Головна сторінка

Opel Zafira

Роки випуску: 2006 - 2008

Ринок: Європа

Особи, що задекларували Opel Zafira
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Апеляційний суд Волинської області - суддя
Красилівська ОДПІ - Завідувач сектору погашення боргу
Управління Укртрансбезпеки у Черкаській області - Начальник відділу надання адміністративних послуг
Відокремлений підрозділ "Запорізька атомна електрична станція" Державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" - начальник дільниці
Національне антикорупційне бюро України - головний спеціаліст міжнародно-правового відділу Юридичного управління
ПАТ "Укрзалізниця" РФ "Придніпровська залізниця" СП "Криворізький відділ матеріально-технічного забезпечення" - начальник відділу
Фонд державного майна України - заступник начальника управління - начальник відділу
Регіональне відділення Фонду державного майна України по Чернігівській області - Перший заступник начальника регіонального відділення Фонду державного майна України по Чернігівській області
Апеляційний суд Волинської області до 15 вересня 2016 року - Суддя у відставці
військова частина 3030 Національної гвардії України - помічник начальника фінансового відділення
Усього знайдено - 1350

Дизайн кузова другого покоління Opel Zafira став більш сучасним і елегантніше. Крім того габарити оновленого мінівена стали переконливішими: в довжину він "витягнувся" на 150 мм і "пролунав" на 59 мм в ширину. За рахунок цього збільшилася і ширина салону на рівні плечей, об’єм багажника виріс на 45 літрів. Як і раніше, в автомобіль зручно сідати і виходити через широкі дверні отвори, лише трохи пригинаючись. Дизайн салону витриманий в строгих сірих тонах, без яскравих запам’ятовуються деталей, однак все органічно і цілісно. Одночасно, всі технологічно і функціонально, немає претензій на буржуазну розкіш або мінімалізм. Приємно дивує пухкий і дуже зручний новий кермо, явно запозичений у родички "Айстри". В Opel Zafira досить прості, однак симпатичні, а головне, добре читані прилади. Змінилася компонування центральної консолі для зручності маніпуляцій при більш вертикальної посадки. Автомобіль пропонувався в трьох комплектаціях: Essentia, Enjoy і Cosmo. З урахуванням того, що на частку другий припадала левова частка продажів, нескладно скласти "портрет" автомобіля, привівши список доступного в комплектації устаткування: протитуманні фари, центральний замок з ДУ, передні електричні склопідйомники, протиугінна сигналізація, зовнішні дзеркала в колір кузова з підігрівом, бампери в колір кузова. Крім того - кондиціонер, складаний ключ запалювання, обтягнуте шкірою рульове колесо з декоративними вставками і клавішами управління аудіосистемою, підігрів сидінь. Zafira - ідеальний автомобіль для сім’ї. Салон, побудований за схемою 2-3-2 пропонує гнучкі можливості трансформації, завдяки системі Flex7, що дозволяє легко організувати від 2 до 7 посадочних місць. Варто згадати і про модульною системою FlexOrganizer, в яку входять спеціальні роздільники, сітки, гачки, контейнери та інші пристосування для зберігання речей. А при наявності в цілому близько 30 ємностей для зберігання великих і дрібних предметів цей мінівен - справжня знахідка для туриста.

В найпоширенішій комплектації Enjoy під капотом Zafira знаходиться 1,8-літровий 140-сильний бензиновий двигун. З цим мотором мінівен прискорюється до 100 км / год за 11,5 секунди і здатний видати максимальну швидкість 197 км/год. Витрата палива за містом версії з "роботом" становить 5,5 л / 100 км, в змішаному режимі - 7 літрів, а для "механіки" 5,7 і 7,2 літра відповідно. В цілому ж моторний ряд Zafira для різних ринків включає в себе дуже багату гамму силових агрегатів. Так що в продажу можна зустріти автомобілі як з 1,6-літровими моторами, які пропонувалися в базовій комплектації, так і більш потужними 2,2 л (148 к.с.) з "автоматом" і турбовим 2-літровим (197 к.с.) на "механіці", і навіть дуже рідкісні дизельні варіанти 1.7 і 1.9 CDTI в різних модифікаціях (від 108 до 148 к.с.). Маючи багато спільного з Opel Astra, мінівен відрізняється простотою і надійністю ходової частини, яка використовує передню незалежну підвіску Макферсона і напівзалежну (торсіонна балка) задню. Передні гальма - дискові вентильовані, задні - дискові. Стандартно автомобіль комплектується 16-дюймовими легкосплавними колісними дисками (запасне колесо - повнорозмірне), а висота дорожнього просвіту становить 160 мм. Штатно передбачений захист картера.

До складу базового обладнання безпеки входить антиблокувальна система (ABS) з системою розподілу гальмівного зусилля, передні і бічні подушки безпеки водія і пасажира, система від’єднання педального вузла. З опцій доступні система електронного контролю стійкості і задній парктронік. Автомобіль отримав 5 зірок за рейтингом Euro NCAP - відмінний результат, якому передували серйозні розрахунки: для того, щоб "домогтися мінімальних пошкоджень і максимального обсягу захищеного простору при сильному лобовому, бічному або задньому зіткненні", структура кузова Opel Zafira була повністю розроблена на комп’ютері , а потім успішно випробувана в реальності.

Варто помітити, що Zafira підкуповує своїх майбутніх власників, в першу чергу, не дизайном, а серйозним ставленням до функціональності і практичності. Тут Zafira задає стандарти - яким повинен бути справжній сімейний мінівен, в якому було б зручно всім, навіть на третьому ряду. Так повелося ще з часу першого покоління, а вдала конструкція і неймовірна популярність другої генерації послужили тому, що автомобіль продовжував випускатися до 2014 року навіть після того, як в 2011 році світ побачило третє покоління моделі. На російському ринку старі Zafira представлені як машинами, купленими у офіційних дилерів, так і привізними екземплярами з Європи.