Головна сторінка

Лада 4x4 2121 Нива

Роки випуску: 1977 - 2011

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Лада 4x4 2121 Нива
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Чернігівська митниця ДФС - Головний державний інспектор ВМО №1 митного поста "Нові Яриловичі"
Єланецькій відділ Вознесенської місцевої прокуратури Миколаївської області - начальник Єланецького відділу Вознесенської місцевої прокуратури Миколаївської області
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Управління ДСНС України у Закарпатській області - Заступник начальника групи
ДП "старосамбірське ЛМГ" - начальник відділу лісового господарства
Тур’ївська сільська рада - сільський голова
ФОП Воробченко М.М. - директор
Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області - Головний державний ревізор інспектор
Державне підприємство "Чугуєво-Бабчанське лісове господарство" - Провідний інженер лісового господарства
Управління капітального будівництва Сумської ОДА - Начальник відділу фінансово- господарського забезпечення та планування інвестицій- головний бухгалтер
Вишгородський районний суд Київської області - керівник апарату суду
Усього знайдено - 29953

ВАЗ-2121 "Нива" - радянський і російський позашляховик малого класу з несучим кузовом і постійним повним приводом. Розробка автомобіля почалася в 1970 році, в 1972-му були створені перші ходові прототипи, а незабаром було випущено кілька десятків передсерійних машин, але перш ніж автомобіль міг зайняти місце на конвеєрі, йому мали відбутися серйозні випробування, що тривали аж до 1976 року. Перший серійний зразок ВАЗ-2121 зійшов з конвеєра Ваза 5 квітня 1977 року. Цей недорогий автомобіль з незалежною підвіскою, суцільнометалевим кузовом, комфортним легковим салоном, постійним повним приводом з міжосьовим диференціалом і демультіплікатором в трансмісії справив фурор на ринку. "Нива" швидко стала лідером експорту АвтоВАЗу і викликала безліч наслідувань, що дозволяє вважати це авто практично родоначальником класу компактних SUV. У конструкції "Ниви" широко застосовувалися елементи дизайну і деталі від ВАЗ-2106, а салон виявився практично ідентичним цієї моделі. Експортна "Нива" серйозно відрізнялася від радянського оригіналу. Наприклад, на неї могли ставитися "кенгурятники", "противотуманки", панорамні бічні дзеркала, обов’язковий задній двірник (на перших порах в машинах для вітчизняного ринку його не було), литі диски і люки. Але, втім, і для вітчизняних покупців все це стало можливим після відходу доби дефіциту, коли у продажу з’явилися різноманітні аксесуари, а "Нива" залишалася самим недорогим і популярним позашляховиком. Перша серйозна модернізація торкнулася автомобіль в 1994 році, коли "Нива" з індексом ВАЗ-21213 отримала оновлений кузов з дверима багажника, яка доходить до бампера, і квадратними ліхтарями замість прямокутних. На машину встановили сучасну панель приладів, а також змінені передні сидіння. І в подальшому автомобіль періодично "перекроювати", щоб незважаючи на вік відповідати віянням часу. У 2014 році автозавод представив поліпшену модель LADA 4х4 Urban, яка випускається в єдиній комплектації "Люкс" і оснащена кондиціонером, підігрівом і електроприводом бокових дзеркал, електричними склопідйомниками.

На початкову модель ВАЗ-2121 встановлювався однойменний двигун ВАЗ-2121, створений на основі двигуна від "шістки" ВАЗ-2106. Цей рядний карбюраторний чотирициліндровий мотор об’ємом 1580 куб. см (1,6 л) розвиває максимальну потужність 80 к.с. при 5400 об / хв і максимальний крутний момент 116 Н & bull; м при 3400 об / хв. На рестайлінгову модифікацію ВАЗ-21213 встановлювався більш відповідний для цього позашляховика карбюраторний двигун ВАЗ-21213 зі збільшеним до 1,7 літрів (1690 куб. См) робочим об’ємом, хоча потужність його підросла трохи - до 81,9 к.с. при 5100 об / хв, але максимальний крутний момент збільшився до 126,1 Н & bull; м при 3000 об / хв. Цей же двигун ставиться і на LADA 4х4 Urban, з ним "Нива" розганяється до 100 км / год за 17 секунд. Максимальна швидкість - 142 км/год.

Як вже сказано, найголовнішою перевагою "Ниви" з моменту її створення, став постійний повний привід укупі з вдалою развесовкой по осях, що забезпечує відмінну прохідність. Повноприводна трансмісія спочатку оснащувалася механічною чотириступінчастою коробкою передач, а починаючи з 2006 року - п’ятиступінчастою. Велика перевага в прохідності, навіть у порівнянні з класичними позашляховиками, "Ниві" також забезпечували чудові геометричні параметри: великий дорожній просвіт (220 мм), невеликі свеси кузова (кут в’їзду - 32 & deg ;, з’їзду - 37 & deg;) і коротка 2,2-метрова колісна база. Не варто забувати і про штатні досить вузькі колеса - з ними "Нива" краще "вгризається" в грунт або сніговий покров.

В плані безпеки Лада 2121 мало чим відрізняється від інших автомобілів ВАЗ тих же років розробки. За довгий термін життя на конвеєрі автомобіль обзавівся найнеобхіднішим мінімумом з обладнання, яке покращує захист водія і пасажирів: травмобезпечний кермо, ремені безпеки інерційного типу, антиблокувальна система гальм, кріплення ISOFIX. Однак сама застаріла конструкція не дозволяє домогтися сучасних показників пасивної безпеки. "Нива" завжди була прекрасним автомобілем для мандрівника, дачника, грибника-рибалки-мисливця і за радянських часів, і сьогодні, особливо якщо брати до уваги цінову нішу. Автомобіль цей давно полюбився і, незважаючи на моральне старіння, став свого роду фетишем для величезної армії шанувальників, добре відомі всі його болячки і слабкі місця, всі достоїнства і об’єктивні недоліки, а по ремонтопридатності і дешевизну обслуговування йому немає рівних серед інших компактних SUV. Все це забезпечує "Ниві" міцну і впевнену позицію одного з найпопулярніших позашляховиків, особливо на вторинному ринку.