Головна сторінка

Лада 2112

Роки випуску: 1997 - 2009

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Лада 2112
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Чернігівський обласний центр екстренної медичної допомоги - водій виїзної бригади екстренної медичної допомоги, депутат сільської ради
Відділ Держгеокадастру у Великобурлуцькому районі Харківської області - начальник Відділу Держгеокадастру у Великобурлуцькому районі Харківської області
ДП "Донецький облавтодор" - Головний диспетчер
Управління Державної казначейської служби України у Ярмолинецькому районі Хмельницької області - начальник управління
Військова частина 3052 Національної гвардії України - Старший інструктор (з водіння)
ГУНП в Івано-Франківській обл - начальник слідчого відділу
ГУНП в Житомирській області - спеціаліст УФЗБО
Прилуцька райветлікарня - Завідувач Краслянським ветеринарним пунктом
Одеська митниця ДФС - головний державний інспектор
Славутицький міський центр зайнятості - Заступник начальника відділу надання соціальних послуг
Усього знайдено - 10315

Модель ВАЗ-2112, серійно випускалася Автовазом з 1999 року, стала завершальним проектом "десятого" сімейства. Будучи автомобілем типу хетчбек, "дванадцята" представляла собою більш сучасну альтернативу застарілим "дев’яткам". Автомобіль має складну по частинах спинку заднього сидіння - завдяки цьому при порівняно невеликому розмірі кузова можна перевозити довгі предмети, а якщо повністю скласти сидіння, то виходить досить пристойна багажне відділення, причому головний плюс в порівнянні з тією ж "дев’яткою" - це значно нижча кромка багажника, що в кращу сторону позначилося на практичності автомобіля. Для оснащення 2112 характерний той же високий рівень, що і для інших машин сімейства. Однак, на загальну думку, "дванадцята" навіть зовні вийшла більш привабливою, ніж седан і універсал. Цьому в чималому ступені сприяли гармонійні пропорції задньої частини кузова, по якій і відрізняються всі моделі "десятого" сімейства. Набір обладнання в комплектації "норма" включає в себе електросклопідйомники на передніх дверях, іммобілайзер, центральний замок, електропривод замку кришки багажника і атермальние скла. В автомобілях комплектації "люкс" додана велюрова оббивка сидінь, підігрів передніх сидінь, бортовий комп’ютер, протитуманні фари, а у автомобіля з 16-клапанним двигуном - литі диски. Незалежно від комплектації, всі автомобілі оснащені спойлером з інтегрованим стоп-сигналом, який покращує аеродинамічні характеристики, підвищує пасивну безпеку і надає автомобілю більш спортивний зовнішній вигляд. Взагалі, слід відзначити, що у хетчбека і без того дуже низький аеродинамічний коефіцієнт - 0,3 - це менше, ніж у седана і універсала. Обмеженими серіями випускалася трьохдверна модифікація типу "купе".

На автомобілі ВАЗ-2112 застосовувалися 8- і 16-клапанні двигуни з різним робочим об’ємом. В основній версії (без додаткових індексів) використовується 16-клапанний мотор 1,5 л з системою впорскування потужністю 92 к.с. З ним автомобіль демонструє високі динамічні характеристики: максимальна швидкість - 187 км/год, розгін до 100 км / год - 12,3 с. При цьому хетчбек показує непогану економічність - у заміському циклі витрата палива складає 5,5 л на 100 км, в міському - 8,8 л. У модифікації ВАЗ-21121-01 встановлено 1,5-літровий карбюраторний 8-клапанний двигун. Його характеристики значно скромніше. Потужність - 72 к.с., розгін до 100 км / год - 13,9 с, максимальна швидкість - 164 км/год, витрата палива - 5,6 / 9,0 л. Крім того, на автомобіль ставилися двигуни об’ємом 1,6 літра (81-90 к.с.), а на люксові версії ВАЗ-21128 навіть ставилося 1,8-літровий мотор (105 к.с.) Конструкція підвіски ВАЗ-2112 і "десятого" сімейства в цілому має схожу конструкцію з попередниками, але модернізована, завдяки чому автомобілі мають більш високими їздовими якостями. А "дванадцята" завдяки короткому, ніж у седана і універсала кузову (майже на десять сантиметрів), має більш спортивний характер, з поліпшеними реакціями на поворот керма і керованістю, що викликано відповідним перерозподілом ваги по осям.

У порівнянні з попередніми моделями, у машин "десятого" сімейства значно підвищилася безпека. Автомобіль отримав змінювані по висоті верхні кріплення ременів безпеки. Інтер’єр теж продуманий з точки зору безпеки. Козирок комбінації приладів має округлі форми, низька передня панель зроблена з м’якого матеріалу. Все це позитивно позначається на безпеці як водія, так і пасажира. Автомобіль має безпечну силову структуру салону, з додатковими брусами жорсткості в дверях, що забезпечує міцність "клітини" з пасажирами при бічному ударі.

Дякуючи своїм збалансованим характеристикам між практичністю і комфортом, Лада 2112 стала кращим представником "десятого" сімейства. Навіть сьогодні, коли машина давно знята з виробництва, її спортивний імідж сприяє популярності серед молоді та любителів тюнінга. Висока ремонтопридатність і, навпаки, дуже невисока ціна, додають плюси в скарбничку позитивних якостей старих машин, якщо не звертати уваги на окремі недоліки, властиві вітчизняним автомобілям.