Головна сторінка

Maserati GranTurismo

Роки випуску: 2007 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Maserati GranTurismo
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб - Директор-розпорядник
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб - Директор-розпорядник
Вінницька обласна рада - Депутат Вінницької обласної Ради 7 скликання (секретар постійної комісії обласної ради з питань законності, боротьби з корупцією, люстрацією, регламенту та депутатської діяльності)
Вінницька обласна рада - Депутат Вінницької обласної Ради 7 скликання (секретар постійної комісії обласної ради з питань законності, боротьби з корупцією, люстрацією, регламенту та депутатської діяльності)
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб - Директор-розпорядник
Державна екологічна інспекція у Дніпропетровській області - Головного спеціаліста відділу державного екологічного нагляду (контролю) атмосферного повітря-державного інспектора з охорони навколишнього природнього середовища Дніпропетровської області
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб - Директор-розпорядник
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб - Директор-розпорядник
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб - Директор-розпорядник
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб - Директор-розпорядник
Усього знайдено - 13

Купе GranTurismo було створено в 2007 році на платформі седана Quattroporte з скороченою на 125 мм колісною базою. Схема передньої і задньої підвісок двохважіль. За доплату - система Skyhook з активними амортизаторами. В "базі" - диференціал. 4,2-літровий V8 потужністю 405 к.с. розташований спереду, разом з 6-ступінчастим "автоматом" ZF. Це, так би мовити, базова версія. Через рік італійці випустили GranTurismo S з 4,7-літровою "вісімкою", розвиваючої 440 сил. Разом з цим мотором була використана роботизована 6-ступінчаста коробка передач, за схемою transaxle віднесена до головної передачі, чому развесовка змінилася з 49:51 до 47:53 на користь задньої осі. "самоблок", як і електронно-керована підвіска Skyhook, не зазнали змін. Однак гальма були посилені: зокрема, з’явилися біметалічні диски з алюмінієвою маточиною. 

Нарешті, в 2011 році в Maserati представили саму заряджену модифікацію GranTurismo - MC Stradale. Потужність за рахунок налаштування електроніки підняли на 10 "конячок", перенастроїли програму управління "роботом", скинули 110 кг спорядженої маси, додали аеродинамічний пакет і композитні гальмівні диски. Одне з принципових відмінностей - спортивна підвіска, аналогічна тій, з якою GranTurismo виступає в WTCC.