Головна сторінка

Mitsubishi Outlander

Роки випуску: 2005 - 2009

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Mitsubishi Outlander
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ДПІ у м.Хмельницькому ГУ ДФС у Хмельницькій області - Головний державний ревізор-інспектор відділу координації бюджетного процесу управління моніторингу доходів та обліково-звітних систем
ПАО "Дніпрополімермаш" - Виконавчий директор
Шевченківський районний суд. м.Києва - помічник судді (декретна відпустка)
Апеляційний суд Хмельницької області - суддя
Державне підприємтсво "Маріупольський морський торговельний порт" - головний енергетик
Київський районний суд міста Одеси - суддя
Полк патрульної служби поліції особливого призначення "Дніпро-1" ГУНП в Дніпропетровській області - командир роти
Військова частина 3056 НГУ - Начальник продовольчої служби
ГУНП в Тернопільській області - Старший оперуповноважений
Охтирський міськрайонний суд Сумської області - Голова суду
Усього знайдено - 13439

Mitsubishi Outlander відноситься до розряду спортивних кросоверів, орієнтованих на міське середовище. Автомобіль пропонує салони з двома рядами сидінь (п’ять посадочних місць) і трьома рядами сидінь (сім посадочних місць). В Японії він прийшов на зміну Mitsubishi Airtrek, а за кордоном ця модель стала вже другим поколінням Outlander. В автомобілі застосовані унікальні технології. По-перше, використаний легкий корпус підвищеної жорсткості. По-друге, завдяки оптимізації конструкції елементів кузова, що використовує абсолютно нову платформу, вдалося краще розмістити шумоізоляційні матеріали, забезпечивши тишу і комфорт. У даху застосовані алюмінієві панелі - для полегшення ваги і забезпечення більш низького центру ваги, щоб, в свою чергу, поліпшити ходові якості. На внутрішньому ринку пропонувалися не тільки повнопривідні, але і моноприводні версії Mitsubishi Outlander, разом мали велику різноманітність в оснащенні. Топові модифікації мають шкіряний салон, електропідігрів сидінь, дистанційний ключ, запуск двигуна з кнопки, режим Paddle shift, де перемикання швидкостей можливо за допомогою пелюсток, які перебувають на рульовому колесі. Крім того, більш дорогі версії оснащувалися аудіосистемою класу "преміум" Rockford Fosgate. У 2007 році в ряду комплектацій, орієнтованих на покупців з високими запитами, з’явилися модифікації 30G і 30MS з 3-літровим двигуном. Ці моделі оснащені хромованою решіткою радіатора і бічними порогами. Пізніше трилітрові версії отримали хромовані молдинги бічних вікон і хромовану накладку на задніх дверях. Втім, у зв’язку з боротьбою за екологічні показники, від трилітрового двигуна незабаром довелося відмовитись.

Спершу автомобіль отримав в оснащення 4-циліндровий рядний мотор MIVEC об’ємом 2,4 літра, що комплектується безступінчатим трансмісією CVT. У 2007 автомобіль обзавівся трилітровим мотором SOHC24 V6, раніше пропонувалися для північноамериканської специфікації. Даний двигун, так само використовує систему MIVEC (зміни фаз газорозподілу і висоти підйому клапанів), встановлювався в комбінації з 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач зі спортивним режимом і можливістю перемикання підрульовими "пелюстками". У 2009 році відбулися подальші удосконалення: переглянутий спосіб управління CVT, знижено опір руху, зменшений витрата палива, двигун 3 літри прибраний із заводської програми. В результаті, не тільки моноприводні, а й повнопривідні моделі автомобіля відповідають нормативам "Eco Car" і потрапляють під пільгове оподаткування. А починаючи з січня 2010 року 2,4-літровий двигун, який стояв на більшості модифікацій, був потіснений 2-літровим з більш низькою витратою палива. Двигун же з об’ємом 2,4 літра залишився тільки на повнопривідних моделях. Витрата палива 2-літрових передньопривідних версій в режимі "10-15" досяг показника 7,6 л на 100 км, повнопривідних - 7,9 л на 100 км.

Спереді - амортизаційні стійки, ззаду - мультілінковая підвіска. Удосконалення підсилювача керма позитивно позначилася на поведінці автомобіля на середніх і високих швидкостях. На повнопривідних Outlander система з електронним керуванням забезпечує автоматичний розподіл крутного моменту. За допомогою перемикача в салоні автомобіля можна використовувати передньопривідний режим (2WD), повнопривідний (4WD Auto) і повний привід з блокуванням центрального диференціала 4WD-Lock.

Обладнання безпеки Mitsubishi Outlander в максимальній комплектації включає в себе фронтальні і бічні подушки, подушки безпеки-шторки. З електронних систем присутні системи: ABS (антиблокувальна), BAS (допоміжна система гальмування), ESP (електронного контролю стійкості), TCS (антипробуксовочна). А також система адаптивного освітлення дороги (AFS). Для зручності і безпечного водіння в міських умовах обмеженого простору встановлені камера заднього огляду і паркувальна камера.