Головна сторінка

Лада 2113

Роки випуску: 2004 - 2013

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Лада 2113
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Управління ДСНС України у Кіровоградській області - Фахівець 1-ї категорії сектора діловодства та архівної роботи ЦЗД Управління ДСНС України у Кіровоградській області
Авдіївське відділення поліції Покровського відділу поліції ГУНП в Донецькій області - оперуповноважений Сектору Кримінальної Поліції Авдіївського відділення поліції
управління забезпечення діяльності постійної комісії Київської міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування секретаріату Київської міської ради - заступник начальника управління
Головне управління ДФС у Закарпатській області - Старший оперуповноважений відділу організації викриття економічних злочинів оперативного управління
Черкаська об"єднана державна податкова інспекція - Заступник начальника - начальник Канівського відділення Черкаської ОДПІ ГУ ДФС у Черкаській області
військова частина 3027 - старшина роти
Волноваський районний краєзнавчий музей - в.о.директора
Вільховецька сільська рада - Начальник відділу Державного архітектурно-будівельного контролю
Голованівське районне управління юстиції Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області - начальник Голованівського районного управління юстиції Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області
КЗОЗ "Мерефянська центральна района лікарня" - медична сестра
Усього знайдено - 2531

Представник сімейства Lada Samara, ВАЗ-2113 - трехдверний хетчбек виробництва Волзького Автомобільного Заводу. Рестайлинговая версія знаменитої "вісімки" (ВАЗ-2108). Правда, якщо її попередниця в 1984 році стала первістком в сімействі передньопривідних моделей ВАЗ (куди пізніше додалися п’ятидверний хетчбек і седан), то "тринадцята" побачила світ самої останньої - набагато пізніше оновленого седана і п’ятидверного хетчбека, які отримали відповідно індекси ВАЗ-2115 (1997) і ВАЗ-2114 (2001). Разом з цими автомобілями ВАЗ-2113 є частиною проекту Лада "Самара-2", покликаного підвищити інтерес покупця до вже морально застарілому сімейству за рахунок широкого списку поліпшень. Автомобіль має більш сучасну, обтічну передню частину кузова з оригінальними фарами, змінену форму капота і передніх крил, грунтовно перероблений інтер’єр. Випускалася машина в трьох комплектаціях: "стандарт", "норма" і "люкс". До мінімальної комплектацію - "стандарт" - входять вертикальна регулювання керма, підсвічування з регулюванням рівня яскравості, коректор світла фар, зовнішні Протизасліпні дзеркала, обтічники порогів, молдинги, очищувач і омивач заднього скла, бортова система контролю з блоком індикації. У найдорожчій комплектації "люкс" присутні підголовники задніх сидінь, бортовий комп’ютер, двотональні звукові сигнали, протитуманні фари. Є відмінності від "стандарту" і "норми" в оббивці салону (в "люксі" - велюр) і багажника, окремі модифікації навіть оснащувалися підігрівом передніх сидінь і електросклопідйомниками, втім, від установки останніх швидко відмовилися через великого розміру скла і підвищеного навантаження на механізм. Обсяг багажника "тринадцятої" становить 330 літрів, збільшити його можна, склавши спинку заднього сидіння.

Спершу на все сімейство Лада Самара 2 встановлювався карбюраторний восьмиклапанник об’ємом 1,5 л, але з 2001 року мотори отримали розподілене уприскування. Таким чином, Лада 2113 відразу стала оснащуватися інжекторним силовим агрегатом потужністю 77 к.с., відповідним нормам Євро-2. А з 2007 року - двигуном збільшеного до 1,6 л об’єму, відповідним нормам Євро-3 і потужністю 82 к.с. У 2010 році окремі модифікації отримали новий шестнадцатіклапанний двигун ВАЗ-21124 потужністю 90 к.с. від "десятки" і навіть форсований до 98 к.с. двигун ВАЗ-21126 від "Пріори". Вазовськие "трехдверки" і раніше вважалися досить швидкими автомобілями, а з потужним мотором динаміка ще більше зросла - максимальна швидкість автомобіля збільшилася з 160 до 185-190 км/год. Якщо порівнювати з "вісімкою", то крім мотора розробники автомобіля трохи змінили підвіску, коробку передач, зчеплення і гальма. Лада 2113 оснащувалася тільки п’ятиступінчастою механічною коробкою передач з вищої передачею для економічного руху - до слова, середня витрата палива становить 6,9-7,6 літрів бензину на 100 км в залежності від модифікації. При цьому основна маса автомобілів досить "всеїдна", якщо не брати до уваги моторів останньої формації. Кліренс автомобіля більш ніж достатній для експлуатації в різних умовах, крім того, випускаються ліфт-комплекти, що дозволяють поліпшити і цей показник.

В цілому ж конструкція, розробка якої велася ще в 70-80-і роки, не змінилася, відповідає цій епосі і рівень безпеки. Однак, наприклад, перелицювання передньої частини автомобіля, де у "вісімки" використовувалися бампери спеціальної конструкції з високим енергопоглинання, знизила ефект розподілу удару по кузову при фронтальному зіткненні, що встановив краш-тест "Авторевю", проведений з моделлю Лада 2114 в 2004 році. З іншого боку, деякі заходи дозволили, навпаки, підвищити захищеність сідоків. Наприклад, установка більш травмобезопасной передньої панелі, яка знижує ризик травми голови при ударі головою. У варіантному виконанні окремі автомобілі сімейства Самара-2 комплектувалися рульовим колесом з вмонтованою подушкою безпеки, про що свідчить напис "AIRBАG" на облицюванні керма. "Вісімка", а слідом за нею і "тринадцята", завжди займали особливе положення в сімействі "Самара". Володіючи більшою жорсткістю на кручення, трехдверний кузов краще підходить для активної динамічної їзди. Так що, якщо відкинути архаїку конструкції і суворий інтер’єр, цю модель цілком можна розглядати в якості молодіжного спортивного автомобіля. Якщо важливий більш зручний доступ в салон - варто придивитися до пятидверной ВАЗ-2114. Якщо має значення місткість - до "п’ятнадцятої" моделі, у седана більше розмір багажника. З огляду на, що автомобілі вже давно перейшли в старий розряд, перед покупкою варто з особливою ретельністю оцінювати їх стан. У будь-якому випадку, рідна фарба і відсутність корозії - кращий показник невеликого пробігу і дбайливої експлуатації.