Головна сторінка

Toyota Corolla

Роки випуску: 2005 - 2007

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Toyota Corolla
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
16 ДПРЧ 2ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області - командир відділення-водій
Рожищенське об’єднане управління Пенсійного фонду України Волинської області - Головний спеціаліст Рожищенського відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій
військовослужбовець ЗС України - заступник начальника управління
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області - Суддя
Головне управління статистики у Дніпропетровській області - головний спеціаліст-економіст відділу статистики у Павлоградському районі
Відділ статистики у місті Дзержинську Головного управління статистики у Донецькій області - начальник відділу
Онуфріївська державна нотаріальна контора - Завідуюча
Чугуївський міський суд Харківської області - суддя
Чорноморська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області - головний державний інспектор
ФОП Турків Іван Богданович - підприємець
Усього знайдено - 3233

У 2001 році Toyota представила дев’яте покоління Toyota Corolla. У порівнянні з попереднім поколінням, це - повністю оновлена модель. У ній змінені всі основні агрегати: двигун, трансмісія, підвіска та ін. Особливу увагу розробників було приділено якості інтер’єру, окремі деталі наближають автомобіль до класу Premium. Крім того, кузов став вище, автомобіль придбав більш благородну зовнішність, збільшено і внутрішній простір, вище стала посадка водія і пасажирів - все це змушує по-новому подивитися на Corolla як на модель С-класу. 

Toyota Corolla була представлена цілим сімейством автомобілів, яке включає в себе седан, п’ятидверний хетчбек (обидва в комплектаціях Terra і Sol), п’ятидверний універсал (комплектація Terra), а так само трехдверний хетчбек в "зарядженої" комплектації T-Sport. У комплектацію Sol входять: електропривод і обігрів бічних дзеркал, AВS з EBD, іммобілайзер, електрохромноє (самозатемняющееся) дзеркало заднього виду, датчик дощу, клімат-контроль, електропривод стекол і підігрів передніх сидінь, центральний замок з ДУ і протитуманні фари, рульова колонка з регулюванням в двох площинах, СD-програвач з шістьма динаміками. В панелі приладів - фірмова підсвічування "Optitron" (Біло-місячні неонові шкали з яскраво-червоними стрілками).

Автомобілі, які продавалися в нашій країні, були оснащені двигунами серії ZZ. Базовий - 97-сильний 4ZZ-FE (1.4 літра) йшов тільки з механічною коробкою передач. "Автомат" можна було вибрати в комплектаціях з більш потужним мотором 3ZZ-FE (110 к.с.) об’ємом 1,6 л. Під капотом "гарячого" хетчбека - форсований 2ZZ-GE з VVT-L (система зсуву фаз газорозподілу плюс система зміни висоти підйому клапанів), що дозволило підняти потужність 1.8-літрового двигуна до 215 к.с. Автомобіль при цьому здатний розганятися до 100 км / год за 6.9 с., А в змішаному циклі витрачає всього 6.3 л. палива на 100 км. При цьому двигун дуже любить хороше масло і 98-й бензин високої якості, в іншому випадку довгого життя від нього чекати не варто. В цілому ремонтопридатність цих моторів не настільки висока, як у попереднього покоління, тому при виборі уживаного автомобіля слід звертати особливу увагу на стан двигуна.

Обновлена підвіска забезпечує високу стійкість і передбачувана поведінка на дорозі. Сам же тип конструкції залишився тим самим: спереду стійки McPherson, ззаду - напівзалежна балка зі стабілізаторами поперечної стійкості. Все дуже просто і надійно. В цілому ходова частина відрізняється високою енергоємністю і довговічністю. Досить високий дорожній просвіт (17 см) додає впевненості при русі по поганих дорогах. Відсутність складних активних систем на більшості комплектацій (крім AВS і EBD) - скоріше плюс для уживаного автомобіля.

В максимальну комплектацію Toyota Corolla входять подушки безпеки водія і переднього пасажира, а також бічні подушки і шторки безпеки. За результатами краш-тестів Toyota Corolla займає високі місця в рейтингах. Передні і задні деформуються зони, посилені стійки і бічні елементи надійно захищають водія і пасажирів при ударі. "Заряджені" версії T-Sport оснащувалися активними системами безпеки: "Brake Assist" (Система допомоги при екстреному гальмуванні), TRC (антипробуксовочна система), VSC (система курсової стійкості). Остання служить для вирівнювання траєкторії руху в разі занесення. Вона перерозподіляє крутний момент двигуна, виводячи автомобіль з ковзання.