Головна сторінка

Москвич 412

Роки випуску: 1967 - 2001

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Москвич 412
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Богодухівський сільський Будинок культури - директор Будинку культури
Управління соціального захисту населення Юр’ївської РДА - Головний спеціаліст
Управління соціального захисту населення Юр’ївської РДА - Головний спеціаліст
Управління патрульної поліції в м.Миколаєві - інспектор 2 батальйону 1 роти Управління Патрульної Поліції
Хустське об’єднане управління Пенсійного фонду України Закарпатської області - Заступник начальника відділу обслуговування громадян
Хоминцівська сільська рада Роменського району Сумської області - спеціаліст - землевпорядник
Новоселівська сільська рада Зіньківського району Полтавської області - депутат Новоселівської сільської ради
Павлівська сільська рада - Депутат сільської ради
станівська сільська рада мукачівського району закарпатської області - сільський голова
ДП Полтавське лісове господарство - старший майстер лісу Котелевського лісництва
Усього знайдено - 13352

Восени 1964 року на заводі МЗМА було почато виробництво моделі Москвич-408, який став родоначальником цілого сімейства «Москвичів» третього покоління. Не зупиняючись на досягнутому, в 1967 році завод освоїв і модель 412, що стала значною віхою не тільки в історії заводу, але і в історії вітчизняної автомобільної промисловості в цілому. Спочатку автомобіль використовував кузов М-408, пізніше (з 1970 року) М-412 став базовою моделлю заводу, при цьому випуск М-408 був збережений. Слід відмітити, що неправильно вважати, що М-412 був наступником моделі .408, оскільки ці автомобілі випускалися паралельно, хоча початок випуску М-412 дещо затримався. Насправді, М-412 слід розглядати як престижнішу і потужнішу версію М-408. Зберігши кузовні панелі, багато вузлів і конструктивні рішення «408-го», М-412 вигідно відрізнявся від нього у всьому.

Вперше на масовому вітчизняному автомобілі знайшли застосування: верхньоклапанний двигун, повністю синхронізована на передачах переднього ходу коробка передач, двоконтурна система гальм з вакуумним підсилювачем, повнопроточний масляний фільтр, повітряний фільтр з швидкозмінним сухим елементом - вузли, без яких неможливо собі уявити сучасний автомобіль, але в другій половині шістдесятих років вони тільки почали з’являтися на автомобілях подібного класу. Мабуть, головною новинкою був двигун, розроблений Ігорем Івановичем Окуневим. УЗАМ-412 вигідно відрізнявся від більшості тодішніх автомобільних двигунів, та і зараз його пристрій сприймається як деякий відхід від класичної схеми. Він мав оригінальну, але, як показала практика, абсолютно надійну конструкцію. Існує версія, що джерелом натхнення для конструкторів був новітній на ті часи двигун BMW M10 1500. Головна його особливість - нахилений управо по ходу руху блок циліндрів (т.з. slant-block). Це рішення дозволило зробити двигун компактнішим, понизити центр ваги автомобіля. Вперше подібне рішення застосувала фірма Chrysler в кінці п’ятдесятих років.