Головна сторінка

Mazda Mazda6

Роки випуску: 2012 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Mazda Mazda6
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ТОВ Лім і Компані - заступник директора
суд - суддя
в/ч А2215 - Військовослужбовець
Прокуратура Чернігівської області - прокурор відділу процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих регіональної прокуратури
Господарський суд міста Києва - суддя
Господарський суд міста Києва - суддя
Державне Видавництво "Преса України" - Директор
Шевченківський районний суд міста Запоріжжя - суддя
Головне Управління ДМС України у Львівській області - Начальник Галицького РВ у м.Львові ГУ ДМСУ у Львівській області
Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області - Старший оперуповноважений сектору кримінальної поліції Новоселицького відділення поліції
Усього знайдено - 1264

Mazda6 - другий представник (поряд з Mazda3) в лінійці автомобілів нового покоління, в якому в повній мірі представлені новітні технології SKYACTIV і яскравий дизайн "KODO - душа руху", що дозволив Mazda6 стати фіналістом премії за дизайн 2013 року. Як стверджують розробники, використання в Mazda6 технологій SKYACTIV гарантує максимальну безпеку і низьке споживання палива, а поєднання чудових екологічних характеристик і вражаючих показників безпеки не йде врозріз із захопленням від водіння і високою естетикою дизайну. Зовнішній вигляд автомобіля перевершує всі очікування - тепер седан більше нагадує гоночне купе, настільки короткою стала задня частина, і збільшився нахил стекол, особливо заднього. Не менш вражаючим зовні універсал, в образі якого не залишилося і натяку на утилітарність. Салон Mazda6 став ще просторіше завдяки збільшенню розмірів кузова. Спортивні мотиви в інтер’єрі органічно поєднуються з комфортом бізнес-класу. На російському ринку автомобіль представлений в комплектаціях Drive, Active, Supreme. В оснащення базової комплектації входять галогенні фари з омивачем, протитуманні фари, легкосплавні колісні диски 225/55 R17, тканинна оббивка салону, рульова колонка з регулюванням по вильоту і куту нахилу, електропривод стекол і бічних дзеркал, CD / MP3-програвач, 4 динаміки, бортовий комп’ютер, центральний замок з ДУ, іммобілайзер. У комплектацію Active додані: шкіряне кермо і ручка КПП, датчики дощу і світла, круїз-контроль, самозатемняющееся дзеркало заднього виду, електропривод складання бічних дзеркал, двозонний клімат-контроль, багатофункціональний кольоровий дисплей, Bluetooth. Деякі опції для Active штатно входять в оснащення топової комплектації Supreme: тоноване скло, біксенонові фари, світлодіодне денне світло, система адаптивного освітлення дороги, комфортний доступ без ключа, кнопка запуску / зупинки двигуна. Відмінними рисами Supreme можна назвати наявність легкосплавних дисків 19", датчиків парковки, камери заднього виду. З доступних опцій - люк з електроприводом, система старт-стоп, аудіосистема BOSE з 8 динаміками і сабвуфером. Комплектації Active і Supreme також можна доповнити електроприводом передніх сидінь з пам’яттю налаштувань для сидіння водія, системою управління дальнім світлом і навігаційною системою.

Нова Mazda6 має два бензинових двигуна: об’ємом 2 і 2,5 літра. Базовий чотирициліндровий двигун SKYACTIV-G 2.0 має потужність 150 к.с. (210 Нм), а більш потужний SKYACTIV-G 2.5 має 192 к.с. і піковий крутний момент 256 Нм при 3250 об / хв. Автомобіль можна придбати як в парі з 6-ступінчастою механікою (2.0), так і з 6-діапазонним автоматом. 2,5-літровий двигун оснащений новою системою рекуперації гальмування i-ELOOP, яка накопичує енергію для забезпечення харчування різних систем автомобіля, дозволяючи на цьому економити паливо. До речі, витрата бензину для дволітровій версії на механіці становить 6 л / 100 км, з АКПП - 6,1 л / 100 км, а для модифікації 2.5 - 6,4 л / 100 км. Вона ж сама "жвава" - розгін до 100 км / год займає 7,8 секунди.

Ходова частина Mazda6 включає в себе передню незалежну підвіску McPherson, задню незалежну підвіску, дискові гальма (передні вентильовані). Рульове управління з електропідсилювачем і змінними характеристиками гарантує максимально ефективне і безпечне водіння. Дорожній просвіт автомобіля становить прийнятні для російських умов експлуатації 165 мм. Цікаво, що седан і універсал мають не тільки різну довжину і висоту, але і колісну базу (2830 і 2750 мм). У порівнянні з попереднім поколінням вона виросла (у седана більше), відповідно збільшився і мінімальний радіус развороту.

Бескомпромісна Mazda6 в плані безпеки. На автомобілі стандартно встановлені передні і бічні подушки безпеки, подушки-шторки; широкий набір активних систем: антиблокувальна, розподілу гальмівних зусиль, допомоги при екстреному гальмуванні, курсової стійкості і антипробуксовочная. Крім цього, в дорогих комплектаціях можуть встановлюватися асистент перестроювання і асистент збереження смуги руху. Крім цього, за рахунок функції управління світлом перемикання з ближнього на дальній і навпаки проводиться в автоматичному режимі. Як і раніше, Mazda6 належить до найбезпечніших автомобілів по рейтингу Euro NCAP.

Новий якісний прорив демонструє Mazda6 своїм спортивним виглядом і сутністю, і якщо навіть від дволітрових модифікацій можна очікувати непоганий динаміки, то що говорити про версії з 192-сильним мотором. У поєднанні з чудовим "автоматом" і доведеної майже до досконалості підвіскою автомобіль дійсно здатний викликати серйозні емоції. Досить цікавою виглядає і ціна Mazda6 в цій модифікації.