Головна сторінка

Land Rover Freelander

Роки випуску: 2012 - 2014

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Land Rover Freelander
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ЗАПОРІЖСЬКІЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД - СУДДЯ
Державна казначейська служба України - заступник управління -начальник відділу -заступник головного бухгалтера
ЗАПОРІЖСЬКІЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД - СУДДЯ
Прокуратура Одеської області - Заступник начальника відділу
Донецький окружний адміністративний суд - суддя
Вищий адміністративний суд України - суддя
ДП НАЕК "Енергоатом" ВП ЗАЕС СГМ - провідний інженер з метрології - керівник групи РТВ
суб’єкт підприємницької діяльності, директор ТОВ "Насіння трав" - депутат міської ради
Господарський суд Львівської області - Суддя
Міністерство енергетики та вугільної промисловості України - директор Департаменту
Усього знайдено - 255

Оновлений Land Rover Freelander другого покоління був представлений в серпні 2012 року. Внутрішнє оснащення Freelander 2 отримало кілька цікавих опцій, включаючи три нових колірних рішення салону для комплектації SE Dynamic, модернізовану центральну консоль, 7-дюймовий сенсорний екран, вдосконалену аудіосистему Meridian, програмовану на тиждень кліматичну систему і супутникову навігацію. Замість ключа використовується технологія безконтактного запуску. Freelander 2 оснащений новим "інтелектуальним" стоянковим гальмом, який може регулювати гальмівне зусилля в залежності від кута нахилу поверхні, на якій стоїть автомобіль. Вперше в автомобілі Freelander 2 представлені система управління голосом "Say What You See" з підказками на екрані і камера заднього виду.

В автомобілі також були змінені деякі елементи дизайну екстер’єру. Серед них варто відзначити більш сучасні світлодіодні передні і задні фари і новий фірмовий дизайн передніх ходових вогнів. Нові 17-дюймові легкосплавні диски тепер доступні в базовій комплектації, а для моделей SE пропонується спеціальний пакет модифікації екстер’єру.

На зміну шестициліндровому бензиновому двигуну Si6 прийшов чотирициліндровий Si4 з турбонаддувом. Точно такий же двигун встановлюється на модель Range Rover Evoque. Легкий Si4 GTDi могутніше і економічніше Si6, при цьому викид CO2 в ньому знижений на 14% до 224 г / км. Потужність силової установки дорівнює 240 к.с. при 5500 об / хв, максимальний обертовий момент досягає 340 Нм при 3200 об/хв.

Другою силовою установкою і раніше залишається 2,2-літровий 4-циліндровий турбодизель потужністю 150 к.с. з обертовим моментом 420 Нм. У базовій комплектації він доповнений 6-ступінчастою механічною коробкою передач M66 EH50, а на всіх інших версіях використовується 6-ступінчастий "автомат" Aisin AWF21.