Головна сторінка

Lexus GX470

Роки випуску: 2002 - 2007

Ринок: США

Особи, що задекларували Lexus GX470
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Харківський апеляційний адміністративний суд - суддя
Кіровський районний суд м.Дніпропетровська - суддя
Фермерське господарство Ліфера Олександра Володимировича - Голова фермерського господарства Ліфера Олександра Володимировича, депутат Чернігівської районної Ради Запорізької обл. 7 скликання
Відділ експертизи та перекладу Управління європейської інтеграції та правового співробітництва з міжнародними організаціями Департаменту міжнародного права Міністерства юстиції - Заступник начальника відділу
Дніпропетровська місцева прокуратура №3 - прокурор
Львівський обласний військовий комісаріат - Військовий комісар Львівського обласного військового комісаріату
Миколаївський районний суд Миколаївської області - суддя
Києво-Святошинська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області - Заступник начальника відділу
слідче управління Маріупольскої ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області - начальник другого відділу розслідування кримінальних проваджень Слідчого управління фінансових розслідуваню Маріупольської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області
Фермерське господарство "Ліверпуль" - Голова фермерського господарства "Ліверпуль", депутат Васильківської районної ради Дніпропетровської області
Усього знайдено - 693

Перше покоління позашляховиків Lexus GX - це, по суті, Toyota Land Cruiser Prado третього покоління в 120-м кузові, в преміальному оснащенні, з єдиним двигуном V8 об’ємом 4,7 літра і 5-ступінчастою АКП. Автомобіль проводився на заводі Тахара в Японії, звідки і надходив для продажу на північноамериканський ринок. У модельній гаммі Lexus цей рамний позашляховик, здатний з комфортом розмістити до восьми пасажирів, займає середню позицію між LX470 і RX350. Завдяки наявності повнопривідної трансмісії з центральним диференціалом Torsen, Lexus GX470 відмінно підготовлений до бездоріжжя, втім, його ходова частина налаштована не тільки для подолання серйозних перешкод, але і для комфортної повсякденної їзди. До складу оснащення GX470 входять легкосплавні колісні диски з шинами 265/65 R17, передні протитуманні фари, бічні дзеркала з електроприводом і підігрівом, рейлінги на даху, кермо у шкіряній оплітці з регулюванням по нахилу і вильоту, електролюк, шкіряна оббивка салону, електропривод передніх сидінь , двозонний клімат-контроль, аудіосистема з CD-чейнджером на 6 дисків і управлінням на кермі. Опції дозволяли встановити систему навігації, вбудований монітор для задніх пасажирів, третій ряд сидінь, трьохзонний клімат-контроль і багато іншого. У 2005 році автомобіль отримав навігаційну систему з поліпшеною графікою і додатковими функціями, сумісність з Bluetooth і голосові команди для управління кліматом, аудіосистемою і навігацією. Крім того, було запропоновано версія Sport, що відрізняється наявністю системи кінетичної стабілізації підвіски, спортивними елементами обробки в екстер’єрі та інтер’єрі.

Силовий агрегат Lexus GX470 спочатку видавав потужність 235 к.с. Цей V-подібний 8-циліндровий двигун серії 2UZ-FE відрізняється наявністю чавунного блоку циліндрів, алюмінієвої головки, 32 клапанів, чотирьох розподілвалів і видає крутний момент 434 Нм при 3400 об / хв. На моделях з 2005 року мотор отримав систему VVTi, потужність збільшилася до 270 к.с. Одночасно знизився рівень шкідливих викидів. Деяке зниження потужності через зміни в процедурах тестування відбилося на моделях з 2006 року - для них вказано 263 к.с. віддачі. На автомобіль встановлювалася тільки автоматична 5-ступінчаста трансмісія з електронним керуванням.

Класична конструкція передбачає наявність потужної рами, а двохважіль незалежна передня підвіска сусідить з нерозрізним заднім мостом. Будучи аналогом Toyota Land Cruiser Prado, автомобіль має постійний привід з примусово міжосьовим диференціалом і знижуючим рядом. При цьому GX470 по максимуму пропонує всілякі "навороти". Це пневмопідвіска (задня регульована), амортизатори із змінною жорсткістю. Опциональная система Kinetic Dynamic Suspension System (KDSS) автоматично регулює жорсткість переднього і заднього стабілізаторів поперечної стійкості, пристосовуючи ходи підвіски під конкретні дорожні умови як на шосе, так і на бездоріжжі.

Із штатних систем безпеки присутні 8 подушок (передні, бічні і шторки безпеки) , антиблокувальна система гальм, системи курсової стійкості і контролю тяги, а також системи HAC (Hill-start Assist Control) і DAC (Downhill Assist Control) - відповідно для допомоги при старті на підйомі і при спуску з гори, крім того, обидві системи вносять відчутну користь на бездоріжжі. Автомобіль також оснащений системою контролю тиску в шинах, камерою заднього виду і іншими функціями, що сприяють високій безпеці.

На відміну від багатьох конкурентів, GX470 залишається справжнім рамним позашляховиком з відмінним позашляховий потенціал. Можна сказати, що GX470 - повноцінний "колгоспник", одягнений в костюм менеджера вищої ланки. Не варто очікувати від нього спортивної прудкості. Тут визначальним є поєднання надійності і потужності, а розкішний салон - не менше приємне доповнення. При цьому старі GX470 відрізняються високою надійністю і пропонують цілком демократичні ціни.