Головна сторінка

Volkswagen Passat

Роки випуску: 2005 - 2010

Ринок: Європа

Особи, що задекларували Volkswagen Passat
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Старосамбірська районна державна адміністрація Львівської області - Головний спеціаліст з питань оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана" - доцент кафедри міжнародного та європейського права
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області - головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області - головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
Широколанівська сільська рада - Депутат
СУ ФР ГУ ДФС у Київській області - Заступник начальника управління - начальник відділу розслідування кримінальних проваджень СУ ФР ГУ ДФС у Київській області
Управління Державної Міграційної Служби України у Тернопільській області - головний спеціаліст відділу у спаравах іноземців, осіб без громадянства та протидії нелегальній міграції
Головне управління Державної міграційної служби України у Львівській області - Завідувач сектору
Дергачівська района рада - Депутат Дергачівської районої ради
Прокуратура Дніпропетровської області - прокурор відділу
Усього знайдено - 9140

Попередник Passat B6, Volkswagen Passat B5, що випускався з 1996 по 2005 рр, відрізнявся більшими розмірами, ніж моделі попередніх поколінь (автомобіль веде історію з 1973 року), а завдяки використаним технологіям (оцинкований кузов, наявність чотирьох-, п’яти-, шести- і восьмициліндрових моторів, включаючи вдосконалений TDI), а також високій якості, багато в чому став прикладом для наслідування в своєму класі. Так що творцям даного, шостого покоління, було від чого відштовхуватися. Passat B6, випуск якого припав на 2005 рік, став ще крупніше. Його потужний і динамічний вигляд підкреслює представницький статус автомобіля. Додатковою варіацією нового Passat стало 4-дверне комфорт-купе Passat CC, яке відрізнялося не тільки формами, відкрито говорять про спортивний характер автомобіля, але і більш високим рівнем оснащення. Passat B6 вперше отримав коробку передач DSG. А ось кількість силових агрегатів сильно скоротилося. У той же час, з’явилися нові мотори серії BlueMotion із зменшеною витратою палива. Седан Volkswagen Passat B6 зустрічається в комплектаціях Comfortline, Sportline, Trendline і Highline. Автомобіль передбачав також додаткові пакети оснащення, включаючи спортивний R-Line. З особливостей найбільш багатих варіантів оснащення можна відзначити наявність адаптивних біксенонових фар, підігріву лобового скла, системи доступу та заводу без ключа, двухзонного клімат-контролю, навігаційної DVD-системи, Hi-Fi-аудіосистеми Dynaudio на десять каналів потужністю 600 В, функції hands- free Bluetooth. Дорогі комплектації також відрізняються вставками з полірованого алюмінію, більш комфортними передніми кріслами з повною електроначінкой, включаючи пам’ять положень, масаж, вентиляцію, підігрів. Похилий дах Passat B6 трохи знижує зручність посадки на задній ряд, але простору для ніг і над головою пасажирів більш ніж достатньо. До їх зручності - функціональний центральний підлокітник з речовим ящиком, сонцезахисні шторки для заднього і бічних вікон.

Моторна гамма Volkswagen Passat B6 поступається попередньому поколінню, але все ж виглядає досить різноманітною. Найпростіший варіант - двигун об’ємом 1,6 л - характеризується високою надійністю, але явно недостатньою потужністю для впевнених обгонів на трасі. Тому з недорогих варіантів покупець може зупинити вибір на турбомотор 1,4 TSI, який відрізняється високим крутним моментом в широкому діапазоні оборотів і невеликою витратою палива. У міру зростання потужності і числа циліндрів бензинових моторів збільшується і витрата палива, який доходить у 250-сільногоV6 до 14,1 л / 100 км у міському циклі. Цікавою альтернативою виглядають 1,9- і 2,0-літровий TDI - їх потужності і значного крутного моменту вистачить і для повсякденної їзди при максимальному завантаженні, і для динамічного водіння. Вибір трансмісії Passat B6 передбачає різні варіанти: механічна (5- і 6-ступінчаста), автоматична 6-ступінчаста або "швидка" коробка DSG (6 і 7-ступінчаста) Передні підвіска Passat B6 - незалежна, типу Макферсон, з поперечними алюмінієвими важелями і стабілізатором поперечної стійкості. Задня - незалежна багатоважільна зі стабілізатором. Гальмівні механізми дискові, передні вентильовані. Завдяки довгій базі і компонуванні, багажний відсік має пристойний обсяг - 565 літрів. При необхідності спинку заднього дивана можна скласти цілком або частинами, що дозволить перевезти предмети до 197 см завдовжки. Найбільш практичний в цьому плані універсал. Крім передньопривідних, є модифікації з заднім приводом за допомогою багатодискової муфти Haldex.

Високу ступінь безпеки седан Passat B6 доводить відмінний результат в краш-тесті Euro NCAP, де автомобіль отримав п’ять зірок з п’яти. Цей результат досягнуто завдяки конструкції кузова з зонами деформації, покликаними погасити енергію удару, а також наявності фронтальних подушок безпеки (пасажирська з функцією деактивації) і бічних подушок. Крім того, до складу обладнання входять антиблокувальна система (ABS), система електронного контролю стійкості (ESP), контроль тяги (TCS), кріплення ISOFIX. Можна відзначити наявність парктроника, системи контролю тиску в шинах, круїз-контролю. Функція просушування гальмівних механізмів після проїзду по воді змушує колодки короткочасно притискатися до диска, що сприяє додаткової безпеки.

Passat B6 вважається одним з лідерів ринку старих машин. Всього було продано 1,7 млн екземплярів даного покоління. При виборі уживаного Passat B6 варто пам’ятати, що висока технологічність автомобілів цієї серії має і зворотний бік - зниження надійності. З бензинових двигунів найменш проблемним виглядає 1,6-літровий MPI. Найбільш суворо слід підходити до вибору моторів з поєднанням безпосереднього вприскування і турбонаддува (TFSI), а також з трансмісією DSG. При цьому потужні бензинові версії нерідко відрізняються вигідною ціною - це стало звичайною справою на тлі дорогої страховки. З дизельних моторів найбільш надійними вважаються дволітрові TDI з системою common rail, що випускалися з 2008 року.