Головна сторінка

ЛуАЗ 969

Роки випуску: 1966 - 1992

Ринок: Україна

Особи, що задекларували ЛуАЗ 969
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Ширяївська районна рада Одеської області - головний спеціаліст відділу діловодства, організаційної та кадрової роботи Ширяївської районної ради
Недригайлівське ВП Роменського ВП ГУНП в Сумській області - Інспектор з режиму секретності
Селянське (фермерське) господарство "Артем" - депутат Марківської сільської ради, Бухгалтер
Репинська сільська рада Міжгірського району - Сільський голова
Ірпінський міський суд Київської області - заступник голови Ірпінського міського суду Київської області
Управління поліції охорони в Миколаївській області - Заступник начальника - начальник відділу
Сарнененський районний суд Рівненської області - Керівник апарату суду
Іванівське об’єднане управління Пенсійного фонду України Херсонської області - начальник управління
Політична партія "Наш край" - Депутат Турійської районної ради
16 державна пожежно-рятувальна частина Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області - Водій
Усього знайдено - 3534

Свою історію автомобіль розпочав у 1977 році, коли на заводі розпочали роботу над вдосконаленням моделі ЛуАЗ-969А. Дебют моделі відбувся у 1978 р. на міжнародному автосалоні в Турині, і за його результатами ЛуАЗ-969М увійшов в десятку найкращих повнопривідних автомобілів Європи[2]. Липень 1979 р. ознаменувався для цієї моделі ще однією нагородою: на міжнародній виставці «Земля-годувальниця», що проходила в Чехії, автомобіль був відзначений золотою медаллю як один із найкращих автомобілів для села.

З 1979 р. по наші дні автомобіль використовується в основному у сільській місцевості, оскільки має бездоганні позашляхові властивості. З 1983 року, окрім СРСР, модель експортувалася фірмою Mortarelli до країн Західної Європи, зокрема до Італії. Але експортний варіант зазнавав значної модернізації, яку проводили не на заводі, а в Італії. Встановлювався новий, потужніший та економічніший двигун компанії Ford, були замінені колісні диски, та видозмінений салон. Загалом станом на 1989 р. з конвеєра зійшло 126 893 автомобілі