Головна сторінка

Opel Insignia

Роки випуску: 2009 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Opel Insignia
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
не працюю - не працюю
Рівненський апеляційний господарський суд - суддя
Господарський суд Одеської області - секретар судового засідання
Держане агенство рибного господарства України - провідний інспектор
ДП "СЕТАМ" - директор
Управління охорони здоров"я Волинської обласної державної адміністрації - Головний спеціаліст відділу організації надання медичної допомоги та режимно-секретної роботи
Антимонопольний комітет України - Заступник директора Департаменту - начальник відділу
військова частина А1349 - старший інженер
ДП НВКГ "Зоря"-"Машпроект" - керівник цеху
Фізична особа-підприємець - Фізична особа-підприємець
Усього знайдено - 1709

Модель Opel Insignia з’явилася в 2008 році в якості заміни для Opel Vectra. У 2009 була обрана автомобілем року в Європі. Це досить місткий автомобіль середнього класу: в порівнянні з попередником, Insignia пропонує на 30 мм більше простору для колін задніх пасажирів. Седан і хетчбек мають однакову довжину 4830 мм і колісну базу 2737 мм, в той час як універсал при тій же базі трохи довше - 4908 мм. Доступна також спеціальна повнопривідна версія універсала Country Tourer - з 2,0-літровим бензиновим або дизельним мотором, з автоматом і збільшеним на 15 мм дорожнім просвітом. 

Зовнішній образ автомобіля Opel характеризує як "скульптурний артистизм в поєднанні з німецькою точністю", і в цілому він залишився незмінним після рестайлінгу 2013 року, головним чином торкнулося передньої частини: змінена головна оптика, радіаторні грати, бампер. 

Найяскравіша деталь - ефектні рельєфні подштамповки на боковинах - як і раніше на місці. Лінії кузова настільки плавні, що коефіцієнт аеродинамічного опору найнижчий в класі - 0,25. 

Insignia пропонується в трьох комплектаціях: Essentia, Elegance і Cosmo. Базове оснащення седана передбачає 16" сталеві колісні диски, підігрів передніх сидінь, електропривод регулювання водійського сидіння по висоті, центральний задній підголівник, тканинну оббивку, що складаються задні сидіння в пропорції 60/40, центральний замок, передні електросклопідйомники, рульову колонку з регулюваннями по вильоту і по висоті, аудіосистему CD 300 з AUX, USB і 7 динаміками, одноколірний графічний дисплей на панелі приладів, антену на даху, кондиціонер і систему запобігання викраденню (автономна сирена, датчик руху, датчик нахилу). У комплектації Elegance передбачені додаткові пакети огляду і освітлення, сталеві диски 17", задній центральний підлокітник з люком в багажне відділення, задні електросклопідйомники, шкіряний мультируль, круїз-контроль, аудіосистема CD 400 з Bluetooth і 4,2" кольоровим дисплеєм, однозонний клімат-контроль, світлодіодні денні ходові вогні і передні протитуманні фари. Найбагатша версія Cosmo - це підігрів передніх сидінь, омивачі фар, рульове колесо з підігрівом, камера заднього виду, 8-дюймовий дисплей з навігаційною системою, двозонний клімат-контроль і маса інших функцій преміум-класу.

Якщо виходити з обсягу, базовим для наших покупців став 1,6-літровий бензиновий турбомотор, що видає максимальну потужність 170-180 к.с. і наділяє автомобіль цілком пристойною динамікою, на відміну від менш потужного атмосферного двигуна об’ємом 1,8 л потужністю 140 к.с., який, тим не менш, користувався попитом завдяки своїй простоті і надійності. Бензинові дволітрові турбовані "четвірки" (217 і 247 к.с.) і V6 об’ємом 2,8 літра (256 і 321 к.с.) представляють, відповідно, середній і топовий рівень модифікацій. З усього різноманіття дизельних версій на частку нашого ринку дісталися 2-літрові мотори потужністю 160 і 195 к.с. В пару двигунів Opel Insignia пропонує як 6-ступінчасту механічну коробку передач, так і 6-ступінчастий "автомат" з функцією ActiveSelect.

В Opel Insignia використовується унікальна для даного класу електронна система управління шасі FlexRide, яка, як заявлено виробником, підвищує безпеку і задоволення від водіння завдяки миттєвій реакції на умови, що змінюються і підстроювання під індивідуальний стиль водіння в режимі реального часу. Крім передньопривідних модифікацій, Insignia пропонує адаптивну систему повного приводу Adaptive 4x4. З особливостей автомобіля, що стосуються адаптації до наших умов, можна відзначити заявлену висоту дорожнього просвіту 160 мм, штатну захист картера, наявність повнорозмірного запасного колеса.

До складу базового комплексу безпеки Opel Insignia входять передні і бічні подушки безпеки водія і переднього пасажира, бічні шторки безпеки, передні преднатяжители ременів. Система від’єднання педалей запобігає травми ніг, а активні підголовники на передніх сидіннях - травми голови і шиї. До складу обладнання входять різноманітні електронні системи: антиблокувальна, розподілу гальмівного зусилля, контролю стійкості, допомоги при старті на підйомі, контролю тиску в шинах. Опціонально: система управління дальнім світлом, адаптивне освітлення дороги, радарний круїз-контроль.Opel Insignia, незважаючи на приналежність до бізнес-класу, може розглядатися і в якості розкішного варіанту сімейного автомобіля і пропонує покупцям дуже широкі можливості вибору - як двигунів, так і по типу кузова (а при покупці універсала ще можна засумніватися між Sports Tourer і Country Tourer). Автомобіль характеризується загальною високою надійністю, не розчарує власника в плані місткості і, звичайно, безпеки.