Головна сторінка

Toyota RAV4

Роки випуску: 2008 - 2016

Ринок: Японія

Особи, що задекларували Toyota RAV4
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Полтавська обласна рада - Депутат
Господарський суд Херсонської області - суддя
Ужгородська ОДПІ ГУ ДФС у Закарпатській області - Начальник
Демидівський районний суд Рівненської області - голова суду
Територіальний сервісний центр №7142 регіонального сервісного центру МВС в Черкаській обл. - Провідний консультант-адміністратор
тимчасово не працюю - тимчасово не працюю
Апарат Верховної Ради України - заступник керівника управління-завідувач відділу організаційно-аналітичного забезпечення пленарних засідань Верхоної Ради України
Апеляційний суд міста Києва - Суддя
Фермерське господарство "Чернов Ю.М.", Великоновосілківська районна рада - голова, депутат
Харківській апеляційний господарський суду - помічник судді
Усього знайдено - 10987

Toyota RAV4 відноситься до автомобілів категорії SUV. Сама ж назва, перше покоління якої побачило світ у 1994 році, розшифровується як Recreation Active Vehicle 4 Wheel Drive, що можна перекласти наступним чином: "повнопривідний автомобіль для активного відпочинку". Це покоління - третє за рахунком. У 2005 році автомобіль був представлений на Франкфуртському автосалоні, в тому ж році почалися продажі в Японії. В основу платформи лягли загальні принципи, характерні для передньопривідних автомобілів Toyota С і D класу, за винятком невеликих змін в задній підвісці для забезпечення повного приводу. У порівнянні з попереднім поколінням, Toyota RAV4 2005 модельного року, можливо, трохи втратив в практичності, але зате отримав більш багате оснащення, яке штатно включає ряд опцій, безумовно підвищили зручність і комфорт, наприклад: іммобілайзер, центральний замок з ДУ, омивачі фар, клімат-контроль, електропідсилювач керма, регулювання передніх сидінь по висоті і т. д. Сюди ж можна додати легкосплавні колісні диски і шини розмірністю 225/65 R17. Дорогі комплектації включають в себе електронні системи НАС і DAC, що полегшують підйом на крутий схил або спуск, двозонний клімат-контроль, а також круїз-контроль, систему Smart Key, що дозволяє дистанційно керувати відкриванням дверей і запуском двигуна, шкіряний салон, підігрів передніх сидінь. У 2008 році автомобіль зазнав серйозної рестайлінг, а з 2012 року модель пережила другу хвилю модернізації: крім інших опцій, тепер система допомоги на підйомі і спуску встановлюється штатно, як і система стабілізації руху, з’явилася можливість управління аудіосистемою кнопками на кермі, використовуються диски розмірністю R 18, багатофункціональний монітор з навігаційною системою, оснащений жорстким диском.

На внутрішньому ринку RAV4 третього покоління комплектуються тільки одним двигуном VVT-i об’ємом 2,4 л потужністю 170 к.с. і обертовим моментом 224 Нм. Даний силовий агрегат 2AZ-FE є модернізованим варіантом аналогічного двигуна, що йшов з попереднім поколінням, але позбавлений ряду недоліків, пов’язаних, наприклад, з кріпленням головки блоку циліндрів. Традиційні коробки передач змінив варіатор, яким оснащуються як повнопривідні, так і передньопривідні версії. В цілому, таке поєднання виявляється дуже вдалим для повсякденного експлуатації.

Toyota RAV4 оснащується повністю незалежною підвіскою. Конструктивно передня підвіска, змонтована на підрамнику, являє собою Макферсон з треyгольнимі важелями і стабілізатором поперечної стійкості, а задня - багатоважільна з одним поздовжнім важелем і двома поперечними тягами на колесо, також зі стабілізатором. Однак повнопривідний RAV4 третього покоління складно розглядати як легкий позашляховик. З огляду на, що тут реалізована система з підключаються електромеханічної муфтою задніми колесами, це типовий міський "паркетник", значно поступається в прохідності багатьом побратимам по класу, які ще використовують класичні варіанти 4 WD Full Time.

На сторожі безпеки водія і пасажирів - вісім подушок безпеки . Дві передні подушки безпеки стали двоступінчастими: в залежності від сили удару змінюється їх розкриття. А в верхніх комплектаціях до фронтальним додані ще дві бічні подушки і надувні "фіранки" для захисту голови. У рульову колонку тепер вмонтований енергопоглинаючий механізм, додаткові прокладки з’явилися на панелях даху і приладової панелі. Як заходи превентивного захисту використовуються: ABS з EBD, система курсової стійкості (VSC), підсилювач екстреного гальмування (Brake Assist), антипробуксовочна система (TRC). Завдяки новій платформі і доопрацьованій підвісці Toyota RAV4 став "жорсткіше" і більш маневреним, а за рівнем оснащення - набагато розкішніше, ніж автомобіль попередньої генерації. В плюс можна занести досить широкий період випуску генерації, що є підтвердженням популярності моделі і її високих споживчих характеристик.