Головна сторінка

Volkswagen Polo

Роки випуску: 2009 - 2014

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Volkswagen Polo
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Михальчанська сільська рада - сільський голова
ГУНП в Одеській області - Начальник відділу
Державне підприємство "Перечинське лісове господарство" - Бухгалтер
ДП "Донецький облавтодор" - Головний диспетчер
Управління соціального захисту населення Бобринецької районної державної адміністрації - головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення
Головне управління ДФС у Закарпатській області - головний державний інспектор відділу супроводження судових спорів за позовами органів ДФС юридичного управління Головного управління ДФС у Закарпатській області
Товариство з обмеженою відповідальністю "Степова мрія" - Заступник директора
Головне управління статистики у Черкаській області - Начальник відділу
Самбірська місцева прокуратура Львівської області - прокурор
Головне управління Національної Поліціїї в Дніропетровській області - старший інспектор УОАЗОР
Усього знайдено - 7568

П’яте покоління хетчбека Volkswagen Polo було представлено в 2009 році, а в 2010 році Polo вперше за свою історію став "Автомобілем року" в Європі і світі. Автомобіль побудований на тій же платформі, що Seat Ibiza 4 покоління і Audi A1. У порівнянні з попереднім поколінням Polo став довшим, ширшим і трохи нижче, при цьому вага його зменшився на 7,5%, збільшилася місткість багажника. Динамічний вигляд нового Polo малюється стрімкими лініями і гранями кузова, що володіє поліпшеними аеродинамічними характеристиками. Передбачено два варіанти виконання кузова хетчбека - трьох- і п’ятидверний. На відміну від седана, Polo хетчбек пропонує більш широку моторну гамму. 

Пропонуються наступні комплектації хетчбека: "Trendline", "Comfortline" і "Style". У базову "Trendline" включені коректор кута нахилу фар, повнорозмірне запасне колесо, рульова колонка з регулюванням вильоту і нахилу, знімна полиця багажника, складне заднє сидіння з цільної подушкою і спинкою, електросклопідйомники спереду і ззаду. У версії "Comfortline" додаються хромована обробка кузова, бічні дзеркала з електрорегулюванням і обігрівом, асиметрично розділене складне заднє сидіння, центральний замок. У комплектацію "Style" входять легкосплавні колісні диски, протитуманні фари, забарвлення кузова "металік", комбінована оббивка салону (тканина / алькантара), зимовий пакет. Слід особливо наголосити і оригінальну модифікацію Cross Polo - хетчбек в п’ятидверному кузові, що пропонує унікальний, дуже стильний обвіс з підкреслено чорної нижньою частиною і контурами колісних арок, рейлінги на даху, спортивні сидіння, шини 215/45 R16 і т.д. Є і спеціальна молодіжна комплектація - серія JOY.

Polo пропонується в передньопривідному виконанні, комплектується бензиновими двигунами об’ємом 1,2 і 1,4 літра в комбінації з механічною або роботизованою автоматичною коробкою передач. У базовому виконанні Polo отримує 3-циліндровий двигун 1,2 літра з розподіленим уприскуванням потужністю 60-70 к.с. в поєднанні з механічною 5-ступінчастою коробкою. Турбоверсия вже володіє турбодвигуном 1,2 TSI потужністю 105 к.с. і оснащується автоматичною преселективной 7-ступінчастою трансмісією з двома сухими зчепленнями DSG. 1,4-літровий двигун має 4 циліндри і 16 клапанів, розвиваючи потужність 85 к.с. і пропонує вибір по трансмісії - 5-ступінчаста МКПП або 7-ступінчаста DSG.

Підвіска Volkswagen Polo хетчбек для наших покупців передбачає адаптацію для поганих доріг - зокрема, посилені амортизатори. Конструкція підвіски типова для сучасних автомобілів малого класу - стійки Макферсона спереду і напівзалежна (торсіонна балка) ззаду. Автомобіль оснащений електрогідравлічним підсилювачем рульового управління, мінімальний радіус розвороту складає 5,3 м. Якщо у звичайного хетчбека дорожній просвіт становить 153 мм, то в модифікації Cross Polo (все-таки це кросовер, хоч і передньопривідний) він збільшений до 176 мм, що дозволить власнику більш впевнено почувати себе на дорозі. Це, можна сказати, додаткова адаптація під складні умови експлуатації.

Базова комплектація оснащена системами ABS і розподілу гальмівних зусиль, фронтальними подушками безпеки (пасажирська - з функцією деактивації), кріпленнями Isofix, задній ряд має всі три підголівника, передні підголівники з регулюванням висоти і механізмом травмобезопасного демпфірування. Дуже широкий список опцій дозволяє довести автомобіль до ще більш високого рівня безпеки - за додаткову плату його можна оснастити бічними подушками, ESP з противідкоту, ксеноновими фарами зі світлодіодними ходовими вогнями, системою курсової стійкості, контролем тиску в шинах.

Volkswagen Polo - відмінний представник компактного класу. Зрозуміло, що в автомобілі такого розряду і цінової категорії, неминучі неважлива шумоізоляція і "нудний" салон. Однак все пізнається в порівнянні, і головними достоїнствами своїх Polo власники відзначають зручність, надійність, маневреність, економічність і т. П., А головне - граничну чесність цього німця в плані співвідношення ціна / якість. На вторинному ринку машини в кузові хетчбек представлені переважно п’ятидверними версіями з двигунами 1,4 літра і, звичайно, не так широко, як Polo Sedan, що трохи звужує можливості вибору.