Головна сторінка

Lancia Ypsilon

Роки випуску: 1996 - 2003

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Lancia Ypsilon
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Секретаріат Кабінету Міністрів України - головний спеціаліст відділу з питань діяльності правоохоронних органів Управління з питань діяльності правоохоронних органів та органів юстиції Департаменту з питань безпеки, оборони, діяльності органів юстиції та запобігання корупції
Секретаріат Кабінету Міністрів України - завідуючий сектором з питань запобігання корупції Департаменту з питань безпеки, оборони, діяльності органів юстиції та запобігання корупції
Секретаріат Кабінету Міністрів України - завідуючий сектором з питань запобігання корупції Департаменту з питань безпеки, оборони, діяльності органів юстиції та запобігання корупції
Усього знайдено - 3
Модель Y (тип 840) була розроблена дизайнером Енріко Фуміа і представлена ​​публіці в Римі в січні 1996 року. Вартість розробки становила 400 мільярдів лір. Машина стала на 33 см довше попередниці, Lancia Y10, і ґрунтувалася на платформі Fiat Punto (тип 176). Оригінальною особливістю машини стала приладова дошка, розташована по центру автомобіля, а не зліва, перед водієм. Машина випускалася в трьох виконаннях, розрізнялися обсягом додаткового обладнання - LE, LS і LX. Пізніше була додана обмежена версія «Cosmopolitan» на базі топової комплектації LX. Все що встановлювалися на Y двигуни належали серії Fully Integrated Robotised Engine (FIRE), що з’явилася на попередниці, Y10. Пропонувалося три двигуни: 1108 Отримати см³ і +1242 см³ з 8 клапанами, а також 1,4-літровий «Pratola Serra» з 12 клапанами, який видавав 80 л. с. Через деякий час двигуни «Pratola Serra» були зняті з виробництва і замінені на серію 16-клапанних двигунів SuperFIRE з багатоточковим уприскуванням. SuperFIRE об’ємом один тисячі двісті сорок дві см³ видавав 86 л. с. і 113 Нм при 4500 оборотах на хвилину. Цей двигун до сих пір встановлюється на Lancia Ypsilon, Ford Ka і Fiat 500. Крім цього, пропонувалася і версія Elefantino Rosso ( «червоний слоник» - символ ралійних автомобілів Lancia) в спортивному обважуванні, перенастроює передавальними числами КПП, заниженою підвіскою і спортивної налаштуванням підсилювача керма.