Головна сторінка

Mazda 626

Роки випуску: 1997 - 1999

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Mazda 626
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
В/Ч А1319 - Начальник сховища
Державна установа "Хмельницький слідчий ізолятор" - оперуповноважений оперативного відділу
Веселинівське відділення поліції Вознесенського відділу поліції ГУНП в Миколаївській області - старший оперуповноважений сектору кримінальної поліції
Чопський прикордонний загін військова частина 1493 - офіцер відділу штабу
ТОВ"Руслан і В", Старокостянтинівська міська рада - директор ТОВ"Руслан і В", депутат Старокостянтинівської міської ради
ДП "Укрспирт" - Старший економіст
безкоштовна відпустка - начальник державной казначейской служби у Петровському районі міста Донецька
Слов’янський міський центр зайнятості - Провідний інженер з господарської діяльності
74 Державна пожежно-рятувальна частина 7 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Донецькій області - Водій
ДП "Морський Торговельний Порт "Южний", комунальне господарство, дільниця госпзабезпечення - старший майстер
Усього знайдено - 1239

У чомусь своєю популярністю в Старому світі і за океаном Mazda 626 (аналог Capella для внутрішнього ринку Японії) зобов’язана тим роторним модифікаціям, які прославили модель в момент її виходу в світ ще в далекому 1970 році. Кілька поколінь після цього Mazda 626 успішно продавалася на різних континентах, причому таким глобальним проривом стало четверте покоління: імідж у седана і лифтбека, та ще доповнених купе MX-6, побудованому на їх базі, був чисто спортивний, йому відповідав і екстер’єр з гострими гранями і якоїсь азіатської загадковістю, та ще неймовірно багата гамма моторів (десять силових агрегатів). Так що "за плечима" останнього, шостого покоління Mazda 626 була дуже багата історія. З введенням в дію цієї генерації (GF), виробник багато в чому використовував основні вузли і агрегати попередньої серії, але і одночасно постарався додати автомобілю більш консервативний, виразний дизайн, не позбавлений елегантності. Втім, сама доля розпорядилася так, що флагманському представнику ряду Mazda потрібна глобальна зміна іміджу, включаючи і заміну назви - в результаті на світ з’явилася абсолютно нова модель Mazda6 / Atenza. Що ж стосується останнього покоління Mazda 626, то воно було представлено в кузовах седан, хетчбек і універсал, а базова версія, як і належить за класом, відрізнялася високим рівнем комфорту. В оснащення входять галогенні фари, центральний замок, електросклопідйомники, електропривод зовнішніх дзеркал, що регулюється в вертикальній площині рульова колонка, кондиціонер, CD-плеєр, 4 динаміки. Дорога версія має в оснащенні підігрів передніх сидінь, круїз-контроль, клімат-контроль, бортовий комп’ютер, електропривод водійського сидіння, шкіряну оббивку салону, передні протитуманні фари, легкосплавні колісні диски. У список доступних опцій входили люк в даху, підігрів бічних дзеркал.

В цьому поколінні, в порівнянні з попередніми, моторну гамму Mazda 626 серйозно урізали. Зате в ній залишилися найдостойніші агрегати. Крім дволітрового "рядник" на 626-й використовувався V-подібний шестициліндровий двигун об’ємом 2,5 літра. Маючи високі потужностними показниками, цей мотор забезпечував автомобілю хорошу тягу у всьому діапазоні оборотів і до того ж красиво звучав. Взагалі, наявність "V-божники" під капотом представника D-класу до того часу (та й зараз) було чимось незвичайним. Крім того, двигуни Mazda 626 несли в собі систему рециркуляції відпрацьованих газів, мали впускний тракт змінної довжини, були надійні і ресурсних. Всі мотори комплектували "механікою" і "автоматом". Однак повний привід, доступний в Японії, був відсутній. В якості компенсації на 626-ю встановлювали traction control. Для Європейського ринку пропонувався також простий 1,8-літровий мотор серії FP (90 к.с.). Ходова частина Mazda 626 - це повністю незалежна підвіска всіх коліс (McPherson спереду і "многоричажка" ззаду) плюс поєднання дискових вентильованих передніх гальм і задніх барабанних, а також рульового управління рейкового типу з гідропідсилювачем. Ходова відрізняється дуже високою надійністю і довговічністю. Колісна база 2670 мм має найбільші розміри за всю історію моделі. В результаті салон Mazda 626 може запропонувати дуже хороший запас простору для ніг задніх пасажирів. Якщо говорити про функціональність і місткості, то серйозними характеристиками тут має універсал - обсяг його багажника змінюється від 485 л до 1675 л, в залежності від трансформації салона.

В базовій комплектації автомобіль оснащується фронтальними подушками безпеки, антиблокувальною системою гальм (ABS) з системою розподілу гальмівних зусиль (EBD). У максимальній комплектації з 2000 року доступні бічні подушки безпеки, вбудовані в передні сидіння (для захисту голови і тулуба), система електронного контролю стійкості (DSC). Автомобіль отримав високі результати за безпеку водія і пасажирів в краш-тестах за різними методикам.

Популярность і поширеність 626-ой, можливо, не такі високі на тлі інших японських представників класу, але наявність родинних моделей Mazda Capella і Ford Telstar вносить свій плюс при пошуку необхідних запчастин. До того ж в якості вживаного автомобіля Mazda 626 володіє цінною якістю - високою надійністю і простотою обслуговування. Разом з тим, автомобіль добре зарекомендував себе високим рівнем оснащення і, що важливо, доступною ціною. Кращі можливості для вибору пропонують дволітрові модифікації, зустрічаються і 1,8-літрові версії. Зовсім ексклюзив - 2,5-літрові 170-сильні мотори, але це вже для тих, кого не бентежить вартість страховки уживаного автомобіля.