Головна сторінка

Лада 2115

Роки випуску: 1997 - 2012

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Лада 2115
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Господарський суд Вінницької області - помічник судді
Господарський суд Вінницької області - помічник судді
Харківський ВП ГУНП в Харківській області - оперуповноважений Харківського ВП
Бурштинська міська рада - Начальник відділу економіки і промисловості
Чернігівський прикордонний загін - Інспектор прикордонної служби 1 категорії - начальник групи
НВК с.Іванківці - вчитель початкових класів
військова частина А4104 - військовослужбовець
Путивльська районна державна адміністрація - Завідувач сектору юридичного забезпечення. з питань взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи
Генеральна прокуратура України - старший слідчий в особливо важливих справах слідчого відділу слідчого управління Головної військової прокуратури
Троїцька селищна рада - депутат селищної ради
Усього знайдено - 22023

Представник сімейства Lada Samara, ВАЗ-2115 являє собою рестайлінгову модель пятиместного седана ВАЗ-21099, створену за проектом "Самара-2". Автомобіль отримав більш обтічну форму з плавним дизайном, втративши рубаних форм, характерних для всіх передньопривідних ВАЗівських "зубил". Нові бампера, пофарбовані в колір кузова, нова передня і задня світлотехніка, обтічники порогів, нова кришка багажника додали змін в загальну картину. Найістотніше була перероблена задня частина кузова - тепер вантажна висота багажника знаходиться на рівні бампера, за рахунок того що прибрана панель між задніми ліхтарями. Такий трюк не пройшов з оновленим п’ятидверним хетчбеком 2114, оскільки в цьому випадку знижувалася жорсткість кузова, але ось в седані так зробити вийшло, і це був дуже позитивна момент для практичною експлуатації. У лінійці моторів Лада 2115 - двигуни об’ємом 1,5 і 1,6 літра. Серійно автомобіль випускався з 1997 по 2012 рік. На автомобілі встановлена нова, набагато більш сучасна, ніж у колишніх "самар" передня панель (так звана "европанель"). Вона менше докучає власникам скрипом, та й по ергономіці і дизайну значно перевершує все те, що раніше пропонували автомобілі ВАЗ. Перемикачі отримали підсвічування, більше стало контрольних ламп, на автомобіль була встановлена регульована рульова колонка від "десятки". Та й в цілому автомобіль став більш комфортабельним. Обігрівач нової конструкції забезпечує більш ефективний обігрів салону. У стандартну комплектацію ВАЗ 2115 входить бортова система оповіщення водії про закриття замків дверей, непристебнуті ремені безпеки, залишеному в замку ключ запалення, рівень масла і охолоджуючої рідини в двигуні, граничний знос гальмівних колодок. Багажне відділення, як уже зазначено, стало ще зручніше.

В лінійці моторів ВАЗ-2115 - 1,5-літрові двигуни потужністю 76 к.с. (Карбюратор) і 78 к.с. (Розподілене уприскування), а також 1,6-літрові двигуни потужністю 81 к.с. (Інжектор) і 82 к.с. (Розподілене уприскування). Спочатку "Самари" другого покоління оснащувалися колишнім карбюраторним мотором від "дев’яносто дев’ятої", але незабаром на автомобіль поставили інжекторний двигун, він йшов в комплектації з бортовим комп’ютером і каталітичним нейтралізатором. З 2007 року автомобіль випускався з двигуном 1,6 л, відповідним нормам Євро-3. З 2010 року дрібносерійне автомобілі оснащувалися новим 16-клапанним мотором від "десятого" сімейства.

Конструкція ходової частини Лада 2115 залишилася колишньою. Однак що слід зазначити, так це аеродинаміку автомобіля - над цим параметром розробники добре потрудилися. У 1993 році, коли проект "Самара-2" був в самому розпалі, команда дизайнерів ВАЗа допрацьовувала стиль оновлених машин за допомогою аеродинамічної труби, доводячи елементи кузова (бампери, молдинги-пороги, антикрило на кришці багажника) до ідеальної форми. В результаті, коефіцієнт Сх у машини вийшов на 5% менше, ніж у 21099 - 0,429 проти 0,453. Хоча, звичайно, йому далеко до значення "десятки" (0,347), але все ж і це непогано, а різниця позначилася не тільки на аеродинаміці. У порівнянні з попередницею "дев’яносто дев’ятої" у Лада 2115 змінився характер розподілу підйомної сили по осях - він близький до ідеального, коли передні і задні колеса автомобіля на високій швидкості розвантажуються практично порівну.

Не можна очікувати від Лада 2115 відповідності сучасним вимогам безпеки. Адже автомобіль створювався на основі сімейства, історія якого йшла корінням в десятиліття назад. За пасивної безпеки все без винятку машини проекти "Самара-2" значно поступаються "десятому" сімейства. Єдине, що міг зробити виробник, це прийняти окремі заходи щодо підвищення захищеності водія і пасажирів. Наприклад, установкою тієї самої "європанеллю", яка знижує ризик травми голови при ударі головою. Крім того, змінилися верхні точки кріплення передніх ременів безпеки, з’явився третій стоп-сигнал, необхідний згідно ужесточившимся вимогам безпеки - він інтегрований в задній спойлер.

Лада 2115 випускалася одночасно з попередньою їй моделлю 21099, а також більш сучасним седаном 2110, таким чином, покупцеві надавався максимальний вибір: купувати стару модель, її оновлену версію, або більш свіжу машину. Вибір багатьох падав на "п’ятнадцяту". Все визначався не лише гаманцем, а й ремонтопридатністю - все-таки запчастини на "десятку" коштували дорожче, а "дев’яносто дев’ята" виглядала вже занадто простий і застарілою. Всього було випущено більше 750 тис. Автомобілів Лада 2115.