Головна сторінка

УАЗ 3151

Роки випуску: 1985 - 2013

Ринок: Україна

Особи, що задекларували УАЗ 3151
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Управління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі м.Запоріжжя - начальник відділу контрольно-перевірочної роботи
Головне управління Національної поліції в Полтавській області - слідчий
ОКПП ,,Київ’’ - інспектор дезометрист
Кіцманський районний суд - секретар Кіцманського районного суду Чернівецької області
Тернопільське обласне управління лісового та мисливського господарства - Головний спеціаліст відділу лісового та мисливського господарства, охорони і захисту лісів
Подільська районна рада Одеської області - радник голови
Державне підприємство Золотоніське лісове господарство - майстер лісу
Управління держпродспоживслужби в Сокальському районі - заступник начапьника управління-заступник головного державного інспектора,начальник відділу безпечності харчовихпродуктів та ветеринарії
Волинська митниця ДФС - Начальник митного поста Піща
Білокуракинський районний суд Луганської області - голова суду
Усього знайдено - 3449

УАЗ-3151 - вантажопасажирський автомобіль підвищеної прохідності, випуск якого почався в 1985 році на Ульяновському автомобільному заводі. Попередником цієї моделі є УАЗ-469, що призначався для використання в Радянській Армії і зійшов з конвеєра ще в 1972 році. У порівнянні з УАЗ-469 нової моделі 3151 дістався злегка модернізований кузов (великі передні і задні ліхтарі і бічні "поворотники", роздільні ліхтарі освітлення номерного знака і заднього ходу), нова система гальм, підвісні педалі зчеплення і гальма (колись були підлогові ), нове зчеплення; стеклоомиватель з ножним приводом був замінений на електричний, став більш потужним обігрівач. Модель для цивільного використання отримала індекс 31512 і випускалася з 1985 року по 2003-й, після чого її місце в модельному ряді УАЗ зайняв Хантер. УАЗ-3151 являє собою чотирьохдверний відкритий позашляховик з брезентовим тентом, жорсткий дах спочатку пропонувалася як додаткова опція. Автомобіль випускався в декількох модифікаціях. УАЗ-3151-01 - військове виконання з екранованим електроустаткуванням, колісними редукторами і збільшеним кліренсом. УАЗ-31512-01 - громадянська модифікація, по суті, спрощений варіант з мостами від "буханки" УАЗ-452. УАЗ-3152-01 - медичний автомобіль. У 1993 році розпочато випуск автомобілів нової модифікації УАЗ-31514 з підвищеними споживчими якостями - вона відрізнялася штатним наявністю металевого даху, регульованими сидіннями (5 комфортабельних і 2 відкидних), підлокітниками і новими замками дверей. У 1994 році автомобіль отримав незбиране (замість раніше застосовувалися двох "половинок") вітрове скло. 1997 ознаменувався переходом на систему склоочисника "нового зразка" - з нижнім розташуванням двірників. У тому ж році було освоєно виробництво УАЗ-3153 - це легковий "стретч-люкс" з подовженою до 2760 мм базою, 9-місцевим салоном з м’якою оббивкою. Його модифікація "Барс" відрізнялася розширеною колією, редукторні мостами, пластикової оббивкою салону, одностулкової орними дверима задка. Всі ці напрацювання в кінцевому підсумку призвели до створення більш комфортною і сучасної моделі УАЗ Хантер в 2003 році.

Спершу на УАЗ-3151 ставилося двигун УМЗ-414 потужністю 77 к.с., але в 1986 році його потужність підняли до 80 сил. Для цього змінили систему впуску, головку блоку циліндрів, поршні. З 1985 року застосовуються нові карбюратори, вони отримали систему пуску типу ДААЗ і клапан ЕПХХ, що збільшило економічність і знизило шкідливі викиди. Розширення ряду модифікацій зажадало нових, більш потужних і економічних двигунів. Для модифікації "Люкс" УАЗ-31519 (1993 г.) призначався мотор УМЗ-4218 (84 к.с., 2,89 л). Наступним кроком стала установка з 1996 року нового двигуна УМЗ-421 (100 к.с.). На дліннобазний "Барс" вже ставили двигун ЗМЗ-409 (інжектор, 132,6 к.с., 2,7 л) з ГУР і 5-ступінчастою "механікою" замість колишньої 4-ступенчатою.

Класичний "УАЗик" - це рамний позашляховик з залежними ресорними підвісками обох осей. Однак з розширенням числа модифікацій в 1994 році на деяких з них була впроваджена передня пружинна підвіска з метою підвищити комфортність ходу. Якщо говорити про відмінності в трансмісії і ходової частини, то армійська версія використовує двоступеневу головну передачу, бортові редуктори і кліренс в 300 мм. У "цивільної" версії немає бортових редукторів, а дорожній просвіт становить 220 мм. Повноприводна трансмісія "УАЗа" передбачає жорстке підключення передньої осі. При цьому маточини переднього моста відключаються (вручну), що дозволяє трохи знижувати витрата палива на дорогах з хорошим покриттям. З 1990-х років для зручної експлуатації встановлювалися бистроотключаемие або самоблокувалися муфти.

Не дивлячись на спартанський дух автомобіля, увага все-таки приділялася і безпеці. Так, наприклад, в порівнянні зі своїм попередником модель УАЗ-3151 зразка 1985 року одержала більш безпечну (розрізну) рульову колонку. Дуже важливим нововведенням стала більш надійна роздільна система гальм, обов’язковими - передня і задня дуги безпеки, що входять в каркас тенту. Пізніше були передбачені місця для кріплень ременів безпеки (спочатку ними оснащувалися не всі модифікації). Система електрообладнання забезпечена аварійною сигналізацією, дзеркало заднього виду отримало протизасліплюючим пристрій, як на всіх звичайних "легковиках".

УАЗ-3151 разом зі своїм попередником УАЗ-469 довгий час виконував важливу роль єдиного справжнього позашляховика нашої країни. Він використовувався у всіх кліматичних зонах: від південних пустель до полярного краю. Широко експортувався в різні країни. Його видатної прохідності можуть заздрити інші імпортні позашляховики, а по вартості старих машин це, мабуть, один з найбільш доступних варіантів. І, перш за все, для істинного цінителя, оскільки власники цього російського "джипа" змушені миритися зі спартанським салоном і потребою більш частого обслуговування вузлів і агрегатів.