Головна сторінка

SsangYong Korando

Роки випуску: 2010 - 2013

Ринок: Європа

Особи, що задекларували SsangYong Korando
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Крутобалківська сільська рада - депутат
Антимонопольний комітет України - заступник директора департаменту - начальник відділу
ДСП "Чорнобильска АЕС" - Заступник начальника навчально-треновального центру
Державне підприємство "Підприємство Житомирської виправної колонії управління державної пенітенціарної служби України в Житомирській області (№4)" - директор
Північне регіональне управління Держаної прикордонної служби України - Начальник відділу кадрів
ДП "Новомосковський військовий лісгосп" - обліковець
мїністерство оборони України - Начальник управління військових представництв мїністерство оборони України
Міністерсво екології та природних ресурсів України - головний спеціаліст з питань мобілізаційної роботи та цивільного захисту
Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області - начальник відділу ринку та оцінки земель
Головне управління Державної казначейської служби України у Чернігівській області - Начальник управління консолідованої звітності
Усього знайдено - 2942

Кросовер Korando для внутрішнього та інших ринків, він же російський Actyon, з’явився у SsangYong досить пізно. До 2010 року під цими іменами ми знали рамні позашляховики з цільним заднім мостом і Part Time 4WD, в той час як всі конкуренти вже мали в своїй програмі паркетники. А Korando / Actyon в умовах фінансових труднощів розроблявся 13 років. На виході вийшов цілком сучасний SUV, чий дизайн, до речі, створювався самим Джуджаро. Шасі типове для класу: спереду McPherson, ззаду підвіска, дискові гальма на всіх колесах. Гідропідсилювач допомагає рульовому тільки в простих версіях, а на багато оснащених Korando встановлений електропідсилювач. Причому передавальне відношення рульової рейки досить "короткий". 6-ступінчаста "механіка" пропонується поряд з 6-ступінчастим же "автоматом", який корейцям поставляє австралійська фірма DSI, давній партнер SsangYong. Двигунів три. Бензиновий дволітровий - власної розробки. І дизель такого ж обсягу, модернізований мерседесовский, з common rail і двома варіантами форсування - 150 або 175 к.с. Задня пара коліс підключається за допомогою багатодискової муфти GKN.

До кінця 2013 року кросовер модернізували: діодний світлотехніка, нові кріплення силових агрегатів, опционная обробка шкірою червоного кольору, оновлена мультимедія.