Головна сторінка

Toyota Corolla

Роки випуску: 2002 - 2007

Ринок: США

Особи, що задекларували Toyota Corolla
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
16 ДПРЧ 2ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області - командир відділення-водій
Рожищенське об’єднане управління Пенсійного фонду України Волинської області - Головний спеціаліст Рожищенського відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій
Головне слідче управління Національної поліції України - Старший слідчий
військовослужбовець ЗС України - заступник начальника управління
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області - Суддя
Головне управління статистики у Дніпропетровській області - головний спеціаліст-економіст відділу статистики у Павлоградському районі
Відділ статистики у місті Дзержинську Головного управління статистики у Донецькій області - начальник відділу
Онуфріївська державна нотаріальна контора - Завідуюча
Чугуївський міський суд Харківської області - суддя
Чорноморська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області - головний державний інспектор
Усього знайдено - 3878

У 2003 році компанія Toyota представила дев’яте покоління седана Corolla для американського ринку. У порівнянні з японською і європейською моделлю, "американка" багато в чому відрізняється, і не випадково - більше третини модельного ряду поставляється саме на північноамериканський ринок, який висуває особливі вимоги. Головні відмінності - не тільки в габаритних розмірах, але й у власній оптиці і кузовних панелях, та й мотори ставляться більш потужні, краще розраховані для руху по швидкісних магістралях. Таким чином, компактний седан Corolla перетворюється в невеликий, але досить високотехнологічний і цікавий автомобіль, який має більш спортивний вигляд, але в той же час не агресивний. Toyota Corolla 2003 року пропонується в наступних варіантах: базова версія CE, більш комфортний седан версії LE і спортивний варіант S. При цьому базовий і спортивний варіанти пропонували вибір між механічною трансмісією або "автоматом". У комплектації LE покладається тільки автомат. Комплектація CE хоч і вважається базовою, але включає в себе все найнеобхідніше: кондиціонер, CD-плеєр, дзеркала з підігрівом і 15-дюймові колеса, центральний замок. З’явилася регулювання крісла водія по висоті, чого не було в попередній моделі. Версія LE - для тих, кому важливий високий клас і шик, наприклад, тут можна розраховувати на імітацію обробки під дерево, наявність круїз-контролю. Після 2005 модельного року, в результаті невеликого рестайлінгу зміни торкнулися радіаторної решітки, задніх ліхтарів і деяких деталей інтер’єра.

Toyota Corolla в комплектації S - мабуть, єдиний по-справжньому спортивний член сімейства Corolla. Автомобіль оснащується аерообвесом з переднім і заднім нижніми спойлерами, протитуманними фарами, що надають седану спортивний вид. Розширені колісні арки вміщають колеса розмірністю 195 / 65R15. Внутрішнє оснащення Toyota Corolla S відрізняється хромованими деталями інтер’єру, рульове колесо оброблено шкірою. На базі даного автомобіля існує так само модифікація XRS. На додаток до всіх косметичним штрихами від комплектації S, модель XRS відрізняється більш міцною підвіскою, дисковими гальмами всіх чотирьох коліс, легкосплавними дисками, 6-ступінчастою МКП від Toyota Celica GT-S.

В комплектаціях CE і LE автомобіль оснащується 4-циліндровим двигуном 1ZZ- FE об’ємом 1,8 літра і потужністю 130 к.с. Це не дуже багато, але для свого класу Corolla з таким мотором має цілком пристойними розгінними характеристиками. Оптимальний і витрата палива - 8,3 л в змішаному циклі. Більш потужний двигун 2ZZ-GE (190 к.с.) був розроблений у співпраці з компанією Yamaha, при цьому за основу взято базовий силовий агрегат цього сімейства 1ZZ-FE. Звичайно, навіть з цим мотором Corolla аж ніяк не стає "формульним" болідом, але все-таки це автомобіль для повсякденної їзди, і його кількості "коней" більш ніж достатньо. До того ж питома потужність складає всього 6,18 кг / к.с.

Для машин, призначених для північноамериканського ринку, завжди висуваються суворі вимоги за показниками безпеки. Тому опціон в плані безпеки для Corolla дев’ятого покоління, хоч і не надто багатий, але потенційно значний. Це комплект подушок безпеки, що включає в себе дві подушки для водія і переднього пасажира, бічні подушки безпеки, а також ABS, систему стабілізації і систему розподілу гальмівного зусилля (EBD) .

Можливо, кому-то Toyota Corolla здається нудним автомобілем, призначеним для спокійної і комфортної їзди. Однак насправді цей сімейний седан - "з вогником", його характеристики цілком можуть дозволити проявити свій характер. Машина легко слухається керма, дозволяючи легко перебудовуватися в потоці. Якість матеріалів як і раніше залишається дуже високим для автомобіля цього класу. З недоліків в плані обслуговування саме американських старих моделей цього покоління можна відзначити складності з пошуком деяких запчастин, все-таки крім салону тут майже все своє.