типу "вагон", навіть не розглядали вибір вітчизняного автомобіля. Так що оглушливий успіх "одинадцятої", на жаль, не дістався.