Головна сторінка

Москвич 2141

Роки випуску: 1986 - 2003

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Москвич 2141
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Головне Управління Національної поліції - спеціаліст
Державна екологічна інспекція у Харківській області - головний спеціаліст - державний інспектор з охорони навколишнього природного середовища Харківської області
Закутинецька сільська рада - голова сільської ради
ПАТ "Укрзалізниця" Регіональна філія "Одеська залізниця" ВП "Херсонська дирекція залізничних перевезень - Начальник відновного поїзда №7
Донецька регіональна служба ДВСКН - лікар ветмедицини Марківського ПІП
Рожищенська державна районна адміністрація - начальник архівного віддлу
Відокремлений структурний підрозділ Національного авіаційного університету Слов’янський коледж Національного авіаційного університету - Начальник коледжу
Балаклійське міжрайонне управління водного господарства - заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності
Архівний сектор Горностаївської районної державної адміністрації Херсонської області - Завідувач архівним сектором
Тимченківська сільська рада - Спеціаліст ІІ категорії -головний бухгалтер
Усього знайдено - 5478

Москвич-2141 (в країнах Європейського союзу продавався під назвою Aleko) — легковий автомобіль третьої групи малого класу з кузовом типу хетчбек, що випускався з 1986 по 1998 роки на АЗЛК і по 2003 рік на інших підприємствах. Конструкція силового каркаса «Москвича» четвертого покоління була заснована на французькій моделі середини 1970-х SIMCA 1307/1308, до речі, цей автомобіль отримав титул «Автомобіль 1975/1976 року». Конструктори заводу в своїх спогадах стверджували, що першим зразком М-2141 був каркас «сімки» з кузовними панелями іншої форми і вітчизняною ходовою частиною.

Оскільки зовнішні кузовні панелі були спроектовані наново, до АЗЛК з боку французів не було претензій в плані використання інтелектуальної власності, а екстер’єр М-2141 вийшов ультрасучасним для середини 1980-х років, нагадуючи тодішні новинки Audi 80 і BMW п’ятої серії. Передньопривідне компонування з повздовжним розташуванням двигуна і диференціалом, встановленим між двигуном і КПП було запозичене від німецької моделі Audi 100. Вибір такий щодо малопоширеного компонування був пов’язаний з необхідністю використання двигунів від задньопривідних автомобілів попереднього покоління, а також ширшим вибором можливих силових агрегатів і, в перспективі, можливістю створення автомобілів з повним приводом (такі були створені вже у останні роки існування підприємства).