Головна сторінка

Renault Logan

Роки випуску: 2009 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Renault Logan
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Військова частина А1405 - Головний інженер
Міське комунальне підприємство "Житлово - експлуатаційна контора №6" - Начальник
Криворізька північна ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області - головний державний ревізор-інспектор відділу погашення боргу
Державна податкова інспекція у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області - головний державний інспектор
Волочиська міська рада Хмельницької області - депутат Волочиської міської ради
ВСП Лисичанське міськрайонне Управління Головного управління Держсанепідслужби у Луганській області - начальник відділу епід. нагляду
Інспекція Держенергонагляду у Чернівецькій області ВП "Державна інспекція енергетичного нагляду України" - Заступник начальника інспекції Держенергонагляду в Чернівецькій області
Великовисківська сільська рада Маловисківського району Кіровоградської області - Сільський голова
ВП "Рівненська АЕС" ДП НАЕК "Енергоатом" - Заступник Начальника Турбінного Цеху №2
Управління Держпраці у Чернігівській області - головний державний інспектор відділу з додержання законодавства про працю зайнятість та інших нормативно-правових актів
Усього знайдено - 11773

Renault Logan - бюджетний автомобіль В-класу, розроблений компанією Renault спеціально для ринків, що розвиваються. В основі машини лежить так звана "платформа B0". Основне виробництво розгорнуто в Румунії, на заводі промислової групи Dacia, яка з 1999 року належить компанії Renault. Перший автомобіль зійшов з конвеєра в 2004 році. У 2008 році відбувся рестайлінг, перетворили зовнішній вигляд автомобіля і його інтер’єр. Новий передній бампер зі згладженими гранями між бампером і кузовом надає передній частині автомобіля більш цілісний і гармонійний вигляд. Передні фари видозмінені, а протитуманні фари мають елегантну окантовку кольору "Антрацит". Кришка багажника виглядає більш динамічно завдяки інтегрованому спойлеру. Внизу вона має, в залежності від комплектації, хромовану декоративну накладку. В цілому, вигляд Logan став більш привабливим. Зміни торкнулися і салон автомобіля. Нова сучасна і функціональна приладова панель, двері з ергономічними ручками і елегантними декоративними накладками - все це додає інтер’єру більш сучасний вигляд і більше вишуканості (наскільки це може бути застосовано до бюджетного автомобілю). Особливу увагу було приділено ергономічності органів управління і індикації даних. Рульова колонка, що регулюється по висоті, сприяє підвищенню рівня водійської комфорту. З метою поліпшення заднього огляду новий Logan обладнаний повністю прибирається центральним заднім підголовником особливої форми (в залежності від комплектації) і збільшеними дзеркалами заднього виду. Розширився ряд комплектацій автомобіля. Нову топову версію Prestige відрізняють бічні дзеркала в колір кузова з електропідігрівом і електроприводом, кермо у шкіряній оплітці, регулювання водійського сидіння по висоті, задні електросклопідйомники, кондиціонер і бортовий комп’ютер.Змінилась і лінійка моторів. Базовий мотор об’ємом 1,4 л і раніше має потужністю 75 к.с., а до 1,6-літровому "восьміклапанника" потужністю 84-90 к.с. додався 16-клапанний 1,6-літровий силовий агрегат, що розвиває максимальну потужність 102 к.с. (75 кВт) при 5750 об / хв. і крутний момент 145 Нм при 3750 об / хв. З цим двигуном "Логан" істотно додав в динаміці. Максимальна швидкість версії, оснащеної механічною 5-ступінчастою коробкою передач, становить 180 км/год, час розгону до 100 км / год - 10,5 сек .. Для модифікації, обладнаної автоматичною 4-ступінчастою коробкою передач, ці ж показники складуть 175 км/год і 11,7 сек. Заявлений середня витрата палива: 6,9 л / 100 км і 7,2 л / 100 км для восьмиклапанним моторів 1,4 л і 1,6 л. Для 16-клапанного агрегату - 7,1 л / 100 км в модифікації з "механікою" і 8,4 л / 100 км з "автоматом".

Ходова частина "Логана" повністю відповідає бюджетного класу автомобіля. Передня підвіска - простий і надійний Макферсон з амортизаційної стійкою і пружиною, двома сайлентблоками в важелі і кульовою опорою. Задня підвіска - балка, що скручується, з окремо встановленими пружинами і телескопічними газонаповненими амортизаторами двосторонньої дії. Гранична простота конструкції поєднується з високою надійністю, ремонтопридатністю і хорошою керованістю в будь-яких дорожніх умовах. Крім того, підвіска автомобіля відрізняється підвищеною енергоємністю і прийнятною плавністю ходу, що вигідно відрізняє "Логан" від багатьох бюджетних конкурентів. В цілому, досягнутий майже ідеальний для російських умов експлуатації баланс ходових характеристик. Мінімальний радіус розвороту 5,25 м дозволить легко маневрувати в обмежених міських умовах.

В базовій комплектації "Логан" має подушку безпеки водія, електронне протиугінний пристрій. При покупці автомобіль можна було доукомплектувати антиблокувальною системою гальм ABS і системою розподілу гальмівного зусилля EBD. Краш-тест Dacia Logan, проведений за методикою EuroNCAP в 2005 році, показав задовільний результат - три зірки з п’яти можливих.

За роки випуску "Логан" став одним з найбільш продаваних автомобілів на російському ринку, а в експлуатації показав себе з найкращої сторони, демонструючи невибагливість, обумовлену простотою конструкції. Місткість гідна похвали - значний багажник має обсяг 510 л. При виборі уживаного автомобіля бажана грунтовна перевірка, враховуючи, що на вторинному ринку чимало "Логанов", інтенсивно працювали в таксі.