Головна сторінка

Volkswagen Polo

Роки випуску: 2010 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Volkswagen Polo
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Михальчанська сільська рада - сільський голова
ГУНП в Одеській області - Начальник відділу
Державне підприємство "Перечинське лісове господарство" - Бухгалтер
ДП "Донецький облавтодор" - Головний диспетчер
Управління соціального захисту населення Бобринецької районної державної адміністрації - головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення
Головне управління ДФС у Закарпатській області - головний державний інспектор відділу супроводження судових спорів за позовами органів ДФС юридичного управління Головного управління ДФС у Закарпатській області
Товариство з обмеженою відповідальністю "Степова мрія" - Заступник директора
Головне управління статистики у Черкаській області - Начальник відділу
Самбірська місцева прокуратура Львівської області - прокурор
Головне управління Національної Поліціїї в Дніропетровській області - старший інспектор УОАЗОР
Усього знайдено - 7993

Volkswagen Polo Sedan - модель, створена на базі хетчбека Polo спеціально для ринків країн, що розвиваються: Індії (Volkswagen Vento), Бразилії, Китаю та ПАР (Volkswagen Polo Classic). 

По-перше, появі нової моделі передували довготривалі випробування, вивчення дорожніх умов і багаторазові тести якості палива. Так що автомобіль відмінно адаптований і до холодного клімату, і до особливостей вітчизняних доріг. 

По-друге, Polo Sedan - це не просто хетчбек з приробленим багажником. Автомобіль має збільшений дорожній просвіт - 170 мм. Колісна база - 2552 мм проти 2470 у хетчбека. А завдяки дизайну седан виглядає дуже свіжо і органічно. Ну і, по-третє, як заявляє виробник, кузов Polo Sedan захищений від корозії за допомогою особливих емалей, які стійкі до впливу агресивних зовнішніх факторів. З цієї причини виробник поширює гарантію від наскрізної корозії на дванадцять років, що є безпрецедентним кроком. Polo Sedan вітчизняного складання доступний в трьох основних комплектаціях: "Trendline", "Comfortline" і "Highline". Базова комплектація включає в себе складне заднє сидіння з цільної спинкою, повнорозмірне запасне колесо, передні і задні електросклопідйомники, багатофункціональний дисплей і бортовий комп’ютер, електронний іммобілайзер, регульоване по висоті сидіння водія і т.д. У більш дорогих комплектаціях присутній підігрів сидінь, зовнішні дзеркала з електрорегулюванням і обігрівом, складне заднє сидіння з асиметрично розділеної спинкою, клімат-контроль, електрообігрів лобового скла, легкосплавні колісні диски, задні скла з тонуванням, задній парктронік, багатофункціональне рульове колесо і т.д . Крім того, додані комплектації "Conceptline" (Ще більш недорогого плану, ніж "Trendline") і "Style", остання - втілення елегантності і стилю з новим кольором кузова "коричневий металік Toffee", який чудово поєднується з контрастною чорним лаковим покриттям на центральних стійках і бічних дзеркалах. Обмежена серія "Sochi Edition" передбачає особливий стиль і індивідуальність: оригінальний декор решітки радіатора з чорним лаковим покриттям і хромованою обробкою, контрастна чорна лакування зовнішніх дзеркал, емблеми "Sochi Edition" на передніх крилах, а також нові легкосплавні колісні диски. Ексклюзивний дизайн передбачений і у внутрішній обробці: автомобілі отримали спеціально розроблену чорно-синю тканинну обробку сидінь з рельєфним малюнком "Khosta", що нагадує переплетення крижаних кристалів. Цей же мотив повторений в декоративних накладках на передній панелі і обшивці дверей.

Volkswagen Polo Sedan доступний тільки в передньопривідному виконанні з 1,6-літровим бензиновим двигуном і механічною або автоматичною трансмісією з функцією Tiptronic (на базову версію ставиться тільки МКПП). Потужність спочатку пропонувався двигуна - 105 к.с. (5250 об / хв) і крутний момент 153 Нм (3800 об / хв). З 2014 року запропонована ще й "придушена" версія мотора 1,6, потужність якого знижена до 85 к.с. (5200), а крутний момент становить 145 Нм (3750). Важко сказати, чим зумовлений такий підхід, - різниця у витраті палива практично незначна, як і економія на транспортний податок. Втім, при більш доступною ціною і ця версія знаходить собі покупців.

Як вже сказано, Volkswagen Polo Sedan відмінно адаптований до складних умов, а це означає наявність посилених елементів підвіски, автомобіль можна дооснастити додатковим захистом двигуна знизу. Автомобіль оснащений генератором на 110А, акумулятором ємністю 60Аг, має паливний бак 55 л, а не 45, як у хетчбека. По плавності ходу Polo Sedan трохи комфортніше чисто європейського хетчбека і краще проковтує дорожні нерівності. Трохи більше мінімальний радіус розвороту - 5,4 м проти 5,3. Що стосується місткості, то тут седан виграє у хетчбека з розгромним перевагою. Обсяг багажника - 460 літрів проти 280.

В базовій версії за безпеку відповідають дві фронтальні подушки, підголовники і триточкові ремені для всіх п’яти пасажирів, система ABS, кріплення Isofix на задньому кріслі. В якості опції пропонуються також бічні подушки безпеки, система управління курсовою стійкістю. Автомобіль показав хороший результат до краш-тесті за версією ARCAP - чотири зірки з пяти.

Завдячуючи своїй ціні, рівню комплектацій і якості, Volkswagen Polo Sedan користується серед наших покупців дуже високим попитом. Дуже важливе значення має і репутація самої марки - так що немає нічого дивного в тому, що автомобіль належить до групи найбільш продаваних на нашому ринку. Його пропозицію і на вторинному сегменті перевершує всі очікування, причому асортимент автомобілів з автоматичною КПП (а тут все-таки сучасний 6-ступінчастий Tiptronic, чого немає у багатьох конкурентів в цій ціновій категорії) зовсім трохи поступається машинам на "механіці".