Головна сторінка

Mazda 323

Роки випуску: 2000 - 2003

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Mazda 323
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
в/ч 2142 Мукачівський прикордонний загін - Інспектор прикордонної служби 3 категорії
пенсіонер, не працюю - не маю
ГУНП в Одеській області - Поліцейський
Військова частина А2731 - Військовослужбовець
Дмитрівська сільська рада - секретар
Бердянський ВП ГУНП в Запорізькій області - Ст. ДОП СДОП ВП Бердянського ВП ГУНП в Запорізькій області
виконавчий комітет Щасливцевської сільської ради - землевпорядник
Слов’янська місцева прокуратура - прокурор Слов’янської місцевої прокуратури
Головне управління Національної поліції у м. Києві - начальник відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління
ГУ ДФС у Дніпропетровській області - головний державний інспектор
Усього знайдено - 329

Mazda 323 - експортна назва внутрішньої моделі Familia, кілька генерацій якої випускалися з 1963 по 2004 роки. Останнє покоління в кузові BJ стало попередником моделей Mazda3 / Axela. Автомобіль орієнтувався переважно на європейський ринок, на якому користувався високою популярністю завдяки хорошому поєднанню ціна / якість. Допомагала і широка лінійка моторів, по якій 323-я майже повторювала "японську" Familia. Автомобіль випускався в різних кузовах: 3-дверний хетчбек, 4-дверний седан і практичний 5-дверний хетчбек 323F (аналоги Familia S-Wagon, Mazda Protege 5), по дизайну близький до універсалу. У багатьох країнах автомобіль тримався у верхніх рядках рейтингів продажів, по суті, довгий час залишаючись головним представником концерну Mazda. 

Незважаючи на свою уявну скучность, Mazda 323 пропонує добротний, пророблений салон і оснащена всім найнеобхіднішим і навіть не позбавлена елементів вишуканості У максимальному оснащенні Mazda 323, якщо розглядати на прикладі спортивної комплектації хетчбека, який в практичності не поступиться універсалу, пропонує комбінований салон (алькантара + велюр), електролюк, CD-програвач з чейнджером на 6 дисків, електросклопідйомники, електропривод і обігрів дзеркал, легкосплавні колісні диски, дистанційне керування замками, кондицион р, спортивну приладову панель з трьома білими дисками шкал, задній спойлер, рейлінги на даху. Багажник має цілком пристойні розміри, до того ж тут ще й салон-трансформер: спинка переднього пасажирського сидіння легко перетворюється в столик, заднє сидіння рухається на полозах на 15-20 см вперед-назад, що ви можете виділити - більше місця для багажу або для ніг задніх пасажирів. Спинки заднього ряду як складаються (по окремості), так і нахиляються в багажник, що може бути дуже зручно в далекій подорожі. У 2001 році модель зазнала ряд технічних і дизайнерських змін (змінені настройки двигунів, з’явилися нові бампери, оптика тощо.). Обсяг чотирициліндрових двигунів моделі починається від скромного базового 1,3 л (73 к.с.) і закінчується дволітровими. Наймасовіші і найбільш практичні варіанти - бензинові полуторалітровиє мотори серії ZL (88 к.с.) і 1,6-літровий силовий агрегат потужністю 98 к.с. Більш технічно складні мотори об’ємом 1,8 пропонують вже 114 к.с. Найбільшого ж інтересу в плані потужності заслуговує дволітровий бензиновий двигун FS-DE з віддачею в 130 к.с. Це, звичайно не межа, якщо зарахувати модифікації Familia для внутрішнього ринку, де дволітровий мотор розвивав 170 сил проти 130-ти вищеназваного. Крім бензинових моторів Mazda 323 пропонує дволітрові дизельні модифікації - 70-сильний "атмосферник" і 101-сильний турбомотор, обидва з агрегацією на механічній коробці передач, в той час як для бензинових (за винятком 1,3) пропонувався і "автомат".

Передня підвіска Mazda 323 - незалежна типу МсPherson, задня - багатоважільна. Така конструкція забезпечує автомобілю високу стійкість і хорошу керованість. Рейкове рульове управління оснащено гідропідсилювачем. На обох осях - дискові гальма (передні вентильовані). Дорожній просвіт невеликий - 140 мм. Ходова частина в цілому дуже надійна і демонструє оптимальну жорсткість, створюючи достатній комфорт в русі. Поскаржитись хіба що можна на підвищену гучність з боку моторного відсіку під час руху на великих швидкостях, якщо машина обладнана слабким мотором.

Серйозний підхід до безпеки цілком дозволяє віднести Mazda 323 покоління BJ до числа кращих представників свого часу, що продемонстрували різні краш-тести автомобіля. Одна з основ безпеки салону - особлива конструкція салонної частини кузова, що представляє собою міцну осередок у вигляді об’ємного поєднання Н-образних силових елементів, відмінно захищають кузов з трьох сторін. У стандартне оснащення Mazda 323 входять антиблокувальна система гальм і система розподілу гальмівного зусилля, дві передні подушки безпеки (пасажирська з функцією відключення), кріплення ISOFIX. Опціонально - передні бічні подушки, системи контролю тяги (TCS) і динамічної стабілізації (DSC), що підвищують безпеку в критичній ситуації.

Один з головних плюсів Mazda 323 - досить просторий і зручний салон. Автомобіль пропонувався на різних ринках під різними назвами, включаючи такі моделі, як Mazda Protege, Ford Lynx, Ford Laser і ін., Що значно розширює компонентну базу запчастин. Модель і сьогодні тримається на високих місцях в рейтингах надійності уживаних машин. На вітчизняному вторинному ринку автомобілі з найскромнішими 1,3-літровим мотором, так само як і дволітрові потужні модифікації, складають незначний асортимент. Найбільша пропозиція доводиться на 1,5 і 1,6-літрові версії.